Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik zal mijzelf even voorstellen.
Ik ben Mike,30jaar en woon in Fijnaart.
Na een aantal jaar VTR gereden te hebben een CBR gekocht, een SC33. Deze had ik na 6 maanden weer verkocht, was net mijn ding niet. Ik was even motorloos, tot ik op een dag op marktplaats keek mijn huidige motor zag staan. Een plaatje van een 929,een grijze voorzien van met hoogglans zwarte velgen, puig ruitje,puig hugger, gipro, leovince sbk . Hij was vooral heel netjes en strak. Ik ben er heel blij mee . Ik zal kijken of ik er nog foto's op krijg . Dat lukte me net niet.

Gr
 
Ok dat wist ik niet. Zit nu op mijn telefoon dus wat onoverzichtelijk. Nieuwe forumoutlay nog niet gewend.

Geloof het of niet Chinees is niet te vreten hier . Zit ook amper volk. 1x geweest tis niet echt denderend.

Gr
 
Oh, is Frans Bouwer aan het liegen?

En het is ook mogelijk met de telefoon, onderaan je tekst staan 3 puntjes en als je daar op drukt komt bewerken tevoorschijn.
 
Oeh nog een 929, welkom :W

Zodra het lekker weer gaat worden moet er echt een keer een meeting komen. Wil al dat mooie spul zien en inspiratie opdoen ;)
Hup januari, opschieten B|

(Mag ook best met de 1000s samen :])
 
- Heb ook nog een Devil carbon bolt on einddemper liggen. Mag ook voor 150 euro weg.
Interested.
Moet alleen ff wachten. 1 februari komt er bij een nieuwe Bridgestone Battlax onder van 190 breedte. En de oude slof krijg ik dan mee voor de circuitdag a.s. (ik denk aan Trackdays4all @ Assen)

Maar goed, voor die tijd heb je 't inderdaad wel verkocht denk ik @Vuurmesje
Sta niet te springen dat het weg moet. Ligt ook niet in de weg. Sterker, ligt er al meer dan 10 jaar. Stuur maar een pbtje en ik hou het vast voor je. Maar let op, niet nog eens 10 jaar. :+
 
Haha prachtig. Ah ja ik weet niet of het nu prio heeft. Eerst nog bandenwissel. Dan nog een BMC luchtfilter. Ik houd het in m'n achterhoofd, merci : )
 
Ik ben best een "die-hard", maar met dit weer laat ik 'm ook even staan.

Gisteren even Puig stuureind dempertjes (?) gemonteerd. Bleken ze voor een kawasaki te zijn... Dus wat zekeringsringetjes ertussen, past nu mooi. En gashendel draait vrij.

En, leuk verhaal; naar lokale autoboer geweest. Moest lampjes hebben voor de auto van mien chickie. Krijg ik H7 mee. Is het god-god-godver niet H4 wat erin die auto moet. Dus zal morgen even H7 Philips huppeldepup _edit; fucking fel wit licht_ in m'n Fireblade proppen.

puig-rood-honda.JPG

puig-rood-honda2.JPG

fototje.jpg


Demper zit er inmiddels weer op.
 
Laatst bewerkt:
Zo. Heb me weer even uitgeleefd;
- lichtjes zou ik vervangen. eindresultaat: licht installatie van de Blade op de hobbel. Dus ik ben maar gewoon gaan rijden met 1 Groot Licht pit op links. Yo-lo.
- daarna bezoek aan lokale brommer boer. moest wel lachen. snap ik. ben ook een ezel af en toe.
- terug naar de stalling
- 1e succesvolle burnout ooit uitgevoerd. Ging goed, alles nog heel.
- foto's ben ik eem zoeken ja. moment.

foto, incoming; got 'm;
1546958418546.png


vervolgverhaal;
- nou, dit was me wel weer gek genoeg.
- motor gedeinstalleert en even de accu eruit gehaald, staat eem te laden want er komt A veel wind aan en B veel kou op donderdag
- werkse nog vandaag allen, groeten.
 
Dacht even dat je alleen maar rechtdoor gaat maar zie gelukkig ook pick up rubber op het randje. :Y*O*:}

Maar aan de troep op je band te zien wordt het weer poetsen. '(
 
Zo. Heb me weer even uitgeleefd;
- lichtjes zou ik vervangen. eindresultaat: licht installatie van de Blade op de hobbel. Dus ik ben maar gewoon gaan rijden met 1 Groot Licht pit op links. Yo-lo.
- daarna bezoek aan lokale brommer boer. moest wel lachen. snap ik. ben ook een ezel af en toe.
- terug naar de stalling
- 1e succesvolle burnout ooit uitgevoerd. Ging goed, alles nog heel.
- foto's ben ik eem zoeken ja. moment.

foto, incoming; got 'm;Bekijk bijlage 1346740

vervolgverhaal;
- nou, dit was me wel weer gek genoeg.
- motor gedeinstalleert en even de accu eruit gehaald, staat eem te laden want er komt A veel wind aan en B veel kou op donderdag
- werkse nog vandaag allen, groeten.

Stond vandaag wel echt verschrikkelijk veel wind :Y alsof ik behoorlijk een bocht naar links aan het maken was, alleen ging ik nog steeds rechtdoor:+

Ach houd het leven spannend. Alleen die regen... Pffff -O- doe dan maar dikke vorst hoor*O*Dan heb je in ieder geval weer kans op een mooie droge weg!:Y

IMG_20190107_204422.jpg

En zonder regen stoomt de motor ook niet meer zo als ik hem weg zet:+

@M_niek mocht je echt nog een mooie licht upgrade willen. Overgaan op volledig led!

20181107_170738.jpg


20181107_170531.jpg

Ziet er ook nog eens gruwelijk uit O-)
 
Laatst bewerkt:
@Electrric94
Damn, dat ziet er super vet uit inderdaad. Ja ik ben even aan het prutsen.
Hoorde vandaag dat er vanaf fabriek maar 2 lichten horen te branden bij een cbr929rr in ieder geval.

En mocht je er 3 aan hebben, dat de elektronica dan niet helemaal lekker weer welke lichten aan moeten...?

Eindstand is dat ik vandaag stukje heb gereden met enkel m'n linker groot licht op aan. Hoe heb je dat met LED gefixed dan? Ik zal eens ff op zoek. Staat bruut in ieder geval! :)

En mbt het weer; ja, het was niet te doen. Ik heb enkel ff stukjes bebouwde kom gereden en 'm weer neergezet. En klopt. Nieuwe achterband (190 ipv 180) bridgestone battlax komt er met 3 weekjes onder. Moet alleen nog ff ergens een cbr929 achtervelg op de kop tikken.

edit3; aah, sick. 2 LEDS 6000K h7 voor 9,50 EUR. Gekocht. Yay. @ ali baba & co 8)7
 
Laatst bewerkt:
@Electrric94
Damn, dat ziet er super vet uit inderdaad. Ja ik ben even aan het prutsen.
Hoorde vandaag dat er vanaf fabriek maar 2 lichten horen te branden bij een cbr929rr in ieder geval.

En mocht je er 3 aan hebben, dat de elektronica dan niet helemaal lekker weer welke lichten aan moeten...?

Eindstand is dat ik vandaag stukje heb gereden met enkel m'n linker groot licht op aan. Hoe heb je dat met LED gefixed dan? Ik zal eens ff op zoek. Staat bruut in ieder geval! :)

En mbt het weer; ja, het was niet te doen. Ik heb enkel ff stukjes bebouwde kom gereden en 'm weer neergezet. En klopt. Nieuwe achterband (190 ipv 180) bridgestone battlax komt er met 3 weekjes onder. Moet alleen nog ff ergens een cbr929 achtervelg op de kop tikken.

edit3; aah, sick. 2 LEDS 6000K h7 voor 9,50 EUR. Gekocht. Yay. @ ali baba & co 8)7

190 hoort er standaard ook onder.

190/50 is standaard, maar persoonlijk vind ik 190/55 fijner, de band is wat ronder waardoor de motor lekkkerder stuurt en wat meer/langer goede grip onder hellingshoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan