Het grote BMW K1600 topic deel 2

Dank je.

Wunderlich MultiPod Adapter für Befestigung
Die komt in de plaats van de bout waar je stuurhelft mee vast zit. En dan een passende kogel er bij zoeken. Die heb ik weer bij een andere aanbieder gekocht. Weet zo niet meer welke.... Let wel ff op dat de schroefdraad van de bout en kogel hetzelfde zijn.

Zat rammount dingen hier - nog uit de GS en GSA tijd, maar niet die stuuradapter
 
Gelukkig hoefde het blok niet open voor het zweten.
Bleek dat de (vloeibare) pakking van het dekseltje van de krukasafdichting lekte. (zie plaatje) Nieuwe vloeibare pakking er op en een uurtje werk. Kortom het valt allemaal niet tegen.

Peter
 

Bijlagen

  • diag_adj9.jpg
    diag_adj9.jpg
    50 KB · Weergaven: 0
Gelukkig hoefde het blok niet open voor het zweten.
Bleek dat de (vloeibare) pakking van het dekseltje van de krukasafdichting lekte. (zie plaatje) Nieuwe vloeibare pakking er op en een uurtje werk. Kortom het valt allemaal niet tegen.

Peter
Vloeibare pakking dus toch. Dacht zelf al dat iemand aan mijn motor had lopen prutsen. Weten we dat ook weer.
 
Zijn er toevallig lezers die mee rijden aanstaande zaterdag?

Groep · Leden van BMW K1600 B/GA/GT/GTL - Nederland & België
De motorbeurs is alweer is alweer geweest, zomertijd is weer ingegaan en zo rollen de kilometers langzaam onder onze wielen door bij aanvang van dit motorseizoen.
Startlocatie: Vishandel in Harderwijk aan de Stephensonstraat 2 (eigen parkeergelegenheid).
Verzamelen: 10:30
Vertrek: 11.00
Kunnen eventueel een korte stop maken op het voormalige eiland Schokland (drinken, toiletstop) en dan slingeren we door de Noordoostpolder heen.
Bedoeling is dat we een lunchstop houden op Urk (is geen spelfout, je bent niet in maar op Urk) bij Visspecialiteiten Baarssen (Klifweg 2-4). Parkeren dienen we ter plaatse even te bekijken.
En daarna gaan we lekker verder naar die andere polder, de Flevopolder waarna we terugkeren naar ons startpunt (geopend tot 18.00). Misschien daarna nog samen wat drinken of eten?
Graag enkel aangeven of je meegaat.
Bij vragen hoor ik het graag.
Tot dan!
P.S. Rit gaat enkel gereden worden bij gunstige weersvoorspellingen.
Route: Bloembollenroute Flevopolder en Noordoostpolder - Toermotorroute
 
Ik ben afgelopen zaterdag en zondag weer eens op de motor geklommen - weet niet of jullie je nog herinneren dat ik in juni 2022 (!) trots vertelde de 60000 km te hebben aangetikt. Tja - ik reed toen al niet zo gek veel meer, maar daarna werd het nog minder. (details zal ik besparen). Een paar weken geleden de banden opgepompt en tot mijn schrik stond er toen pas 63700km op. Dus ja.... Maar ik had me ingeschreven voor een toertocht in de Eiffel en moest dus even gaan "trainen". Zaterdag 150km, zondag 200km. Ging nog prima. Paar leuke fotootjes gemaakt onderweg:
 
Terug
Bovenaan Onderaan