De blanke lak die op de rest van de kappen is in een spuit cabine gedaan door de spuiter, maar wat op de hugger komt doe ik gewoon met een 2k spuitbus en zie wel of het wat wordt. Daarna ligt opschuren met nat 1200 korrel en nog een keer als het nog niet bevalt.ik heb nooit met blanke lak gewerkt, maar ik had begrepen dat je de zelfde techniek moet gebruiken als je je kappen in kleur spuit.
dus ik wilde eigenlijk vragen hoe je dat erop spuit?
Dat zal een bak herrie geven
11 uur bij de Mac verzamelen aan de Kruisweg....Dus Mac HoofddorpMorgen ga ik als het goed is een rondje rijdenMet een vriend van mij en we rijden vanuit omgeving Haarlem, zijn er nog meerdere die morgen gaan rijden en rondom Haarlem/Amsterdam/Hoofddorp gaan rijden?
Daar gaat herrie uit komen
In ieder geval 2 zielen 1 gedachte Per
Dat zal een bak herrie geven
Daar gaat herrie uit komen
In ieder geval 2 zielen 1 gedachte Per
11 uur bij de Mac verzamelen aan de Kruisweg....Dus Mac Hoofddorp
Ik ga zelf niet mee, maar vrienden van MFH ( Haarlem topic ) gaan dan een ritje de Meije doen, dus je kan gewoon aanhaken ( leuk groepje)
ja ik denk ook een stekkertje ofzo die niet meer goed is! Zonde dat ik nu ff niet dichtbij mn motor woon dat ik er zo heen kan wandelen en rustig kan knutselen eraan! Was wel super lekker weer voor een rondje op de motor !
Dat is wel een goeie, heb ik bij m'n sp ook gedaan. Al had ik bij m'n blade niet zoveel last van dat de temperatuur hoog opliep tijdens een stoplichtenrit in de zomer....