Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Zijn er hier mensen met ervaring in het bezoeken van BSB races in Engeland? Ik heb vandaag tickets geboekt voor Cadwell Park in augustus en ben heel benieuwd of er tips & tricks zijn.
 
:Y Zeker ja :t Ik zou zeggen, annuleer het, geen reet aan! K.d circuit. Of gebruik even de zoekfunctie, dan vind je een topic vol met een volledig verslag inclusief foto's.
Gevonden!
Mooi verhaal, ik zag dat ik wat seniel aan het worden ben, want ik heb meerdere keren gereageerd in het topic....:$
Je meeste foto's zijn wel deaud.

Ik ga samen met mijn zoon. We pakken de boot op donderdag, zijn dan om 19:45 uur in Harwich. 's Nachts lekker een hotel, vrijdag, zaterdag en zondag naar het circuit en zondagavond om 23:00 uur met de nachtboot weer terug.

Alle tribunes bij de Mountain zijn al dik uitverkocht, wij hebben voor zondag tribune kaarten op de paddock hill tribune, aan de overkant van de Mountain.
Heel erg veel zin in!

Wat waren jouw ervaringen in de aan- en afvoer van al het verkeer?
 
Gevonden!
Mooi verhaal, ik zag dat ik wat seniel aan het worden ben, want ik heb meerdere keren gereageerd in het topic....:$
Je meeste foto's zijn wel deaud.

Ik ga samen met mijn zoon. We pakken de boot op donderdag, zijn dan om 19:45 uur in Harwich. 's Nachts lekker een hotel, vrijdag, zaterdag en zondag naar het circuit en zondagavond om 23:00 uur met de nachtboot weer terug.

Alle tribunes bij de Mountain zijn al dik uitverkocht, wij hebben voor zondag tribune kaarten op de paddock hill tribune, aan de overkant van de Mountain.
Heel erg veel zin in!

Wat waren jouw ervaringen in de aan- en afvoer van al het verkeer?

Toen je reageerde waren alle foto's nog still alive. En het gaat om de tekst. Ja the Mountain is snel uitverkocht, staat ook in mijn verslag. Verkeer is klote, circuit is klote, BSB is klote, boot is klote, ik zou niet gaan. Neem ik de kaartjes wel van je over :) En als je dit met een korreltje zou neemt: Niet druk maken, gewoon gaan, krijg je geen spijt van. En als je aan de overkant in het gras gaat zitten, heb je ook zicht op The Mountain zoals in datzelfde verslag beschreven. Have fun!
 
Zijn er hier mensen met ervaring in het bezoeken van BSB races in Engeland? Ik heb vandaag tickets geboekt voor Cadwell Park in augustus en ben heel benieuwd of er tips & tricks zijn.
Ik ook maar dat wist je al ? ;)
Echt een hele toffe baan en sfeer, ik ga dit jaar naar BSB op Donington (eind Mei) & Oulton Park (September), BSB is echt de shit, niet lullen maar racen !
Wij gaan nu vrijdagavond op de boot en rijden dan als een streep naar het circuit voor trainingen en races op zaterdag, 's-avonds hotelletjes op een kwartiertje rijden van de circuits.
Maandag gaan overdag terug zodat je niet hoeft te stressen na de races en rijden na de laatste race "op het gemak" terug richting Harwich en slapen er dan net voor zodat we 's-ochtends niet zo ver meer hoeven naar de Ferry, kost wel een vrije dag maar geeft meer rust na een weekendje weg..

Wij hadden geen tribune tickets op Cadwell, het weer was goed dus gewoon in het gras gezeten (in korte broek ! :-))
We waren met de motor dus dan scharrel je ook overal wel langs op weg naar de boot..
Wij hebben toen de laatste race geskipt (wel balen, was M3 en Deroue won hem..) want je wilt natuurlijk wel die boot halen en het zou gaan regenen..
Nog niet het circuit af en echt een wolkbreuk waar er dik 10cm water door de straten liep, kwamen aardig nat op de boot aan, wel op tijd maar met de extra race en meer drukte had het wel krap geworden denk ik !
Wij sliepen in Skegness aan de kust, met de motor kon je binnendoor rijden en was er tot aan het circuit nagenoeg 0 verkeer, half uurtje, prima te doen.
 
Was een behoorlijke Ducati party op Oulton gisteren !
Redding begint de smaak ook te pakken te krijgen

Als Redding zorgt dat tie aan het eind van de rit in de Showdown zit, zie ik hem de titel nog wel winnen ook.
Assen, Donington Park GP en Brands Hatch GP, zijn volgens mij voor Redding bekende banen.
 
Zo had ik er ook al over gedacht ;)
Brookes is natuurlijk ook een kanshebber, net als Mckenzie denk ik
Jongens als Buchan, Bridewell, elliot etc zie ik het gewoon niet doen.
 
Zo had ik er ook al over gedacht ;)
Brookes is natuurlijk ook een kanshebber, net als Mckenzie denk ik
Jongens als Buchan, Bridewell, elliot etc zie ik het gewoon niet doen.
Ik schrijf Bridewell op voorhand niet af als titelkandidaat.
Jason O'Hallaran is ook al alle testen snel.
 
Voor de liefhebbers: volgende week is de Northwest 200:
Tuesday 14th MayPractice9.15am – 3.00pm
Thursday 16th MayPractice9.15am – 3.00pm
Thursday 16th MayEvening Racing5.00pm – 9.00pm
Saturday 18th MayRace Day9.15am – 7.00pm

Via de BBC online link op deze pagina is alle actie te volgen.
handige info
thnx
 
Voor de liefhebbers: volgende week is de Northwest 200:
Tuesday 14th MayPractice9.15am – 3.00pm
Thursday 16th MayPractice9.15am – 3.00pm
Thursday 16th MayEvening Racing5.00pm – 9.00pm
Saturday 18th MayRace Day9.15am – 7.00pm

Via de BBC online link op deze pagina is alle actie te volgen.
Is overigens allemaal GMT dus hier alles een uurtje later!
 
10jaar geleden bij NW200 geweest wat een baan
Alleen de massa start is al gekke werk en wat een mooie gasten die Ieren.snapte niet dat wij vanuit Nederland kwamen om de races te kijken.
Paddock is ook echt terug in de tijd zooo gaaf.
Maar dit jaar weer naar isle of man.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan