Het grote BMW K1600 topic deel 2

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
17.728
9.046
Op reis
Facebook
Welkom in het topic over de BMW K1600

HIER deel 1 wat al weer 3 jaar terug begonnen is.

De plek voor alle weetjes, gebreken (zijn die er dan ??), modificaties, extra's en accessoires voor BMW's fijne sterke zescilinder.

uiteraard ook leuk om rij ervaringen te delen met misschien ook wat reisfoto's aangezien dit natuurlijk een soort motor is waarmee je op een vrije dag even mee naar parijs gaat voor een bak koffie.

Voor uitbreidingen in dit bericht/ deze openingspost even een mail of persoonlijk bericht sturen zodat iedereen kan zien als er een rit gepland staat of een veelgestelde vraag ergens duidelijk word uitgelegd.

veel plezier :)

50d1299050284-2012-bmw-k1600gtl-review-2012-bmw-k1600gtl_wheelie-jpg


12_BMW_GTL_K1600_02.jpg
 
Laatst bewerkt:
heb gevraagd naar een verwijzing naar dit topic en om er gelijk deel 2 van te maken :)

het plaatje laad bij mij wel in een incognito venster van chrome dus weet niet zo goed waar het dan aan kan liggen.anders doe ik binnenkort een ander plaatje :)
 
'Het grote BMW K1600 Topic' > 'Het grote BMW K1600 topic deel 2'
 
het plaatje laad bij mij wel in een incognito venster van chrome dus weet niet zo goed waar het dan aan kan liggen.anders doe ik binnenkort een ander plaatje :)


Waarschijnlijk omdat jij een login op de K1600 site hebt met voldoende rechten. Mijn login is inmiddels gedegradeerd :( en ben dus niet gemachtigd om dat plaatje te bekijken.
 
Waarschijnlijk omdat jij een login op de K1600 site hebt met voldoende rechten. Mijn login is inmiddels gedegradeerd :( en ben dus niet gemachtigd om dat plaatje te bekijken.

heb daar geen login van, gewoon gevonden via google.
wel een mooie wheelie , maar zal een andere zoeken :)
 
Zonder wheelie dan maar...

[afbeelding]

blits pak heb je aan ( als jij dat bent op de foto ;) )

mag ik vragen welk pak dat is.

ben zelf pas wezen kijken voor de poseidon van revit,met gelamineerd goretex.
als ik die zou nemen zou ik alleen de jas wit nemen anders werd het wel veel wit.
maar op de foto valt het wel mee, zowel wit in de broek als de jas.
dus vandaar wel nieuwsgierig.
 
Wegens aanschaf Navigator V wordt mijn huidige Navigator IV overcompleet.

Toestel heeft een LifeTime Update abonnement (wegens aparte registratie overdraagbaar). Alle software is volledig bijgewerkt. Toestel heeft geen schade.

LET OP: dit toestel is zonder motorhouder, dus direct bruikbaar op de K1600 (met navigatievoorbereiding) en R1200 LC modellen met stuurbediening. Voor overige modellen zal een cradle aangeschaft moeten worden.

Vraagprijs: EUR 350


Levering van mijn nieuwe toestel is naar verwachting binnen een week. Daarna is de Nav IV over te nemen.
 
vandaag (koningdag) een k1600glt in het zwart gespot bij de dierenspeciaal zaak in Ede.
wel met de sleutel in het contact overigens.....

mooi ding :)
 
Nou de mijne staat nog weekje langer bij de dealer, want er moet speciaal gereedschap uit Duitsland komen om iets los te krijgen.

Heb gelukkig wel bevestiging van 12 dagen Schotland binnen *O*
 
blits pak heb je aan ( als jij dat bent op de foto ;) )

mag ik vragen welk pak dat is.

ben zelf pas wezen kijken voor de poseidon van revit,met gelamineerd goretex.
als ik die zou nemen zou ik alleen de jas wit nemen anders werd het wel veel wit.
maar op de foto valt het wel mee, zowel wit in de broek als de jas.
dus vandaar wel nieuwsgierig.

Een link voor u.(:-)

Richa for men | Richa

Hier te koop:
Richa motor kleding

Prijs:
Jas 499,-
Broek 399,-
 
Laatst bewerkt:
Toch wel prettig voor de Rotterdammers onder ons:
mrmotoren.nl wordt de nieuwe offciele BMW-dealer voor de regio. Niks mis met Den Haag of Alphen, maar Barendrecht is toch een stuk dichterbij.
Gauw eens op de koffie.

Peter
 
volgens mij zitten er (oud)medewerkers van Breeman in.

Ben benieuwd of het nu wel een motorrijders ambiance krijgt, anders blijf ik naar Den Haag tuffen
 
Sinds een kleine maand heb ik een afdankertje K1600gt. Ben er zeer tevreden over en heb inmiddels ruim 3000 km mee gereden. Het enige wat ik merk is een wat irritante piep van de voorkant, is er iemand die dit herkend en weet wat het is. Het piepen is goed te horen als het droog weer is en je op een klinkerweg rijdt. Soms is het ook te horen al je stil staat en de voorvering belast.
 
Donderdag vertrek ik voor 12 dagen Schotland

Iemand nog tips voor wat betreft het vastsjorren van de motor op de boot?
 
Vanuit Ijmuiden neem ik aan ??? Met moormotor toevallig ??

Anyway, er zijn spanbanden aan boord; echter wel van het zware type. neem zelf altijd 2-3 lange mee met zo'n eenvoudige buckle.
Motor op de zijstandaard zetten. In versnelling en een van de meegebrachte spanbandjes gebruiken om de standaard vast te zetten naar het voorwiel, zodat hij niet kan inklappen.

Zware spanband (dfds) naar voren en 1 naar achteren en eentje over de buddy. Neem daarvoor wel even een handoek oid mee om onder de spanband over de buddy te doen ivm de bekleding van de buddyseat.

Als ie dan nog gaat bewegen; heb je waarschijnlijk andere prioriteiten :) LOL
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan