Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote 900RR Fireblade topic ....Deeltje 105

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb nooit met blanke lak gewerkt, maar ik had begrepen dat je de zelfde techniek moet gebruiken als je je kappen in kleur spuit.

dus ik wilde eigenlijk vragen hoe je dat erop spuit?
De blanke lak die op de rest van de kappen is in een spuit cabine gedaan door de spuiter, maar wat op de hugger komt doe ik gewoon met een 2k spuitbus en zie wel of het wat wordt. Daarna ligt opschuren met nat 1200 korrel en nog een keer als het nog niet bevalt.
Bij de rest moet ook nog een paar dingen veranderd worden ivm een paar flinke druipers en kleine putjes.
 
Laatst bewerkt:
Gaaf Per

Zit er aan te denken om een kappenset bij elkaar te sprokkelen de komende jaren en een niet originele kleur maar wel met originele decals (als ik nu ook heb, maar dan een andere kleurencombi) of ook een Repsol uitvoering te fixen. Vind de sp van Rick ook erg gaaf, maar de China versie vind ik niet jofel. Mocht het tegen die tijd toch nog een Repsol worden, neem ik wel ff contact met je op... 4
 
Laatst bewerkt:
Morgen ga ik als het goed is een rondje rijden Met een vriend van mij en we rijden vanuit omgeving Haarlem, zijn er nog meerdere die morgen gaan rijden en rondom Haarlem/Amsterdam/Hoofddorp gaan rijden?
 
Net dempertje, zeker voor dat geld



Nieuwe Titanium GP pijp erop
 
Laatst bewerkt:
Daar gaat herrie uit komen

In ieder geval 2 zielen 1 gedachte Per
 
Laatst bewerkt:
Morgen ga ik als het goed is een rondje rijden Met een vriend van mij en we rijden vanuit omgeving Haarlem, zijn er nog meerdere die morgen gaan rijden en rondom Haarlem/Amsterdam/Hoofddorp gaan rijden?
11 uur bij de Mac verzamelen aan de Kruisweg....Dus Mac Hoofddorp

Ik ga zelf niet mee, maar vrienden van MFH ( Haarlem topic ) gaan dan een ritje de Meije doen, dus je kan gewoon aanhaken ( leuk groepje )
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, mooi weer om aan de motor te klussen en te longboarden
 
Laatst bewerkt:
Helaas niet rijden, dus dan maar een stukje wandelen
 
Vanmiddag met de caferacer club op pad Fireblade ga ik denk ik maar voor werkvervoermiddel gebruiken, anders staat ie weer het hele jaar stil.
Vorig jaar een dikke 750 km ermeee gereden
 
Goedemorgen allemaal

Gisteren heb ik de de blade maar weer even uit de garage gehaald, was weer even lekker om een stukje te kunnen rijden, en ik kon gelijk de gear indicator die ik afgelopen winter geïnstalleerd had even uittesten
 
Laatst bewerkt:
11 uur bij de Mac verzamelen aan de Kruisweg....Dus Mac Hoofddorp

Ik ga zelf niet mee, maar vrienden van MFH ( Haarlem topic ) gaan dan een ritje de Meije doen, dus je kan gewoon aanhaken ( leuk groepje )

oooo shit ik lees het nu pas joh! Maar thnx Ik had zelf ook een lekker rondje gemaakt
 
Ik was aan het rijden met m'n motor en toen ik file begon te rijden richting zandvoort strand ging m'n temperatuur meter richting z'n einde opgegeven was ik ff gestopt want als ik gewoon normaal rij met rijwind enz dan hangt die gewoon mooi in het midden op temperatuur maar ik zag dat de vin helemaal niet draaide bij m'n radiator! Bekend probleem??? En zo ja wat kan ik eventueel ff nagaan allemaal! Ik heb hem de box weer ingezet en woon niet 1.2.3. meer om de hoek dus kan niet ff snel kijken maar ik schrijf al jullie tips en oplossingen op En eventueel een nieuwe vin betekent ook een hele radiator of gewoon een losse nieuwe vin?
 
Zijn de stekkertjes allemaal nog goed aangesloten? Zou beginnen met die na te lopen en evt in te sprayen omdat ze nog wel eens kunnen corroderen waardoor ze niet goed contact kunnen maken. Uiteraard de stekkertjes even nameten of er spanning op staat. Echt technisch ben ik niet aangelegd, maar dit is wat er in mij opkomt.

Mocht ie vervangen moeten worden, neem ik aan dat de fan van de radiator losgeschroefd kan worden. Radiator vervang je vaak alleen bij schade/lekkage.
 
Laatst bewerkt:
De fan zal hoogstwaarschijnlijk het probleem niet zijn, grote kans dat de schakelaar die de fan aanstuurt defect is of een los contact heeft.

Deze zit als het goed is ergens aan de radiator bevestigd en is voorzien van 2 van die AMP kabelschoentjes
 
ja ik denk ook een stekkertje ofzo die niet meer goed is! Zonde dat ik nu ff niet dichtbij mn motor woon dat ik er zo heen kan wandelen en rustig kan knutselen eraan! Was wel super lekker weer voor een rondje op de motor!
 
ja ik denk ook een stekkertje ofzo die niet meer goed is! Zonde dat ik nu ff niet dichtbij mn motor woon dat ik er zo heen kan wandelen en rustig kan knutselen eraan! Was wel super lekker weer voor een rondje op de motor!

als je toch bezig bent, kun je misschien meteen een handmatige schakelaar ertussen zetten, voor de heel warme dagen in de stad.
 
Dat is wel een goeie, heb ik bij m'n sp ook gedaan. Al had ik bij m'n blade niet zoveel last van dat de temperatuur hoog opliep tijdens een stoplichtenrit in de zomer....
 
Dat is wel een goeie, heb ik bij m'n sp ook gedaan. Al had ik bij m'n blade niet zoveel last van dat de temperatuur hoog opliep tijdens een stoplichtenrit in de zomer....

nee bij mij ook niet hoor, maar toch zou ik er een veiliger gevoel bij hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.