Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was me wel een ritje vandaag :+

IMG_20190123_051639.jpg

Dit was het moment dat ik heel blij was dat ik even een halfuurtje eerder uit men nest was gegaan :Y

IMG_20190123_162655.jpg

Hier was ze gelukkig weer thuis*O* Alles heel gehouden!

Wel voor het eerst in een hele lange tijd blij geweest met een strooiauto voor men neus:} 50 in de 5 resulteerde al in wielspin.:9 Zo leer je je motor toch altijd weer goed kennen!
 
De Trooper helm is bijna klaar met pimpen 😃
Ik wacht nog op enkele kleine stickers en dan is deze klaar om de wegen onveilig te maken.
20190122_204242.jpg
20190122_204221.jpg
20190122_204129.jpg
 
Vandaag de kettingset besteld.
15 tands voor en supersprox stealth achtertandwiel. Goldchain erbij. Dus zal weer netjes eruitzien.

Vandaag onderkuip eraf geschroefd. Word gedeeltelijk zwart gespoten ( onderkant)door de autospuiter.

Us lights installeren en mn nieuwe bike design valblokken erop zetten. Dan staat ie klaar voor het seizoen!!!.

Past en werkt de rempomp van een 954 op een 929?
 
Vandaag de kettingset besteld.
15 tands voor en supersprox stealth achtertandwiel. Goldchain erbij. Dus zal weer netjes eruitzien.

Vandaag onderkuip eraf geschroefd. Word gedeeltelijk zwart gespoten ( onderkant)door de autospuiter.

Us lights installeren en mn nieuwe bike design valblokken erop zetten. Dan staat ie klaar voor het seizoen!!!.

Past en werkt de rempomp van een 954 op een 929?

Volgens mij wel, maar je wint er niks mee...
 
Maakt niks uit. Staat er enkel 1 van een 954 te koop, vandaar. Verwacht er niks mee te winnen. Als het past en werkt ben ik tevreden
 
Ah op die manier.. ik dacht dat je die van een 954 wilde monteren om de remmen wat te upgraden..
 
Nee hoorde al dat het niks extras doet. Maar mijn reservoirdekselboutje is dol en krijg em er niet uit zonder het bakje te beschadigen.
Zodoende, maar los reservoir zie ik nergens. Complete set wel.
 
Niks mis met Ali. Heb er mijn kuipdelen vsndaan. Goedkoop en goed. Kon zelfs nog afdingen. Daarbij is betalen via paypal mogelijk dus aankoopbeveiliging. Is bij andere sites niet altijd mogelijk
 
Groepje rijders waar ik mee optrek vonden het mooi. Dus refereer aan hun inzicht. Maar ben er zelf ook tevreden over.
 
Gister op ali dus mn remvloeistofreservoir besteld , zwart cnc ding met op het dekseltje CBR gegraveerd(12$) verder nog sokjes voor over het reservoir.
Kon via account van mijn vrouw met ideal betalen, handig

Dus ik was weer aan het kopen.
Gelijk kettingbreker/klinker aangeschaft, pro bolt geanodiseerde kettingspanners, gp velgstriping rood (dit bij mlm besteld)


Nu krijgt dat kreng niks meer en ga ik het compenseren door ook een beetje aan mn vrouw uit te geven. 😥
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan