Het grote 748,916,996,998 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brute shit!!!

Heeft het blok al gelopen/testbank geweest?
Wat voor diameter uitlaat ligt eronder?
En geweldig hoe ver de aanzuigbuizen naar de zijkanten uitsteken. Kan me haast niet voorstellen dat daar nog een kuip omheenpast. Dit is gewoon een Duc on steroids!!!

Mooi man!
 
:9~ 8-) :9~ puuuuuure.....
m1azuv1ahny2.jpg
 
Brute shit!!!

Heeft het blok al gelopen/testbank geweest?
Wat voor diameter uitlaat ligt eronder?
En geweldig hoe ver de aanzuigbuizen naar de zijkanten uitsteken. Kan me haast niet voorstellen dat daar nog een kuip omheenpast. Dit is gewoon een Duc on steroids!!!

Mooi man!

Blok levert nu dik over de 150pk aan het wiel....en ca 120nm koppel...op papier niet zo extreem misschien maar tis echt een beest!!! arakter is echt met geen enkele opgepepte straatduc te vergelijken, echt een racemachine. We kunnen er nog wel meer uithalen om over de 160 aan het wiel te komen, maar goed ik vind dat ook minder van belang.

Kuip is ook allemaal dat het net past, nergens houdt het over en vooral door de wide track poten lijkt de fiets wel een bulldog...is wel indrukwekkend om te zien! Als je er een straat 748-998 naast zet is wel lachen...

Nu bezig met een raceframe met historie... :P
 
Toch nog wat vragen :)
Omdat ik wat blokken weet liggen, maar wat past er allemaal onder mijn kader ik weet een 748r een 748 sps een 916 blok liggen . Of kan ik beter mijn blok pktjes meer geven zo ja wat kan ik dan doen of wat moet ik kopen van uitlaat tot ............
Mvg kevin
 
Net terug van waarschijnlijk het laatste ritje voor 2012.
Even uitwaaien en de hele rit met een big smile rondgereden :]

winter%202012.JPG


Zelfbouwproject is goed afgerond. Na 10k op de teller 100% betrouwbaar gebleken.
Op naar 2013
 
Potdomme, vanmiddag bij mijn motor wezen kijken en blijkt er een haarscheurtje in de cilinderkop te zitten en stond het bougiegat van de staande cilinder vol met olie... Gaat lekker zo.
Hopelijk valt het allemaal mee en is de rest van de cilinders e.d. goed. Dan hoeft alleen de kop vervangen te worden.
 
Potdomme, vanmiddag bij mijn motor wezen kijken en blijkt er een haarscheurtje in de cilinderkop te zitten en stond het bougiegat van de staande cilinder vol met olie... Gaat lekker zo.
Hopelijk valt het allemaal mee en is de rest van de cilinders e.d. goed. Dan hoeft alleen de kop vervangen te worden.
:o B| ..... Da's mooi klote zeg -O- , iets te vast gedraaid waardoor er een scheur is ontstaan?
 
Potdomme, vanmiddag bij mijn motor wezen kijken en blijkt er een haarscheurtje in de cilinderkop te zitten en stond het bougiegat van de staande cilinder vol met olie... Gaat lekker zo.
Hopelijk valt het allemaal mee en is de rest van de cilinders e.d. goed. Dan hoeft alleen de kop vervangen te worden.
oei das kut :/
 
Net terug van waarschijnlijk het laatste ritje voor 2012.
Even uitwaaien en de hele rit met een big smile rondgereden :]

[afbeelding]

Zelfbouwproject is goed afgerond. Na 10k op de teller 100% betrouwbaar gebleken.
Op naar 2013

Gaaf hoor!!!! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ en Rules wat kut..... tja en idd met zoveel km`s en ook circuit gebruik kan dit gebeuren...bij zware belasting hadden de 748èn hier last van net dat als de R veel last had van scheurende carters... succes met opknappen!
 
Met de 748 zal het weer goed gaan komen. 23 maart staat hij gewoon op Assen :)
Hij staat nu bij MotoPuro en ze houden me op de hoogte. Hij wordt meteen even nagekeken of de zuigers en cilinders nog goed zijn.
Hopelijk blijft het bij deze ene cilinderkop en natuurlijk een aantal onvermijdelijke nokvolgers (stomme slechte chroomlaag...).
Zelfs de gereviseerde nokvolgers zijn gevoelig voor slijtage blijkt nu.
 
Met de 748 zal het weer goed gaan komen. 23 maart staat hij gewoon op Assen :)
Hij staat nu bij MotoPuro en ze houden me op de hoogte. Hij wordt meteen even nagekeken of de zuigers en cilinders nog goed zijn.
Hopelijk blijft het bij deze ene cilinderkop en natuurlijk een aantal onvermijdelijke nokvolgers (stomme slechte chroomlaag...).
Zelfs de gereviseerde nokvolgers zijn gevoelig voor slijtage blijkt nu.
Hij?

Die van mij is een meisje....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan