Het gastvrije Moto Guzzi toermotor topic deel 2

BadSlipper

Hebben we haast of zo?
Donateur
8 feb 2012
1.913
245
West Betuwe
Hier gaan we verder na het Moto Guzzi Norge topic. Alle Guzzirijders zijn hier welkom, zo groot is de club niet. Trouwens, iedereen mag hier komen buurten.

Veel technische en andere wetenswaardigheden zijn aan de orde geweest in het Moto Guzzi Norge 1200 GTL topic, lees dat gerust nog een keer door!

De Norge 1200 GTL:

full
 
Laatst bewerkt:
Wordt de Norge nou nog nieuw verkocht? Hij staat niet op de site van Moto Guzzi?
Weet iemand anders waarom MG gestopt is met het maken ervan?
 
Precies! Het is niet een heel goed verkocht model geworden, en daarom hebben ze er geen verdere ontwikkelkosten in gestopt. Moto Guzzi heeft ingezet op de "nieuw klassieke" trend, met vooral cruiserachtige modellen en natuurlijk de scramblerachtigen.
 
Ach, weet je, wie graag een Norge wil, kan er best nog 1 te pakken krijgen. Er zijn er wel niet zo veel, maar er is ook niet veel vraag naar.
 
Weekend tijdens ritje gestrand. Dynamo mogelijk kapot vlg ANWB.
Met extra verbinding aan grote auto accu toch thuis kunnen komen.
Nu maar op laten halen door tlm.
Even zonder motor.


Jammer met dit weer.
 
Ach kan toch gebeuren??
vervelend is dat je dan een aantal dagen met dit mooie weer niet kunt rijden.
 
Heb ik ook last van alleen bij mij ligt het niet aan de motor maar aan mijn motor (lees hart)

Dat is mijn core business. Komt goed. Goed luisteren naar je lichaam en rustig opbouwen.
Voor je het weet rij je weer. Succes en sterkte met de revalidatie
 
Gisteren op Camping "Continental" in Mandello del Lario,vier Noren met 3x Norge,1x Cali een pools-stel
met een V7III,een bezoeker met een Falcone,en ik met de V7 classic,bere gezellige avond gehad!Nog een paar onderdelen bij Luigi Stuchhi (L.G.C srl) gepostet.
 
Weekend tijdens ritje gestrand. Dynamo mogelijk kapot vlg ANWB.
Met extra verbinding aan grote auto accu toch thuis kunnen komen.
Nu maar op laten halen door tlm.
Even zonder motor.


Jammer met dit weer.

En? Wat was de oorzaak uiteindelijk? Dynamo hoor je niet zo veel, meestal de riem of kabelbreuk.

Ik hoop dat je ondertussen weer lekker rijd ;)
 
Nou oorzaak weet ik niet, heb er nu een 2ehands in zitten en hij loopt weer als een zonnetje.
Gelukkig verder geen schade aan de bedrading e.d.
 
Terug
Bovenaan Onderaan