Hij moet ze alleszins niet meer hebben en het feit dat Continental na amper twee jaren al met een verbeterde versie uitkomt... dat zegt toch wel iets.
Hier ook nog steeds de oude vertrouwde Roads (weer) d'r onder !!!Heb me vandaag weer heerlijk geamuseerd; 550 km door regen ,bagger en weer en wind gestuurd. Belachelijk veel vertrouwen in de Roads voor de GS
Zal wel tussen m,n oortjes zitten
Hier ook nog steeds de oude vertrouwde Roads (weer) d'r onder !!!
Meer dan genoeg grip, bovendien laaaaaaange levensduur en niet te vergeten errug goeikoop !
mijn laatste dunlop roadsmart achterband ging 18K mee .
dat haal je niet met een pilot road3.
Daar zou je ook uit kunnen concluderen dat de technologie op het gebied van toepassingen van verschillende compound zich snel ontwikkeld.
ik reken op achterbandje zo,n 25000km
voor reken ik op 40000 km.s
Sjonge, dragen jullie die GS op jullie rug, of zo ?
Voor en achter : 6.500 km in Frankrijk, ... met hangen en wurgen 8.000 km in België (op onze rotwegen, ja).
ik reken op achterbandje zo,n 25000km
voor reken ik op 40000 km.s
rustige rijstyle...
als je lange stukken rijd gaan je banden ook langer mee .
@BB. 25K geloof ik niet , ik heb mensen gehoord dat de MPR3 net 10K haalt achter.
ging wel over de 180/55 -17 .
Het kan ook zijn dat jij tot op het canvas rijdt...
Ik gooi mijn banden eraf vooraleer ik aan de wettelijke (en te lage) slijtagegrens zit.
Je hebt ocharme al slechts luttele cm² die je met het wegdek verbinden... als je daar dan nog eens de grenzen van de adhesie gaat opzoeken...
TA > 8000kmmijn laatste dunlop roadsmart achterband ging 18K mee .
dat haal je niet met een pilot road3.
Niet op de snelweg iig. Een flink stuk (>1000 km) snelweg en je kan het verschil van een meter afstand zien.rustige rijstyle...
als je lange stukken rijd gaan je banden ook langer mee .
@BB. 25K geloof ik niet , ik heb mensen gehoord dat de MPR3 net 10K haalt achter.
ging wel over de 180/55 -17 .
Die van mij begonnen anders als een idioot te dweilen. Toegegeven, Franse snelweg en slecht asfalt en hoosbuien, maar ik heb dat stuk toch met geknepen billen geredenRoads kunnen helemaal opgebruikt worden zonder geglibber
Nee, voor mij geen Road III ... !Heb jij deze set ook? De voorband geeft bizar veel vertrouwen en grip bij koud en nat weer
[afbeelding]
Banden!
Ben ik dan de enige die op Dunlop Trailmax rijd?
Overigens ook zonder te glibberen of te glijden... zitten er nu zo'n 8k km onder en kunnen nog wel even...
die zitten toch standaard onder alle nieuwe GSen van de laatste jaren ?
goeie banden , heb er in de Alps goed mee gestuurd .
persoonlijk heb ik liever de Roadsmart.