Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Is er iemand op dit forum die dit kan maken uit aluminium?
Screenshot_20181015-084213_Adobe Acrobat.jpg
 
Sinds gisteren heb ik zo het idee dat het met de beoogde 98% originaliteit van mijn GS550 wel goed gaat komen....O-)

Dempers1.jpg
Dempers1.jpg
Dempers2.jpg
Dempers2.jpg
Dempers3.jpg
 
Yup. 100% origineel GS550, NOS. En de twee pijpen, 1 en 4 heb ik natuurlijk op mijn GS zitten, in zeer goede staat.
 
Is er iemand op dit forum die dit kan maken uit aluminium?Bekijk bijlage 1333932
Robin Hofstede aka Robinjo, Carlo di machi, Marcel vd Stelt, Gerard Kramer aka Jerryt. En nog meer, zou r even een algemene vraag van maken ipv enkel in dit topic :-). O ja en elke draaier om de hoek op een industrie terrein. Persoonlijk doet Robin het draai en freeswerk voor me. Nette prijs en service.
 
Robin Hofstede aka Robinjo, Carlo di machi, Marcel vd Stelt, Gerard Kramer aka Jerryt. En nog meer, zou r even een algemene vraag van maken ipv enkel in dit topic :-). O ja en elke draaier om de hoek op een industrie terrein. Persoonlijk doet Robin het draai en freeswerk voor me. Nette prijs en service.

:^

@Robinjo
 
Hé dat ben ik :) Mocht er iemand wat nodig hebben kan je altijd contact met me opnemen.

Is er iemand die goede GS1000 voorremschijven over heeft? Of beter nog....wilt ruilen met de geperforeerde die er momenteel op zitten?

Nog een vraag trouwens, zijn er hier nog mensen met een originele GS1000S of weten jullie die? Ik doe mee aan een project om er zoveel mogelijk bij elkaar te krijgen.
 
Ik ga volgend jaar mijn GS1000E 1980 wat verbeteren en ik ga beginnen om wat spullen te vergaren hiervoor. Het moet niet al te moeilijk worden en dit heb ik in gedachten:
  1. GSXR 1100W 1993 voorvork + triple. Kroonplaat voor superbikestuur
  2. GSXR 1100W 1993 voorwiel + schijven en remmerij
  3. GSXR1100W 1993 achterwiel
  4. GSX1100 1984 achterbrug.
Zijn er nog dingen om rekening mee te houden?
 
Hé dat ben ik :) Mocht er iemand wat nodig hebben kan je altijd contact met me opnemen.

Is er iemand die goede GS1000 voorremschijven over heeft? Of beter nog....wilt ruilen met de geperforeerde die er momenteel op zitten?

Nog een vraag trouwens, zijn er hier nog mensen met een originele GS1000S of weten jullie die? Ik doe mee aan een project om er zoveel mogelijk bij elkaar te krijgen.

Zijn die van een 1000 gelijk aan een 750 ? Volgens mij heb ik die wel.... ergens...
 
Ik ga volgend jaar mijn GS1000E 1980 wat verbeteren en ik ga beginnen om wat spullen te vergaren hiervoor. Het moet niet al te moeilijk worden en dit heb ik in gedachten:
  1. GSXR 1100W 1993 voorvork + triple. Kroonplaat voor superbikestuur
  2. GSXR 1100W 1993 voorwiel + schijven en remmerij
  3. GSXR1100W 1993 achterwiel
  4. GSX1100 1984 achterbrug.
Zijn er nog dingen om rekening mee te houden?
Voorvork gaat zonder meer passen, en dientengevolge het voorwiel en remmerij ook. De achterbrug zul je wel wat werk aan hebben vermoed ik (maar misschien past ook die zonder meer) en het achterwiel is met pasbussen in die vork te krijgen. Het enige wat je dan nog nodig hebt is een offset voortandwiel.
 
Voorvork gaat zonder meer passen, en dientengevolge het voorwiel en remmerij ook. De achterbrug zul je wel wat werk aan hebben vermoed ik (maar misschien past ook die zonder meer) en het achterwiel is met pasbussen in die vork te krijgen. Het enige wat je dan nog nodig hebt is een offset voortandwiel.

Bedankt Nop! De achterbrug past zonder meer. Oja, offset tandwiel moet ik regelen inderdaad, ik ga op zoek.
 
Nog een vraag trouwens, zijn er hier nog mensen met een originele GS1000S of weten jullie die? Ik doe mee aan een project om er zoveel mogelijk bij elkaar te krijgen.

Volgens mij heeft helaholatuthola iig 1 originele gs1000. Maar die heb je waarschijnlijk al benaderd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan