Het grote BMW K1600 topic deel 2

En ik heb hem toch maar uitgehaald voor een klein tourtje rond de kerk ( 40 km) we hebben een groooote kerk in ons dorp _O-

en nog meteen een vraagje , op "u tube" heb ik gezien dat ze op het dachbord soms de digitale km teller hebben , kan ik dat ook met die van mij
K1600 GT 2012 ?
 
En ik heb hem toch maar uitgehaald voor een klein tourtje rond de kerk ( 40 km) we hebben een groooote kerk in ons dorp _O-

en nog meteen een vraagje , op "u tube" heb ik gezien dat ze op het dachbord soms de digitale km teller hebben , kan ik dat ook met die van mij
K1600 GT 2012 ?
Die van mij is ook uit 2012 en daar zit het ook niet op. Ik zou het even bij de dealer vragen.
 
Die van mij is ook uit 2012 en daar zit het ook niet op. Ik zou het even bij de dealer vragen.

Als het er op zit, dan kun je het instellen via het instellingen menu:

1) Open menu "Instellingen"
2) Kies optie "Gebruiker"
3) Kies optie "Achtergrond"
4) Stel in op "Snelheidsaand."

NB De achtergrond (c.q. snelheid) is alleen zichtbaar als de radio uit staat.

Als het er niet op zit: Mocht je een navigator gebruiken, dan kun je ook daar de digitale snelheid op tonen.
 
Als het er op zit, dan kun je het instellen via het instellingen menu:

1) Open menu "Instellingen"
2) Kies optie "Gebruiker"
3) Kies optie "Achtergrond"
4) Stel in op "Snelheidsaand."

NB De achtergrond (c.q. snelheid) is alleen zichtbaar als de radio uit staat.

Als het er niet op zit: Mocht je een navigator gebruiken, dan kun je ook daar de digitale snelheid op tonen.
Bij de mijne kan dit nog niet, ik heb ook geen radio. Dus ik kijk naar mijn navigator.
 
Ik heb ook geen radio , dus mijn vermoeden gaat " zal niet lukken "
is geen probleem hoor , en ja , ik heb een navigator ( garmin 660 ) maar die vindt ik dan weer te veraf staan ,, ik ben dan weer
in het bezit van een bmw cradle BMW Mount Cradle Navigator IV | buy cheap | 77 52 7 721 941 maar weet niet hoe ik
hem moet vastzetten op mijn stuur en waar de kabels moeten aangesloten worden .....keuzes keuzes 8)7
Hoe zit jij dan op je motor, veraf! Het is voor mij goed leesbaar.
 
Ik heb ook geen radio , dus mijn vermoeden gaat " zal niet lukken "
is geen probleem hoor , en ja , ik heb een navigator ( garmin 660 ) maar die vindt ik dan weer te veraf staan ,, ik ben dan weer
in het bezit van een bmw cradle BMW Mount Cradle Navigator IV | buy cheap | 77 52 7 721 941 maar weet niet hoe ik
hem moet vastzetten op mijn stuur en waar de kabels moeten aangesloten worden .....keuzes keuzes 8)7

Die Garmin past toch gewoon in het dashboard ? Waar de plaat met "=6=" zit.
Of bedoel je dat de Garmin dan juist te ver weg zit en je een extra cradle gekocht hebt om 'm dichterbij te krijgen ?
 
Tja -

Er is in ieder geval goed mee gereden!
En zoals ik al zei - ze worden vaak bij een 30000 interval ingeruild want die zijn duur - vooral de 60000.
Laat je niet gek maken ;-)
 
Tja -

Er is in ieder geval goed mee gereden!
En zoals ik al zei - ze worden vaak bij een 30000 interval ingeruild want die zijn duur - vooral de 60000.
Laat je niet gek maken ;-)
Nee hoor, ik ben een beetje aan het zoeken.
Volgens mijn info kost een 60k beurt 450 euro. De iridium bougies maakt het duur en 4.5 uur ardbeid staat ervoor. Ik ben er toevallig bij mijn fiets bij geweest. 6 bougies vervangen en 24 kleppen op speling controlen kost tijd. Mooi om te zien hoe de nokkenassen 1 en 6. 2 en 5. 3 en 4.
samen werken.
 
Ik heb allereerst geen haast. Eind volgend jaar dacht ik zo. Ik rij nu uit 2012 en wil er zeker 4 jaar jonger gaan rijden.

Dan zou ik zeker nog even wachten tot na het seizoen, lastig om nu een jongtimer te vinden. Heb die van mij ook eind vorig jaar gekocht, 2017 met slechts 5k op de klok.

Onafhankelijke-reclame-modus-aan: Houd MOTOR ARENA in de gaten, ik was bijzonder te spreken over zijn aanbod & service.
 
Dan zou ik zeker nog even wachten tot na het seizoen, lastig om nu een jongtimer te vinden. Heb die van mij ook eind vorig jaar gekocht, 2017 met slechts 5k op de klok.

Onafhankelijke-reclame-modus-aan: Houd MOTOR ARENA in de gaten, ik was bijzonder te spreken over zijn aanbod & service.
Dank je Pieter. Ga ik zeker doen.
 
Hallo allemaal!

Ik ben een tijdje weg geweest, maar hier ben ik weer. Dit keer met twee vragen.
1. Mijn handvatverwarming doet het niet meer aan de linker kant. Heeft iemand dit wel eens zelf opgelost?
2. Heeft iemand recentelijk nog zijn banden vervangen? Zijn er positieve ervaringen met een specifieke band?

Groetjes Richard
 
2. Heeft iemand recentelijk nog zijn banden vervangen? Zijn er positieve ervaringen met een specifieke band?
Ik ben een paar weken geleden overgegaan op de Pirelli Angel GT (A) (Niet de nieuwe II versie daarvan), na een goede review hier van DucBMW. Daarvoor altijd op Michelin PR3 en PR4 gereden. De Pirelli's bevallen tot nu toe prima. Ze sturen lekker. Ik heb inmiddels ook in allerlei omstandigheden gereden (droog, nat, "warm", koud), en geen gekke dingen meegemaakt. Maar ik ben niet een banden kenner die alle subtiele verschillen merkt. Het kan ook simpel het effect van nieuwe banden zijn (de laatste Michellin's waren nogal vierkant bij vervanging ;)).
 
Terug
Bovenaan Onderaan