Het Grote BSB/Real Road Racing topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal gelijk, en dus toegevoegd! *O*

Welke klasses kijkt men hier eigenlijk? :) Alleen BSB/BSS? Ik probeer altijd wel alle klasses te kijken en te volgen. Zoals Grande Roberto al aangeeft, altijd boordevol actie! :}
Ik kijk vaak samen met The grindbak master ook hier van MF.

Meestal met een LCD Tv + 2 laptops, sommige weekenden is het dus wsbk op de gewone tv (Eurosport of Eurosport 2), BSB via een stream en dan op de andere laptop 2 maal live streams...

Mijn vriendin/ouders verklaren ons voor gek en worden soms ook gek van ons oeeh aah en ander onzinnig commentaar tijdens races... *O* :X

Edit: Ik heb thuis geen Eurosport 2 dus kijk bij mijn ouders :')
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk vaak samen met The grindbak master ook hier van MF.

Meestal met een LCD Tv + 2 laptops, sommige weekenden is het dus wsbk op de gewone tv (Eurosport of Eurosport 2), BSB via een stream en dan op de andere laptop 2 maal live streams...

Mijn vriendin/ouders verklaren ons voor gek en worden soms ook gek van ons oeeh aah en ander onzinnig commentaar tijdens races... *O* :X

Edit: Ik heb thuis geen Eurosport 2 dus kijk bij mijn ouders :')
Held! :} Zeer herkenbaar dit _O- Zoveel mogelijk tegelijk proberen te zien. :+

Ben er zeker van dat dat één van de redenen is dat mijn vriendin het heeft uitgemaakt kort geleden, die werd gillend gek van het bijna aan obsessiviteit grenzende kijken van motorsport. :+ Maar ik ga lekker verder, BSB season 2012 up and comin'! *O* (over een tijdje dan...)
 
Ben de laatste wedstrijd op Brand Hatch geweest van het BSB. Wat een vette dag was dit zeg. Geweldige sfeer, druk qua mensen (leeft meer daarzo) en super mooi weer gehad. Was lekker spannend tussen Tommy Hill en John Hopkins (al die Britten maar schreeuwen dat Tommy moest winnen). Nog 2 petjes gescoord van mijn 2 favoriete teams (Relentless Suzuki team en het MSS Colchester Kawasaki team). Die Relentless bike is wel een plaatje zeg. Jammer dat Josh in de eerste manche op zondag op zijn plaat ging (stond er vlak bij :) ). Rij zelf een Suzuki maar die Kawa van het MSS team draag ik ook een warm hart toe. Ga zeker volgend jaar weer naar een BSB wedstrijd en het lijkt me ook leuk om dat met nog een paar van hier te doen of naar de TT van Man te gaan.
 
ik ben er 100% voor de eerste beste worldsbk race op britse bodem, gewoon de BSB mee te laten doen. Dan zou ik niet eens durven gokken op de winnaar.
 
Laatst bewerkt:
Ben de laatste wedstrijd op Brand Hatch geweest van het BSB. Wat een vette dag was dit zeg. Geweldige sfeer, druk qua mensen (leeft meer daarzo) en super mooi weer gehad. Was lekker spannend tussen Tommy Hill en John Hopkins (al die Britten maar schreeuwen dat Tommy moest winnen). Nog 2 petjes gescoord van mijn 2 favoriete teams (Relentless Suzuki team en het MSS Colchester Kawasaki team). Die Relentless bike is wel een plaatje zeg. Jammer dat Josh in de eerste manche op zondag op zijn plaat ging (stond er vlak bij :) ). Rij zelf een Suzuki maar die Kawa van het MSS team draag ik ook een warm hart toe. Ga zeker volgend jaar weer naar een BSB wedstrijd en het lijkt me ook leuk om dat met nog een paar van hier te doen of naar de TT van Man te gaan.
de Relentless bike is zeker gaaf, ben oo een suzuki fan maar vind dat het team met de meeste gave suzuki, en het is erg populair in Engeland.

Verder inderdaad top sfeer bij de BSB en road races, binnenkort moet ik weer even samen zitten met de vaste vakantie gangers, Ulster GP zien we wel zitten, of anders zoiezo weer een BSB.
IOM TT gaan we zeker nog eens doen, maar die die we in 2009 hebben gedaan was zo op en top gaaf dat we bang zijn dat het minder word.
de races zijn altijd super maar 3 van de 4 waren toen vrijgezel en we zijn toen met verschillende locale vrouwen mee geweest naar pubs waar geen andere "vakantie" ganger zat en dat was wel zo gaaf.
Nu zitten de meeste aan de vrouw (ikzelf ook ;)) en tuurlijk gaan we nog net zo snel naar de IOM TT maar we zijn met zijn allen bang dat de overall sfeer toch anders zal zijn.
daarom willen we nog wat jaartjes wachten tot we zelf wat gekalmeerd zijn :)
 
Laatst bewerkt:
de Relentless bike is zeker gaaf, ben oo een suzuki fan maar vind dat het team met de meeste gave suzuki, en het is erg populair in Engeland.

