Het grote BMW K1600 topic deel 2

Deel je de prijsopgave voor de 30k beurt? Ben ik ook wel benieuwd naar namelijk (wss in mei of juni aan de beurt).

Ja, kan ik doen. Er zal wel niet verschil zitten tussen een Duitse en Nederlandse dealer (lees: duur). Zodra ik weer in NL woon gaat de 6-pijper naar een gewone motorwerkplaats voor onderhoud.
 
Voor een 30.000 beurt ben ik rond de €850,- kwijt. Kan iets oplopen als de kleppen gesteld moeten worden.
Setje Pirelli Angel GT II A gaat iets van €400,- incl. montage kosten (ja, ik weet het. Als je zelf banden besteld ben je veel goedkoper uit).
En dan laat ik ook meteen het topkofferdeksel in de juiste kleur spuiten.
Maar goed dat volgende maand het vakantiegeld overgemaakt wordt *O*
 
ik was daar ook naar aan het kijken , wat ik wel gevonden heb is de " BMW motorrad day's " maar er is daar zo veel volk dat ze de prijs van een hoteletje X7 doen voor 2 nachtjes te slapen .... bay de way , 98% in de ronde is al volboekt lol
 
ik was daar ook naar aan het kijken , wat ik wel gevonden heb is de " BMW motorrad day's " maar er is daar zo veel volk dat ze de prijs van een hoteletje X7 doen voor 2 nachtjes te slapen .... bay de way , 98% in de ronde is al volboekt lol

Bedoel eigenlijk gewoon in NL, daarbuiten mag natuurlijk ook! Zoiets wat Sir Arthur BMW doet op Youtube...?
 
Voor een 30.000 beurt ben ik rond de €850,- kwijt. Kan iets oplopen als de kleppen gesteld moeten worden.
Setje Pirelli Angel GT II A gaat iets van €400,- incl. montage kosten (ja, ik weet het. Als je zelf banden besteld ben je veel goedkoper uit).
En dan laat ik ook meteen het topkofferdeksel in de juiste kleur spuiten.
Maar goed dat volgende maand het vakantiegeld overgemaakt wordt *O*

Mmmm , ik was vorig jaar 753,-- kwijt voor de beurt - zonder schoeisel.

Van de winter heb in nogmaals de fiets laten onderhouden - incl schoeisel - kan zo even niet terugvinden wat ik daarvoor heb betaald want heb een deel cash betaald. Indien mogelijk wil ik voortaan 's winters onderhoud laten doen. Dan is er vaak korting op banden en onderhoud.
 
Laatst bewerkt:
Mmmm , ik was vorig jaar 753,-- kwijt voor de beurt - zonder schoeisel.

Van de winter heb in nogmaals de fiets laten onderhouden - incl schoeisel - kan zo even niet terugvinden wat ik daarvoor heb betaald want heb een deel cash betaald. Indien mogelijk wil ik voortaan 's winters onderhoud laten doen. Dan is er vaak korting op banden en onderhoud.

Voor banden ben je gauw 350-400 Euro kwijt (bandenspecialist), in April vaak cashback actie's van de bekende merken van zo'n 40-50 Euro.
 
Zijn er hier ook forumgenoten die toertochten maken met K1600 bezitters?
Nieuw aangemeld bij dit forum... leuk!
Enkele maanden geleden een K1600 GT gekocht, fijne motor!
Hiervoor een S1000XR gehad. Wel heel wat anders.
Die K1600 toertocht is of gaat dat nog wat worden? Mvg.
 
die zijn schandalig duur , is een givi koffer niet iets ?

Met een originele topkoffer werkt het slot met dezelfde sleutel, de centrale vergrendeling, binnenverlichting en optioneel het extra remlicht.
Heb de mijne gebruikt gekocht voor nog geen €700,-
Ik kan andere mensen niet in de portemonnee kijken maar een Givi o.i.d. ziet er nogal billig uit....
 
GT Topkoffer origineel & nieuw was:

Koffer: 895,38
Remlicht: 144,-
Totaal: 1039,38 Incl. BTW.

Kwaliteit is super, sloten zie ik geen losse prijs voor op de factuur. Alles werkt op de centrale vergrendeling.

Dus tja, kost wat maar heb je ook wat (incl. binnenverlichting 😂). Haal hem er eigenlijk nooit vanaf.
 
Zijn er hier K1600 GT rijders die de Michelin Road 5 hebben? Ik vraag dat omdat er helemaal niets gezegd wordt over de komst van een GT uitvoering die bij de Pilot Road 4 er wel was. Als ik naar de specificatie bij de 5 kijk heeft de band dezelfde loadindex van 75 (achter), dat is gelijk aan de 4GT. Zijn er misschien nog andere verschillen? Weet iemand dat?
 
Zijn er hier K1600 GT rijders die de Michelin Road 5 hebben? Ik vraag dat omdat er helemaal niets gezegd wordt over de komst van een GT uitvoering die bij de Pilot Road 4 er wel was. Als ik naar de specificatie bij de 5 kijk heeft de band dezelfde loadindex van 75 (achter), dat is gelijk aan de 4GT. Zijn er misschien nog andere verschillen? Weet iemand dat?

Test: Michelin Road 5 sporttour motorbanden lees bij compounds
 
Hij schiet weer in zijn neutraal. Heb geen quick-shifter, past volgens mij ook niet op mijn model 2012.

Vreemd, toch maar even na laten kijken dan...

PS Een after market quickshifter kan er sowieso op, BMW shift assistant wellicht niet. Echter niet relevant voor het probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan