BackToKawa
Die hard MF'er
Energica heeft dacht ik minder accu's dan de Zero. Maar wel een snellaadfunctie, die niet standaard op de zero zit. Door het snelladen kom je dus met een kwartiertje weg. En als je met mooi weer stopt heb je waarschijnlijk wel wat meer tijd nogig, omdat je vaak toch wel wat vragen krijgt als je staat te laden..
Als je zou kiezen voor langer rijden komt je eerder uit op de zero. Zeker als je daar ook nog de tank bij koopt, ik vond het alleen zelf nog een te dure gok voor de paar 1000 km die ik per jaar rijdt. Ik heb zoewl de Energica Eva als de Zero een dag of 4 gehad, Vond vooral de Zero de fijnste motor, omdat dat de stilste van de 2 is (je moet maar ergens op letten) In die 4 dagen veel ritten vanuit huis gemaakt, en elke keer als je dan weer thuis bent aan de lader hangen. Dan hou je het best wel een dag vol, maar een rondje van 130km met veel rondtoeren is dan wel de max die ik heb gedaan.
Als je zou kiezen voor langer rijden komt je eerder uit op de zero. Zeker als je daar ook nog de tank bij koopt, ik vond het alleen zelf nog een te dure gok voor de paar 1000 km die ik per jaar rijdt. Ik heb zoewl de Energica Eva als de Zero een dag of 4 gehad, Vond vooral de Zero de fijnste motor, omdat dat de stilste van de 2 is (je moet maar ergens op letten) In die 4 dagen veel ritten vanuit huis gemaakt, en elke keer als je dan weer thuis bent aan de lader hangen. Dan hou je het best wel een dag vol, maar een rondje van 130km met veel rondtoeren is dan wel de max die ik heb gedaan.