Verder inderdaad top sfeer bij de BSB en road races, binnenkort moet ik weer even samen zitten met de vaste vakantie gangers, Ulster GP zien we wel zitten, of anders zoiezo weer een BSB.
IOM TT gaan we zeker nog eens doen, maar die die we in 2009 hebben gedaan was zo op en top gaaf dat we bang zijn dat het minder word.
de races zijn altijd super maar 3 van de 4 waren toen vrijgezel en we zijn toen met verschillende locale vrouwen mee geweest naar pubs waar geen andere "vakantie" ganger zat en dat was wel zo gaaf.
Nu zitten de meeste aan de vrouw (ikzelf ook ;)) en tuurlijk gaan we nog net zo snel naar de IOM TT maar we zijn met zijn allen bang dat de overall sfeer toch anders zal zijn.
daarom willen we nog wat jaartjes wachten tot we zelf wat gekalmeerd zijn :)

Is idd de mooiste bike van het kampioenschap. Ik ben ook geen vrijgezel meer maar ik durf nog wel naar de pubs te gaan waar geen vakantieganger zal zitten. Ulster GP lijkt me ook wel wat trouwens. Wil sowieso volgend jaar weer naar een BSB of Road Race gaan. Was dit jaar met het vliegtuig maar volgend jaar ga ik met mijn eigen motor. Was nu met 2 andere die geen motorrijbewijs hadden dus vandaar met het vliegtuig en openbaar vervoer.
 
Is idd de mooiste bike van het kampioenschap. Ik ben ook geen vrijgezel meer maar ik durf nog wel naar de pubs te gaan waar geen vakantieganger zal zitten. Ulster GP lijkt me ook wel wat trouwens. Wil sowieso volgend jaar weer naar een BSB of Road Race gaan. Was dit jaar met het vliegtuig maar volgend jaar ga ik met mijn eigen motor. Was nu met 2 andere die geen motorrijbewijs hadden dus vandaar met het vliegtuig en openbaar vervoer.
oww we durven het wel hoor en je bent er altijd zelf bij uiteraard :P


Mocht je naar de NW200 gaan moet je op donderdag avond eens naar Kellys gaan :} *O* is in portrush en donderdag avond veel vrouwen van de vrouwen uni die daar vlabij zit *O*
 
Clipje van Motojournal (IOM), altijd leuk om naar te kijken vind ik :Y

Mooie beelden, en zet 't geluid maar even harder 8-)

 
Yeah eindelijk deel 2. *O*

Wel gaaf om te zien nadat ik het topic gestart was dat er langzaam steeds meer mensen kwamen.
 
Yeah eindelijk deel 2. *O*

Wel gaaf om te zien nadat ik het topic gestart was dat er langzaam steeds meer mensen kwamen.
Denk dat we inderdaad kunnen stellen dat het BSB kampioenschap gaandeweg steeds meer aan populariteit gewonnen heeft. *O*
 
eerste plannen om naar de Ulster GP van 2012 te gaan lihggen er al, nu kijken of iedereen vrij kan krijgen :)

En idd bijna Macau :Y
 
1435582962_6_3Uvk.jpeg
 
Het BSB wordt weer groener.....

Paul Bird Motorsport (PBM) has become the first major team to announce their line up for the 2012 MCE Insurance British Superbike Championship and have signalled their intentions of a winning return by signing Shane 'Shakey' Byrne and Stuart Easton.

Following four seasons in the World Superbike Championship, Penrith multi-millionaire Bird has lined up his former champions Byrne and Easton for a no holds barred assault on winning a third title. The team have a strong pedigree in the British series, taking consecutive BSB titles in 2002 and 2003 with the late Steve Hislop and Byrne, whilst Easton also won the British Supersport title with the team in 2002.

Former double BSB champion Byrne and former British Supersport champion Easton will race factory-specification Kawasaki ZX-10Rs for the series as part of an ambitious plan which will see PBM also field a rider in MotoGP with former BSB title contender James Ellison. The team are now planning a test schedule in Spain ahead of the new season.

Team Owner Paul Bird concluded: "When we decided to return to British Superbikes, signing both Shakey and Stuart was always the plan and I'm delighted they've come on board with us. We've won British championships as well as World championship races together and for me it's my dream team. We have proved that the Kawasaki ZX-10R is a fantastic bike and have won on it at BSB in 2010 so we know what we need to do. I promised Stuart a deal straight after his crash and he'll be back to full fitness very soon and with Shakey keen to make up for missing out this year, we are ideally placed."

link: http://www.britishsuperbike.com/news/pbm-confirm-bsb-dream-team.aspx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan