Het grote 748,916,996,998 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is niet belangrijk, ieder zn ding en je kunt je altijd nog iets mooier wensen. Zo`n mooie fiets kun je niet hebben of je hebt wel weer wensen voor een fiets erbij waar je van droomt... met mn RS heb ik wel mn droom verwezenlijkt en altijd dacht ik als ik er toch eens 1tje had en nu is de RS zover dat ik alweer denk aan een tweede.....nooit tevreden he hahahah! Flauwekul ik geniet er elke dag van!

Jij hebt ook je fiets gebouwd naar wat voor jouw de ultieme duc is dus we vinden met mekaar hetzelfde mooi en ik kan van elk project hier genieten! Blijft allemaal prachtig spul!
Klopt helemaal ieder zijn ding..... en er staat een 2e duc in de planning om te gaan bouwen ala radical Ducati monster st2"9 1/2"
Ook ik geniet ook van alle projecten hier en leer hiervan.
Kon het toch niet laten vandaag en moest gewoon gaan rijden vandaag, was weer genieten ondanks de 2 graden.

photo.JPG
 
Klopt helemaal ieder zijn ding..... en er staat een 2e duc in de planning om te gaan bouwen ala radical Ducati monster st2"9 1/2"
Ook ik geniet ook van alle projecten hier en leer hiervan.
Kon het toch niet laten vandaag en moest gewoon gaan rijden vandaag, was weer genieten ondanks de 2 graden.

[afbeelding]

Die kleur staat je Duc heel erg goed!! *O*
 
En zo staat ze er nu bij. Moest even wat ruimte maken in de schuur om binnenkort de olie+filter, luchtfilter, airboxrubber alle rem-en koppelingsvloeistoffen te vervangen, ketting spannen, boel in vetten voor de winter. en heel misschien een ander uitlaatje...
full
 
Klopt helemaal ieder zijn ding..... en er staat een 2e duc in de planning om te gaan bouwen ala radical Ducati monster st2"9 1/2"
Ook ik geniet ook van alle projecten hier en leer hiervan.
Kon het toch niet laten vandaag en moest gewoon gaan rijden vandaag, was weer genieten ondanks de 2 graden.

[afbeelding]

Supermooi!!!!!!! En net wat Chriskx zegt dat witte doet hem goed!! Zou de fiets graag een keer in het echt willen zien! Anders maar een 748-998 meeting plannen! :P En dan kom ik wel met de MV...hahahahaha...De Rad 9 1/2 is mijn volgende projectje en frame ligt er al en de donor fiets staat hier ook :P
 
Laatst bewerkt:
Idd jammer van de 4 pitter en net zo saai als een blade.....alleen laat een blade deze mv alle hoeken zien, want echt serieuze pit zit er niet in.... heb je de pieeeeeep al thuis staan? Donderdag zie ik het wel :P


Ja, dat ding staat inderdaad al bij mij thuis... maar stil nou man, ik schaam me dood... vooral in dit topic... :X :X :X je zult dat vreselijke ding inderdaad donderdag wel zien.. sssssssttt...
 
Ja, dat ding staat inderdaad al bij mij thuis... maar stil nou man, ik schaam me dood... vooral in dit topic... :X :X :X je zult dat vreselijke ding inderdaad donderdag wel zien.. sssssssttt...

Ach joh, wat maakt het uit.....gaat om de fun op de baan en die heb je met elke fiets!! Op een R6 of R1 zou ik me ook prima kunnen vermaken om maar eens wta te noemen en voor weinig geld een dijk van een brommer!

Je hebt ook nog heel wat anders staan met historie....dan pak je na circuitdaggie maar een stoel en geniet je nog even na met voor je een donders gave Duc productieracert!
 
Laatst bewerkt:
Supermooi!!!!!!! En net wat Chriskx zegt dat witte doet hem goed!! Zou de fiets graag een keer in het echt willen zien! Anders maar een 748-998 meeting plannen! :P En dan kom ik wel met de MV...hahahahaha...

Lijkt me een goed idee. Kleur kan je niet echt goed zien op de foto maar het is parelmoer wit (zoals op een lexus ct200h). Wat blangrijker is..... ik kan mijn fiets zo terug vinden op een Ducati meeting .
 
Ach joh, wat maakt het uit.....gaat om de fun op de baan en die heb je met elke fiets!! Op een R6 of R1 zou ik me ook prima kunnen vermaken om maar eens wta te noemen en voor weinig geld een dijk van een brommer!

Je hebt ook nog heel wat anders staan met historie....dan pak je na circuitdaggie maar een stoel en geniet je nog even na met voor je een donders gave Duc productieracert!

Hahahaha!!! Je hebt helemaal gelijk, ik heb net 4 dagen geboekt op Assen en wil ook nog naar Zolder. Daar naast zal ik ook nog wel naar UK gaan met mn Blade. Heb donders veel zin om te knallen met mn nieuwe fiets. PK's zat, daar ligt het niet meer aan. En m'n Duc wil ik ook nog aanpakken dit jaar, moet ik ff tijd voor maken. Aan het eind van seizoen wil ik ook zekers mn Duc nog wel uitlaten op het ciruit!!
 
Klopt helemaal dat mis ik ook op dat ding!! Het is bij lange na geen duc maar dat wist ik vantevoren al maar als puber was de mv toch ook wel iets onbereikbaars voor later en nu heb ik er 1 puur omdat ik een MV wou hebben. En daarom ook bewust een 750S gekocht, een MV is een 750 in mijn ogen en voor iets meer heb je een 1000 die een stuk bruuter is maar dan ga ik toch voor gevoel en emotie...

Maar je hebt verder helemaal gelijk!!!! Kijk eens op Rico racing research...de ultiemste fiets zou misschien ook wel een MV met duc blok zijn denk ik!! Wa sook ooit de bedoeling destijds alleen kreeg Tamburini gedonder in de tent en Cagiva was al met een 4 in lijn bezig en had ook de merknaam MV dus ja de F4 was geboren...

F4 with a twin engine? - Page 5 - MVAgusta.net

Even doorscrollen en tadaa 2 piccies en NL makelij.... als de lijnen iets fraaier worden gemaakt is het wellicht de mooiste fiets!

Gaaf, die MV met Duc blok *D
Rico bouwt ook echt alles wat hij wil. Hij komt vaker in Regiocafé Weert en heeft vaak leuke motoren bij zich :)
 
Heren ,

vraagje ik heb een 748 en m'n benzinelampje brand op reserve terwijl ik nog meer dan voldoende brandstof heb, waar ligt het probleem ?
En is dit zelf op te lossen ?

bedankt alvast
 
Ik heb het net andersom gehad,het lampje ging niet aan als die leeg was.Het probleem zat in het stekkertje onder de benzinetank.Of je benzinemeter die in de tank zit is kapot,maar ik zal eerst even je stekkers controleren.Je kan ook nog de weerstand van je benzinemeter door meten.
Heren ,

vraagje ik heb een 748 en m'n benzinelampje brand op reserve terwijl ik nog meer dan voldoende brandstof heb, waar ligt het probleem ?
En is dit zelf op te lossen ?

bedankt alvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan