Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
k betast haar niet de hele dag hoorwat een mooi uitzicht. De woonkamer is toch wel de beste plaats voor een Duc. Je kan m de hele dag "voelen"
Afgelopen vrijdag eventjes wezen rijden. Ik moest nog even bij MotoPuro langs voor een boutje. Stap ik daar van de Duc af...zit de hele rechter zijkant onder de olie...
We hebben toen niets kunnen vinden dus de motor maar laten staan en deze week zouden ze er naar kijken.
Gaat weer lekker.
Wel een M1100evo mee naar huis gekregen. Gelijk maar van de nood een deugd gemaakt en de maasdijk op en neer gereden. Wat een gaaf ding is dat, flink veel koppel en ook bovenin loopt de 1100 goed hard door en sturen als een malle. Toch mis ik mijn 748...
Dus als je in Nuenen een gele 748 zonder zijkuipen ziet staan, praat even tegen haar. Ze is zo eenzaam...
Afgelopen vrijdag eventjes wezen rijden. Ik moest nog even bij MotoPuro langs voor een boutje. Stap ik daar van de Duc af...zit de hele rechter zijkant onder de olie...
We hebben toen niets kunnen vinden dus de motor maar laten staan en deze week zouden ze er naar kijken.
Gaat weer lekker.
Wel een M1100evo mee naar huis gekregen. Gelijk maar van de nood een deugd gemaakt en de maasdijk op en neer gereden. Wat een gaaf ding is dat, flink veel koppel en ook bovenin loopt de 1100 goed hard door en sturen als een malle. Toch mis ik mijn 748...
Dus als je in Nuenen een gele 748 zonder zijkuipen ziet staan, praat even tegen haar. Ze is zo eenzaam...
Das balen man. Maar... tegen deze Duc wordt gepraat, ze wordt betast......ik krijg sterke vermoedens dat er nog meer gebeurd met deze Duc....
Balen Roel! Wel tof dat je die monster mee krijgt!
ook bij de oliedruksensor gekeken? die lekken nog wel eens tussen schroefdraad deel en de sensor
Bij mij was het plastic bij de AMP aansluiting vd oliedruksensor gebroken daar gaan lekken...en flink ook...ook bij de oliedruksensor gekeken? die lekken nog wel eens tussen schroefdraad deel en de sensor
Bij mij was het plastic bij de AMP aansluiting vd oliedruksensor gebroken daar gaan lekken...en flink ook...
olieboten zijn ut
Mag voortaan hier ook meepraten... 998s FE
mijn eerste motor was een mito en hoewel ik er veel plezier mee had vond ik hem wel heel erg langzaam, maar sturen! zo goed. Maar het 2-takt gemis bleef aanwezig en daarom 2 maanden terug voor iets meer poen dan een mito (hoewel viel eigenlijk wel mee) een prachtige rs 250 gekocht, het ding gaat echt als vergif! en ook super sturen.Hey ssexie, waarschijnlijk blijft de Rolly gewoon. Ergens is het toch zonde om hem weg te doen. Het kost verder geen drol om hem te hebben staan en nu de benzineleidingen weer goed zijn ruikt de woonkamer ook weer ineens een stuk frisser.
Een RVF is echt een gaaf ding. Ik ben me nu een beetje aan het oriënteren op een 2takt machientje. Een Mito lijkt me wel wat, maar misschien is een 250 (RS,RGV,KR1S) wel meer voor mij. Weet het nog niet.
Eerst toch even wat andere kosten in huis maken voordat het zover is.
Staat die RVF ergens te koop?
die staat echt al 2 jaar te koop of zo, vraag even in het mito topic wat er mee is, daar zijn er diverse die er naar gevraagd hebben bij de verkoperIk ben eens aan het informeren naar deze:
http://link.marktplaats.nl/514408174
Voor dat geld... mocht het echt niets zijn, dan kun je hem altijd nog wel verkopen (desnoods onderdelen). Ik probeer te achterhalen wat er mee mis is, als dat makkelijk op te lossen is dan lijkt me dit wel leuk.
Mag voortaan hier ook meepraten... 998s FE
Ja, echt wel. Mijn 748 gebruikt nog meer olie dan onze Monster 600. En ik maar denken dat een luchtgekoeld blok meer olie gebruikt dan een vloeistofgekoeld blok. Hier niet dus...
De 748 heeft ook nog minder km's op de teller dan de Monster. 55.000 tegen 70.000km.