Fazerman
Ex-ZAC#167
Zou het McAms team de scheidingswand voor de pitsbox al besteld hebben...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, ik dacht ook na race 1 dat dat er wel in zou zitten. Na de straf die ie kreeg, en de overduidelijke schaamte die Tarran ten toon spreidde net na de race is het volgens mij wel goed gekomen.Zou het McAms team de scheidingswand voor de pitsbox al besteld hebben...
Redding geeft wel meteen weer een andere blik op wat Bautista doet. Min of meer dezelfde omstandigheden ("lager" kampioenschap, nieuwe motor, goed team, MotoGP-coureur), maar resultaten die veel meer in lijn liggen met wat ook van Bautista verwacht werd voorafgaand aan het seizoen. Maakt het lastiger om te zeggen wat nou precies het verschil maakt. Eén ding is zeker: de motor maakt niet zomaar dominant.Redding was voor mij de grote tegenbvaller ! Had echt een bautistatje verwacht..
Geen toerenbegrenzers voor de overige merken, geen tractioncontrol, geen wheelycontrol.Redding geeft wel meteen weer een andere blik op wat Bautista doet. Min of meer dezelfde omstandigheden
Interessant, wist ik totaal niets van en had dat ook niet verwacht.
Was nu 1 panigale 2 of 3 x geploft ? en die van redding 0 ? alleen 1 x op zn kant geploft
Brookes zijn pani is zaterdag tijdens de qual geploft (zodanig dat er onderdelen uit het blok staken)(1) en zondag tijdens race 1 hield het blok er op sommige momenten mee op (ze denken een elektrisch probleem in het blok) en omdat ze niets konden vinden hebben ze het blok weer vervangen voor race 2 (2)
Tijdens race 2 is het blok weer geploft (wat excact weet ik niet maar ze olie kwam er weer uit aan de onderkant (3)
Gelukkig geen problemen bij Redding althanks niet met blok die werdt er alleen gewoon afgekegeld door Andy Irwin in race 2 .
Alles bij elkaar een duur en slecht begin voor get Be Wiser team
Nee , ze waren aan het filmen met eurosport op het moment dat de eerste keer de duc (qual zaterdag) werd teruggebracht achter de box van het team en zijn onmiddelijk begonnen om de kuip eraf te halen om de schade te bekijken .Zijn er foto's van dat je weet?
Ik zag het op twitter Steve Wilf Moore voorbij komen.Nee , ze waren aan het filmen met eurosport op het moment dat de eerste keer de duc (qual zaterdag) werd teruggebracht achter de box van het team en zijn onmiddelijk begonnen om de kuip eraf te halen om de schade te bekijken .
Op het moment dat ze zagen dat er delen uitstaken werdt als eerste vriendelijk doch dringend verzocht aan de camera om op te s********* dus ze konden niet filmen .
Ik heb wel gezien dat alles werkelijk tot aan het zitje onder de olie zat .
Misschien hebben ze zelf foto's gemaakt voor ducati maar denk n iet dat ze die mogen en willen afgeven .
Wat ik wel heel frappant vondt dat het 3 x brookes was en de andere dus van redding en bridewell geen motor problemen hadden .
Bridewelll hebben ze wel moeten herbouwen na zaterdag om dat die duc totaal was opgevouwen in free practice na een aanvaring met de bmw van Farmer .
Leuk detail was dat de teammanager het ook al had over stoppen met tellen bij 27.000 ponds in een interview op eurosport .
Hier zijn wat foto's daarvan Silverstone BSB: Farmer docked six grid spots for Bridewell crash
Ik zag het op twitter Steve Wilf Moore voorbij komen.
Ik heb gevraagd wat tie met die uitlaat gaat doen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Bridewell en Elliot als dark horses zie voor het kampioenschap .
De OMG Suzuki's zien er goed uit en met Ray Stringer als crew chief (de ervaring als die heeft met motoren) zie ik Elliot heel ver komen .
Tja die met dat brilletje is het helemaal kwijt er wordt beweerd dat het 100 % in zijn hoofd zitEerst maar eens een aantal races afwachten lijkt me.. vorig seizoen was er in t begin ook iemand ( met brilletje ) heel snel op de soes, werd later wel anders.
Bridewell vind ik echt zo n top 5 klant, net niet genoeg om constant podium te rijden
Uitlaat van Ducati in BSB is anders dan in WSBK. Heeft te maken met maximale geluidproductie die is toegestaan. In het WSBK is die significant hoger dan in BSB. Daardoor mogen ze in het BSB niet met hetzelfde uitlaatsysteem rijden als waarmee Bautista in het WSBK rijdt. De motoren zijn performance wise dus echt goed te vergelijken met elkaar. Ander verschil is uiteraard ook de traction control die ze in BSB niet hebben.
Deel 2 van Michael Rutter rondje Isle of Man op een Panigale V4S Speciale...
Van een oud mannetje geweest en deed af en toe rondje hier...Traag hok man dat ding komt amper boven de 180...... is gewoon versneld afgespeeld....