Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

RIP Jochem ;(



IMG_3492_-Border_zpsd9dmmztd.jpg



IMG_3972_-Border_zpsanbhuibf.jpg



IMG_1989_-Border_zpswhmsr919.jpg
 
Wow dit komt binnen. Wat een held was je Jochem. Vanaf dat je je eerste brommer flink opgevoerd had leefde je om de TT te mogen rijden. Vorig jaar beste nieuwkomer. Deze weken was ik altijd bang voor dit nieuwsbericht en dan is het daar helaas inneens. Je leefde voor de TT, nu mag je racen met de helden die je voor gegaan zijn. Rust zacht Jochem
 
RIP Jochem, iedereen die aan de IOM TT deelneemt is imho een held, weten allemaal wat de risico's zijn, maar het blijft k*t als iemand tijdens het beoefenen van zijn grote passie komt te overlijden.
 
Laatst bewerkt:
En gisteren nog in de paddock gesproken
Maar hij gaf wel aan wat ojee momenten had gehad en dat dat kwam door te weinig training en een ander type banden.
 
Alan Bonner (33) is tijdens de kwalificatie vandaag verongelukt.

STATEMENT ISSUED ON BEHALF OF ACU EVENTS LTD
ACU Events Ltd regrets to announce that Alan Bonner, 33, from County Meath in the Republic of Ireland died this afternoon during a qualifying session at the Isle of Man TT Races.
Alan was involved in an incident at the 33rd Milestone during the qualifying session for the Senior TT.
Alan made his TT mountain course debut at the 2014 TT Races and had a highest placed finish of fifteenth, which he achieved in the 2015 Senior TT. He finished 28th in the Superbike race last Sunday 4th June, winning a bronze replica and also finished 30th in this morning’s Superstock race, winning another bronze replica.
He was the fastest ever TT rider from the Republic of Ireland with a lap of 127.090mph which he achieved in 2015.
ACU Events Ltd wishes to pass on its deepest sympathy to Alan’s partner Gemma and his family and friends.

Statement on behalf of ACU Events Ltd - Isle of Man TT Official Website
 
_O- Wat een mannetje, beetje bravoure. Maar zijn droom geleefd, te zware prijs helaas moeten betalen.
Ik volgde hem, uiteraard als Nederlander..... rip. '(
 
Races vandaag opnieuw uitgesteld.

Geen tweede supersport wedstrijd dit jaar. Er wordt nog overlegd of de Zero TT morgen gereden kan worden.
 
Races vandaag opnieuw uitgesteld.

Geen tweede supersport wedstrijd dit jaar. Er wordt nog overlegd of de Zero TT morgen gereden kan worden.

Flink gedoe allemaal. :/
Zonde van die tweede supersport wedstrijd.

Maar wel verstandig gezien het weer.
 
Laatst bewerkt:
Het weer is sinds jaren niet zo slecht geweest zelfs de bbq van ride on is op de camping gehouden maar was wel weer heul erg gezellig. *O* *O* *O*
 
Ik heb ook geen idee hoor. Maar hij is twee weken voor de TT overgestapt van Jackson Racing naar het Padgetts team. Dat is vrij ongebruikelijk.
En de crash gebeurde vrij vroeg in de trainings week volgens mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan