Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joep

Uilskuiken !
22 jun 2008
13.119
7.843
Druten
Hier is deeltje 110!

Voor degenen die hier even langskomen: Ik ben (eindelijk!) begonnen met het maken van de nieuwe OP, deze is nu nog niet volledig en zal stukje bij beetje beter worden O-)

Topic members (op alfabetische volgorde)

Annanas
40931619164_6fb50900cf_b.jpg

43929850062_521154b724_b.jpg


ariebakvis
full


Electrric94
20181013_164953-jpg.1351122


Joep
full


Kasprr
full


mikeVTR
full


MRT187
full


Oerblade
full

e405ec3a790f900527fe5b1d17843e33


Orbity
93eujamdpdjg9.jpg


Paulusssttt
DSC_1722_zps7lalvhre.jpg

DSC_1715_zpsl3feboam.jpg


spree
IMAG0929_zpsa5nodmue.jpg


srad-rob
1k0.jpg


Vuurmesje
20190127_151021-jpg.1350543


winamp
img-20180827-wa0008-jpg.1350214


Ook is er een uitzondering gemaakt voor @pedro.rr , als regelmatige bezoeker van het 900rr topic mag hij als eerste (en tot nu toe enige) met een CBR1000rr in de OP! :+ O-)

pedro.rr
20180915_131357-jpg.1351112


En dan zijn er nog de knuffelallochtonen van dit altijd gezellige topic; (ex)900-rijders óf gewoon mensen die nou eenmaal niet weg te denken zijn uit dit topic :+

Benno
Bill
Ghetto Bassie
Het neefje
https://www.motor-forum.nl/members/172257/
moto_rick
rogerno1
She_Devil
Dr_Insane
 
Laatst bewerkt:
Ik lees ook net dat er nog een bugje in het forum zit waardoor de oude foto's niet zichtbaar zijn, dus het duurt even voordat ik de OP helemaal netjes in orde kan maken.. even geduld dus nog ;)
 
We zijn weer aanwezig... 😬

@ Joep: Nieuwe Lay-out is ook ff wennen, ik als computernoob snap er de ballen van. Eerst had je “mijn....” en nu heb je bookmarks, zoek me suf naar waar ik wezen moet. Op mijn telefoon vind ik het een drama om op de nieuwe MF te zitten, met de tablet is het al een stuk duidelijker omdat er meer te zien is van het menu e.d.
Dat gaat allemaal nog wat voeten in aarde hebben voordat ik dat allemaal onder de knie heb... 😑🤐
 
We zijn weer aanwezig... 😬

@ Joep: Nieuwe Lay-out is ook ff wennen, ik als computernoob snap er de ballen van. Eerst had je “mijn....” en nu heb je bookmarks, zoek me suf naar waar ik wezen moet. Op mijn telefoon vind ik het een drama om op de nieuwe MF te zitten, met de tablet is het al een stuk duidelijker omdat er meer te zien is van het menu e.d.
Dat gaat allemaal nog wat voeten in aarde hebben voordat ik dat allemaal onder de knie heb... 😑🤐
Telefoon is ook bedoeld om mee te bellen, internetten doe ik gewoon lekker oldschool op de laptop...;)Dat gepiel op zo'n mickeymouse schermpje, yúk..-O-

Grtz,fRank
 
Telefoon is ook bedoeld om mee te bellen, internetten doe ik gewoon lekker oldschool op de laptop...;)Dat gepiel op zo'n mickeymouse schermpje, yúk..-O-

Grtz,fRank
Laptop, Was da? 😬🤡 Zit alleen op m’n werk ongeveer een half uurtje (max) per dag voor wat administratie op een pc, prive kan ik het me niet meer heugen..... Tablet werkt prima, alleen uitvogelen wat waar te vinden is...
 
Nieuw Forum, nieuw topic --> Nieuwe motor

Mooi moment om me hier maar meteen even voor te stellen.
Sinds kort in het bezit van een Fireblade 929/SC44/2001 (Naast mijn Fazer).

Heb net gemerkt dat foto's toevoegen makkelijker is geworden dus hier ook maar meteen een foto van het beestje:

Fireblade2.jpg

Op dat het hier in het nieuwe topic een gezellige boel mag wezen :]:W
 
Laptop, Was da? 😬🤡 Zit alleen op m’n werk ongeveer een half uurtje (max) per dag voor wat administratie op een pc, prive kan ik het me niet meer heugen..... Tablet werkt prima, alleen uitvogelen wat waar te vinden is...
Laptop is zo'n ding waar je wél iets op kunt beoordelen omdat ie groter is dan een telefoon of tablet...;)
(of worden mij ogen slechter...? ) :giggle:

Grtz,fRank
 
Wil even mijn tanktas showen :-) mag misschien niet omdat ik geen 900 blaadje heb ,maar ik heb voor alle zekerheid in het 1000 cc blaadje er ook maar 1 geplaatst.
 

Bijlagen

  • IMG_20180910_123416.jpg
    IMG_20180910_123416.jpg
    544,3 KB · Weergaven: 18
Helemaal mee eens!

We noemen het met het aanmaken van de topics weliswaar het 900 rr topic, maar in principe is elke blade rijder hier welkom! (y)
 
Ben er ook weer. :)
Maaruh,......mobiel, laptop, pc, tablet, note-book, tosti-ijzert?????? Wie helpt deze oude man?
 
Nu ik er toch ben, twee weken terug op toertocht buitenland ongelukje gehad. Motor is total loss. Schadebedrag < 4500 € en dagwaarde 3500 €
Ben met de verzekering nog bezig de motor te houden. Motor wordt aangeboden aan bedrijfjes en afhankelijk wat zij ervoor bieden gaat dat bod dan af van de dagwaarde. Dat krijg ik dan uitgekeerd. Kijken of het voor dat restbedrag nog gemaakt kan worden.
 
Dat is ff minder nieuws, hoe is het met jou? Was het een gevalletje geen voorrang krijgen, of zooi op de weg?
Total loss is zonde, wat is er aan schade? -O-
 
Met mij alles (bijna) goed. Dank jullie. Beetje last van ribben maar duurt nog een paar weekjes.
Hersenschudding gehad dus weet niets meer. Alleen dat ik op de grond lag, mij afvroeg waar ik was en welke dag en toen wist dat ik een schudding had.
(jaja, je kunt dus wel iets schudden dat je niet hebt :p)

Was met allemaal instructeurs dus begeleiding was prima. Laten liggen, vragen stellen en kijken naar reacties. maar wist het zelf al.

Nog geluk bij een ongeluk. De dag voor vertrek wilde ik verzekering aanpassen. Maar op aangeven van verzekering toch maar het weekend all risk gelaten.
Zijn de kosten toch niet immers. Op reisverzekering mijn nieuwe helm kunnen vergoeden. Was bijna 2 maanden oud.

Motor valt mee maar door originele onderdelen en arbeidsloon wordt het zo duur.
En inderdaad, daarom de vraag naar de vervangende kuip. Zoek wel eentje die goed past. Maar zit ook met bestellen. Wat komt er aan invoerrechten bij?
Misschien dat Chrisjemol hier wat van kan zeggen? Dan heb ik totaal beeld en kan plaatse maken van de totale kosten.

Wordt vervolgd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan