Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Speaking of The Isle of Man....

Setje stickers binnen voor de Trooper helm 😜

Nu hopelijk ook die van Martimotos en Racebuykz en Rage designs en dan is het vizier compleet _O-

Op de laatste 2 foto's staan de andere stickers ( foto van Hickman's helm ).

Helaad dit jaar geen isle of man, maar volgend jaar weer wel 😃 en dan hopelijk een handtekening erop als het niet lukt met de BSB op Assen.

Toffe helm Maar ik ken het verhaal achter de Trooper helm niet. Wat heeft Iron Maiden met motorsport? Toffe band uiteraard dat weer wel!
Zo zou ik wel een helm willen gebaseerd op een van de eerste hoezen van Marillion.
 
Toffe helm Maar ik ken het verhaal achter de Trooper helm niet. Wat heeft Iron Maiden met motorsport? Toffe band uiteraard dat weer wel!
Zo zou ik wel een helm willen gebaseerd op een van de eerste hoezen van Marillion.
Trooper beer is een bedrijf van Iron Maiden en die sponsoren Peter Hickman, Vandaar ook de trooper livery op de Triumph waarmee hij op The Isle of Man gereden heeft.

Net als Keith Flint ( R.I.P. ) ook een raceteam heeft (had nu).
Carl Cox heeft ook zijn eigen team en sponsort b.v. Michael Dunlop.
 
Trooper beer is een bedrijf van Iron Maiden en die sponsoren Peter Hickman, Vandaar ook de trooper livery op de Triumph waarmee hij op The Isle of Man gereden heeft.

Net als Keith Flint ( R.I.P. ) ook een raceteam heeft (had nu).
Carl Cox heeft ook zijn eigen team en sponsort b.v. Michael Dunlop.
Dat van Keith Flint kende ik inderdaad. Dat Trooper bier was heb ik ook al wel eens gehoord alleen die sponsoring heb ik gemist.

Triumph met Trooper livery? die moet ik eens gaan googlen.. Of heb je die paraat?
 
Dat van Keith Flint kende ik inderdaad. Dat Trooper bier was heb ik ook al wel eens gehoord alleen die sponsoring heb ik gemist.

Triumph met Trooper livery? die moet ik eens gaan googlen.. Of heb je die paraat?
Niet paraat, maar die zul je al wel gegoogled hebben.
 
Startlijst TT IOM 2019
TT Start Order 2019
Start PositionRider and Bike
1Conor Cummins - Milenco Security, Padgetts Honda
2Dean Harrison - Silicone Engineering Kawasaki
3John McGuinness - Norton Racing
4Ian Hutchinson - Honda Racing
5James Hillier - Quattro Plant Kawasaki
6Michael Dunlop - Tyco BMW Motorrad
7Gary Johnson - Lee Hardy RAF Regulars & Reserves Kawasaki
8Michael Rutter - Bathams SMT RCV213V-S
9David Johnson - Honda Racing
10Peter Hickman - Smiths Racing BMW
 
Startlijst TT IOM 2019
TT Start Order 2019
Start PositionRider and Bike
1Conor Cummins - Milenco Security, Padgetts Honda
2Dean Harrison - Silicone Engineering Kawasaki
3John McGuinness - Norton Racing
4Ian Hutchinson - Honda Racing
5James Hillier - Quattro Plant Kawasaki
6Michael Dunlop - Tyco BMW Motorrad
7Gary Johnson - Lee Hardy RAF Regulars & Reserves Kawasaki
8Michael Rutter - Bathams SMT RCV213V-S
9David Johnson - Honda Racing
10Peter Hickman - Smiths Racing BMW
  1. Conor Cummins – Milenco by Padgetts Motorcycles Honda
  2. Dean Harrison – Silicone Engineering Kawasaki
  3. John McGuinness – Norton Motorcycles
  4. Ian Hutchinson – Honda Racing
  5. James Hillier – Wicked Coatings Quattro Plant Kawasaki
  6. Michael Dunlop – Tyco BMW
  7. Gary Johnson – RAF Regular & Reserves Kawasaki
  8. Michael Rutter – Bathams Racing
  9. David Johnson – Honda Racing
  10. Peter Hickman – Smiths Racing BMW
  11. Lee Johnston – Ashcourt Racing BMW
  12. Derek McGee – Doyne/McGee Racing Kawasaki
  13. Sam West – Cycle Store BMW
  14. Phil Crowe – Shefpack BMW
  15. Jamie Coward – Prez Racing Yamaha
  16. Derek Sheils – Burrows Engineering/Kelly Developments Suzuki
  17. Shaun Anderson – Anderson Race Developments Suzuki
  18. Davey Todd – Penz13.com BMW
  19. Daley Mathison – Penz13.com BMW
  20. Dominic Herbertson – Davies Motorsport Kawasaki
 
De Arai helm voor de IOM TT 2019 is onthuld...
1379346
1379347
 
Aankomend weekend begint het weer BSB 2019 vanaf Silverstone het weer ziet er goed uit en ben benieuwd wat het gaat worden .
 
Mooi, dat ga ik kijken dus! Alleen zie ik dat op de Eurosportplayer de tijden anders zijn.(ik heb geen eurosport2, alleen 1 en de player).
Bedankt voor de tip :t
 
Mooi, dat ga ik kijken dus! Alleen zie ik dat op de Eurosportplayer de tijden anders zijn.(ik heb geen eurosport2, alleen 1 en de player).
Bedankt voor de tip :t
Op de player is er een hele uitzending van de wedstrijddag op een aparte stream en daar naast kun je op de eurosport player ook gewoon eurosport 1 & 2 volgen !
Mocht je voor beide geen tijd hebben kun je ook na afloop van de wedstrijden gewoon alles terug zien na afloop in "on demand"

1e trainingen zijn vanaf morgen 10.00 te volgen
 
Op de player is er een hele uitzending van de wedstrijddag op een aparte stream en daar naast kun je op de eurosport player ook gewoon eurosport 1 & 2 volgen !
Mocht je voor beide geen tijd hebben kun je ook na afloop van de wedstrijden gewoon alles terug zien na afloop in "on demand"

1e trainingen zijn vanaf morgen 10.00 te volgen
Bedankt! Ik heb pas sinds vorige week de player, dus moet me nog oriënteren hoe het daar werkt, maar dat komt goed, ook dankzij je tips!
Heb het speciaal genomen, zodat ik alles kan zien, zeker ook BSB. Dat keek ik meestal via brakke streams maar dat gaat vervelen..24H voor motoren op Le Mans is er ook te zien zag ik, word genieten dus! :t
 
Bedankt! Ik heb pas sinds vorige week de player, dus moet me nog oriënteren hoe het daar werkt, maar dat komt goed, ook dankzij je tips!
Heb het speciaal genomen, zodat ik alles kan zien, zeker ook BSB. Dat keek ik meestal via brakke streams maar dat gaat vervelen..24H voor motoren op Le Mans is er ook te zien zag ik, word genieten dus! :t
Mooi , veel plezier en nog een laatste als je op pc hier inlogd Eurosport Player | Treed binnen in de wereld van sport dan kun je daar ook kijken en de programmering van de dag en komende week zien

Edit :
Uitslagen gisteren practice Silverstone BSB: Friday practice times and results

Er wordt gereden op de korte track op Silverstone en tijden van de bsb liggen er rondt de 54 sec dus beloofd spectaculair te worden dit weekend !
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan