Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee niet echt, ja kijken of er aanzienlijk verschil is in handmatig(!) rondraaien met bougies en zonder bougies
 
Dames en heren, jongens en meisjes,

Vandaag is het dan eindelijk zo ver!
Na op de valreep van vorig jaar voorzichtig een balletje opgegooid te hebben over hoe er gedacht werd over 1 gezamenlijk fireblade topic en de reacties voorzichtig positief waren heb ik vandaag het nieuwe deeltje voor ALLE fireblades aangemaakt! *O* *O*

Ik hoop jullie allemaal daar weer te zien :Y

Het nieuwe fireblade topic vind je hier:

Hét Honda Fireblade topic, Voor alle modellen!
 
Het was vandaag al redelijk wat werk om alle gebruikers en foto's uit beide topics samen te voegen en daarom ben ik nog niet verder gegaan met de rest.

De bedoeling is om de info welke in beide topics te vinden is zoals bijvoorbeeld links naar werkplaatshandboeken enz. in het nieuwe topic aan de OP toe te voegen.
 
Het was vandaag al redelijk wat werk om alle gebruikers en foto's uit beide topics samen te voegen en daarom ben ik nog niet verder gegaan met de rest.

De bedoeling is om de info welke in beide topics te vinden is zoals bijvoorbeeld links naar werkplaatshandboeken enz. in het nieuwe topic aan de OP toe te voegen.
Helemaal top. Dank voor je inspanningen Joep. Hoop dat het met knippen en plakken of link-kopiëren en op tabblad plaatsen ook lukt. Wens je succes.
 
Inmiddels even verder gegaan en de info uit de OP van dit topic is al over naar het nieuwe deeltje :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan