Het grote BMW K1600 topic deel 2

Volgens mij komt Bert uit Lendelede.
Baarle Nassau is een mooie omgeving en een leuke startplaats.
Gezellig dorpje (veel terrasjes) en altijd veel motorrijders.

Trouwens voornamen zijn misschien leuker om te vermelden.
Achter Ecoboost 182 schuilt "Rob"
De nickname stamt nog uit de tijd dat ik een Ford Focus Ecoboost had met 182 pk
 
Vandaag mag ik mijn light white uni gespoten onderste kuipdelen gaan afhalen, ben benieuwd 😉
K'heb ook nog een lekker ouderwetse striping in chroom aangebracht en met de befaamde
BMW M-power kleuren ben ik ook nog iets van plan🤪Op wit staat dat wel denk ik.
Even met fotoshop bezig geweest, ik dacht aan iets subtiel zoals als dit:
2cx98g5.jpg
 
ik heb geen tijd voorlopig - pas in september ergens - veel te druk met verhuizen/verbouwen en reguliere vakantie. Plan maar gewoon wat - ik kan toch pas een dag van te voren weten of ik kan

@Frank motorfan : Niet verkeerd..
 
Laatst bewerkt:
Netjes - al denk ik wel dat je het hier bij moet laten.
Ik denk dat het met die blauw/zwart/rood striping te druk wordt - Het een of het andere dus
Maar da's mijn ongezoute mening natuurlijk ;)
 
We zullen wel zien, als het inderdaad te druk wordt kan ik de m-power streepjes er nog altijd terug af doen😉
Een eerlijke mening heb ik wel graag 👍
 
Ik vind de M sport kleuren lekker onderbrekend alleen de breedte te hoog.
Persoonlijk zou ik de M-sport kleuren gebruiken maar dan in zo'n zelfde grootte als het chromen streepje oftewel 3 dunne lijnen in verschillende breedtes op dezelfde plaatsten als het de chromen versie.
 
Gisteren miss January weer opgehaald na de 40k beurt. Op een nieuwe accu na geen spannende dingen.
Had gevraagd om de radiateur extra door te spuiten omdat in de bergen als de temperaturen oplopen (>33 gr) ze de neiging heeft erg warm te worden en zelfs rode waarschuwingen in het dashboard. Men had het idee dat het doorspuiten niet helemaal gelukt was en, zoals het een echte BMW-dealer betaamt, men adviseerde mij om toch een nieuwe radiateur te laten plaatsen. Vriendenprijs van dit alles was 700,- incl. montage. Ehhmm, maar even niet, ga het over 2 weken in de Alpen proberen en zie wel waar het schip strandt. Ik beschouw dat warm lopen dan maar als karakter van de motor.
Keep up the good works!

Peter
 
Het is niet overdreven he Shades, ik had een een 15cm sticker te weinig daardoor loopt het achterste streepje niet in lijn met de onderste streep.
Ik doe het nog wel eens opnieuw met tape van AliExpress🤪
 
Ik zie nu ook pas je zadel - mooi - is dat je originele zadel en dan aangepast op gewoon een nieuwe aftermarket ?
Ben benieuwd hoe dat op die bruine fiets van mij zou staan :D


Gisteren miss January weer opgehaald na de 40k beurt. Op een nieuwe accu na geen spannende dingen.
Had gevraagd om de radiateur extra door te spuiten omdat in de bergen als de temperaturen oplopen (>33 gr) ze de neiging heeft erg warm te worden en zelfs rode waarschuwingen in het dashboard. Men had het idee dat het doorspuiten niet helemaal gelukt was en, zoals het een echte BMW-dealer betaamt, men adviseerde mij om toch een nieuwe radiateur te laten plaatsen. Vriendenprijs van dit alles was 700,- incl. montage. Ehhmm, maar even niet, ga het over 2 weken in de Alpen proberen en zie wel waar het schip strandt. Ik beschouw dat warm lopen dan maar als karakter van de motor.
Keep up the good works!

Peter

w00t - gewoon karcher op de radiator..

K1600 heeft een warmte "probleem" maar zolang je blijft rijden is er eigenlijk niets aan de hand - filerijden + omhoog is niet tof maar de ventilatoren doen hun werk wel goed hoor.


ps:
het lijkt erop dat boxer.gs en k1600gt.nl nu eindelijk verhuist zijn naar de juiste registrar maar ik kan op vanuit werk en mijn telefoon dit niet bevestigen. Ik krijg namelijk een "dns_probe_finished_nxdomain" error terwijl wel alles goed staat. Kan iemand dat bevestigen ? - niet om extra hits te genereren hoor. site is vrij van reclame
 
Laatst bewerkt:
Ik zie nu ook pas je zadel - mooi - is dat je originele zadel en dan aangepast op gewoon een nieuwe aftermarket ?
Ben benieuwd hoe dat op die bruine fiets van mij zou staan :D




w00t - gewoon karcher op de radiator..

K1600 heeft een warmte "probleem" maar zolang je blijft rijden is er eigenlijk niets aan de hand - filerijden + omhoog is niet tof maar de ventilatoren doen hun werk wel goed hoor.


ps:
het lijkt erop dat boxer.gs en k1600gt.nl nu eindelijk verhuist zijn naar de juiste registrar maar ik kan op vanuit werk en mijn telefoon dit niet bevestigen. Ik krijg namelijk een "dns_probe_finished_nxdomain" error terwijl wel alles goed staat. Kan iemand dat bevestigen ? - niet om extra hits te genereren hoor. site is vrij van reclame

Whois van boxer.gs geeft dit:

Whois Lookup
boxer.gs is already registered*
Domain Name: boxer.gs
Registry Domain ID: 411922-CoCCA
Registrar WHOIS Server: whois.coccaregistry.org
Registrar URL: Key-Systems Internet Solutions - Die Domain Experten
Updated Date: 2019-06-21T18:12:05.606Z
Creation Date: 2010-04-19T07:56:29.458Z
Registry Expiry Date: 2020-04-19T07:56:29.548Z
Registrar Registration Expiration Date: 2020-04-19T07:56:29.548Z
Registrar: Key-Systems GmbH
Registrar IANA ID: 269
Registrar Country: DE
Domain Status: ok EPP Status Codes | What Do They Mean, and Why Should I Know? - ICANN
Registry Registrant ID: 1757915-CoCCA
Registrant Name: Redacted | EU Registrar
Registrant Street: Redacted | EU Registrar
Registrant City: Redacted | EU Registrar
Registrant Postal Code: Redacted | EU Registrar
Registrant Country: NL
Registrant Phone: Redacted | EU Registrar
Registrant Email: Redacted | EU Registrar
Name Server: ns2.transip.eu
Name Server: ns1.transip.nl
Name Server: ns0.transip.net
DNSSEC: signedDelegation

En k1600gt.nl dit:

k1600gt.nl is already registered*
Domain name: k1600gt.nl
Status: active

Registrar:
TransIP Group
Schipholweg 9b
2316XB LEIDEN
Netherlands

Abuse Contact:
abuse@transip.nl

DNSSEC: yes

Domain nameservers:
ns0.transip.net
ns1.transip.nl
ns2.transip.eu
 
Ja - da's goed,
De whois die ik een half uur geleden deed gaf nog oude nameservers aan. ns33.domaincontrol.com en ns34
Maar kan je de site benaderen ?
 
Dat is allemaal Chinees voor mij hoor wat hierboven staat🤪 Het zadel is mijn origineel zadel dat ik s'morgens heb binnengebracht bij Cuir Concept in Landelies(Chaleroi) Rue Try des Gaux 20, en s'avonds terug gaan afhalen. Vooraan is het zadel 4 cm verhoogd en achteraan 2 cm😉
 
Damn - da's stevig. Wel keurig geworden. Zit er zelf ook aan te denken om hem toch nog iets te laten verhogen. Ik heb er al een ander zadel opzitten want wat ik eerst wat was echt niet prettig. Geld is even op nu ik tijdelijk eigenaar ben van twee woningen :X Als straks mijn oude woning verkocht is kan ik de balans opmaken of er nog wat motor-geld over is ;)
 
Damn - da's stevig. Wel keurig geworden. Zit er zelf ook aan te denken om hem toch nog iets te laten verhogen. Ik heb er al een ander zadel opzitten want wat ik eerst wat was echt niet prettig. Geld is even op nu ik tijdelijk eigenaar ben van twee woningen :X Als straks mijn oude woning verkocht is kan ik de balans opmaken of er nog wat motor-geld over is ;)

Het GT zadel zou ook al steviger, iets hoger moeten wezen... Tweedehands moeilijk aan te komen.
Wat is jullie ervaring met de radiator/hoge temperaturen van onze motor? Is daar iets aan te tweaken/op te lossen (Radguard plaatsen ipv. de kunststof grille)...
 
Terug
Bovenaan Onderaan