Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Reed gewoon te weinig op de GS, dus kon hem verkopen en liep tegen een leuk geprijsde VFR aan zodat ik nog wel kan rijden als ik dat wil.
Ook in het verleden wel eens een VFR gehad en die beviel goed, maar t had ook een hele andere brommert kunnen worden.
Ik ben dus niet merkgebonden, ook niet voor BMW
... én de VFR is uiteraard een wereldfiets (zij het dat ik een der eerste versies had in 2002, behept met een hoop kinderziektes), maar wàt een motorfiets !
Zojuist is mijn GS opgehaald, ik behoor officieel dus niet meer tot jullie clubje
Met de 1200 kwam ik meestal niet lager dan z'n tweede versnelling in haarspeldbochten. Alleen als het erg krap word, dan een keer naar 1. (Stelvio met drukte) De 1200 heeft onderuit zat koppel, dus je kan op lage toeren wegtrekken. Ik maak idd wel veel gebruik van de achterrem om de aandrijving stabiel te houden en trekkend. Schakelen in een bocht doe ik hooguit bij uit-accelereren, nooit remmend in een bocht.
Zojuist is mijn GS opgehaald, ik behoor officieel dus niet meer tot jullie clubje
...., mocht de VFR toch -tegen elke logica in- een tikkeltje ietsiepietsie ...eh... tegenvallen na je GS...
Dan koopt ie een Tracer met afwaaiende koffers.
Een Tracer behoeft helemaal geen koffers, Tracer is gemaakt voor een razendsnel rondje op het circuit
Helemaal met je eens... Meerdere rondjes, zelfs.