Het Grote BSB/Real Road Racing topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
In 2007 is dit topic geopend met als doel om uitslagen, foto's, filmpjes en alles wat ook maar met het échte racewerk te maken heeft bij te houden.

Na een prachtig seizoen en een titanengevecht dat de actie van het BSB/Real Road Racing samenvat heeft dat topic de 2500 posts bereikt en moet er, de richtlijnen van dit forum volgend, een nieuw topic geopend worden om het dataverkeer te ontlasten.

Waar en wanneer beter dan het hier en nu? Net na het einde van seizoen 2011, en met de ogen gericht op 2012. Wat zal 2012 en de daaropvolgende seizoenen ons brengen?

Eén ding staat vast als we de highlights van 2011 mogen geloven: actie, actie en nog eens actie! :9~

Hoe werd het seizoen 2011 nu eigenlijk beslist vraagt men zich misschien af? Seizoen 2011 werd beslecht in de allerlaatste raceronde van het jaar, op deze manier.

Official BSB website: 2018 Bennetts British Superbike Championship in association with Pirelli

Deze OP zal gedurende de wintertests en gedurende het nieuwe seizoen geupdate worden met de laatste stand van zaken.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd welke nieuwe smaakmakers er in 2012 komen rijden !! denk dat Hill en Hopper weg zijn volgend jaar ...
 
Hoop dat Hill blijft..tis zonde om die Britten we te zien kwijnen in de WSBK
Had Hill het in 2009 niet ook al eens geprobeerd in het WSBK kampioenschap? Toen had zijn team hem van zijn 'contractsverplichtingen ontheven' als ik het goed, omdat zijn resultaten niet goed waren en hij met zichzelf in de knoop zat (correct me if I'm wrong).

We zullen zien wat hij in 2012 gaat doen, ik hoop ook inderdaad dat hij in het BSB kampioenschap blijft! :)
 
Second place in BSB title fight sets up Hopkins for next level

Samsung Suzuki's John Hopkins looks set to move on to the world stage in 2012 after being narrowly beaten to the 2011 British Superbike Championship by Tommy Hill at Brands Hatch yesterday.

The American has reportedly got options with his current team in World Superbikes, and may even have Hill as a team-mate, but is also in talks with LCR Honda for a MotoGP seat.

"Well I don't feel great obviously, but I don't feel completely empty either. This has been a great season, I gave it everything I had but it just wasn't to be. So hats off to Tommy for taking the title," said Hopkins.

"I couldn't be more grateful to the Samsung Crescent Racing team, they gave me everything including the best bike out there. I came into this year on a make or break basis in terms of my racing career but with their help I'm now set for a world championship ride next year. The team has put me there. I'm hugely grateful."
 
Was een mooi seizoen met een super spannend einde :Y
Kan niet wachten op de overzicht dvd.
full
 
Gister nog aan een vriendin die ook motor rijdt BSB laatste 3 heats laten zien na dat ze zij dat Motogp super spannend was :+

Nou ik heb haar nog nooit zo haar adem in zien houden en helemaal gefocussed zien kijken :)
 
MotoGP zal altijd DE klasse blijven op een of andere manier, maar qua spanning is het helemaal niets vergeleken bij WorldSBK en BSB. Moto2 is wel een leuke klasse overigens
 
MotoGP zal altijd DE klasse blijven op een of andere manier, maar qua spanning is het helemaal niets vergeleken bij WorldSBK en BSB. Moto2 is wel een leuke klasse overigens
is zo ja, maar ik blijf voor de GP toch echt niet meer thuis vergeleken bij jaren geleden.

BSB en SBK etc probeer ik zo veel mogelijk te zien, startvelden die beter gevuld zijn, meer gewaagde strijd en close racing, maar wel de sportiviteit.

Bij de GP willen ze allemaal zo snel mogelijk rond, en owee als er een net iets mindere rijder voor zit die de rondetijd wat drukt, gelijk een handje of hoofdschudden :N
 
is zo ja, maar ik blijf voor de GP toch echt niet meer thuis vergeleken bij jaren geleden.

BSB en SBK etc probeer ik zo veel mogelijk te zien, startvelden die beter gevuld zijn, meer gewaagde strijd en close racing, maar wel de sportiviteit.

Bij de GP willen ze allemaal zo snel mogelijk rond, en owee als er een net iets mindere rijder voor zit die de rondetijd wat drukt, gelijk een handje of hoofdschudden :N

:Y
 


Kort overzicht van het onvergetelijke BSB seizoen 2011!!!!!!!!!!!!!

En dan zit hier alleen nog maar de races van voornamelijk Superbike in en een klein beetje SS600...

Zelfs de stock1000, 125GP en Stock600 leveren iedere race weer spektakel!!
Jammer dat ik alleen de Europese Eurosport 2 heb, en niet HD de British Eurosport 2...

Leve de livestreams *O*
 
Dit filmpje moet toch ook wel in de OP....

Kippenvel, telkens als ik het weer kijk!
Helemaal gelijk, en dus toegevoegd! *O*

Welke klasses kijkt men hier eigenlijk? :) Alleen BSB/BSS? Ik probeer altijd wel alle klasses te kijken en te volgen. Zoals Grande Roberto al aangeeft, altijd boordevol actie! :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan