Het gastvrije Moto Guzzi toermotor topic deel 2

Ik heb gisteren op de tt gereden. Veel van verwacht, maar ik voelde me niet thuis erop. Hij is voor mijn gevoel erg traag. Wel koppel maar ik mis die "schop " in mn rug die ik met de Stelvio wel had. Het blokje loopt super soepel. Bijna on-guzzi's. Totdat je gaat rijden. Dan komt wel die herkenning van de vtwin. Dat was leuk, maar ook het bochtenwerk viel me zwaar tegen. Hij viel in de bochten naar binnen. Misschien door het grote voorwiel icm de korte wielbasis? Was erg oncomfortabel in de bochten. Daarbij liep hij bij 130km/u redelijk aan zijn top. Stukken snelweg is hij niet voor gemaakt: zoveel is duidelijk. Wel een prachtige fiets om te zien en op gezien te worden! Tot slot rijd hij volgens de dealer 1 op 23. Dat is heel zuinig en prijzenswaardig. 👍 20190423_140658.jpg
 
jpreesink :Daarbij liep hij bij 130km/u redelijk aan zijn top.

Dit is omdat de toeren begrenst zijn tot de eerste beurt. Topsnelheid ligt tussen de 170 en 190 kilometer per uur volgens verschillende sites.

1 op 23 ga je niet halen op deze fiets, ik zit na 800 kilometer op een gemiddelde van ongeveer 1 op 20.
 
jpreesink :Daarbij liep hij bij 130km/u redelijk aan zijn top.

Dit is omdat de toeren begrenst zijn tot de eerste beurt. Topsnelheid ligt tussen de 170 en 190 kilometer per uur volgens verschillende sites.

1 op 23 ga je niet halen op deze fiets, ik zit na 800 kilometer op een gemiddelde van ongeveer 1 op 20.

Bijzonder. De dealer zei dat hij op deze fiets de 170 had gehaald. Er stond nog geen 2000km op de teller.
 
Wel, als we nog een ontmoeting :]af willen spreken, ik kan nog op 1 en 8 juni en 13 juli. De agenda loopt inderdaad snel vol!
 
Dit is wel hoopgevend :] Laten we het op 13 Juli houden, dan hebben we nog even tijd om het voor te bereiden. Weer in Rijnauwen starten? Of wat denken jullie van Austerlitz? Weer eens wat anders.
 
Ik dacht dat bij de pyramide van Austerlitz ook een restaurant was. Maar het is een zelfbedieningszaakje met niet al te beste reviews. Dus toch maar naar Rijnauwen, dat kennen we tenminste. Ik maak weer een topic in "Waar is wat te doen". Er is vast wel iemand die zin heeft om een route uit te stippelen van een 150 km, met een leuk restaurantje als tussenstop. We bouwen het rustig op.
 
Ik heb gisteren op de tt gereden. Veel van verwacht, maar ik voelde me niet thuis erop. Hij is voor mijn gevoel erg traag. Wel koppel maar ik mis die "schop " in mn rug die ik met de Stelvio wel had. Het blokje loopt super soepel. Bijna on-guzzi's. Totdat je gaat rijden. Dan komt wel die herkenning van de vtwin. Dat was leuk, maar ook het bochtenwerk viel me zwaar tegen. Hij viel in de bochten naar binnen. Misschien door het grote voorwiel icm de korte wielbasis? Was erg oncomfortabel in de bochten. Daarbij liep hij bij 130km/u redelijk aan zijn top. Stukken snelweg is hij niet voor gemaakt: zoveel is duidelijk. Wel een prachtige fiets om te zien en op gezien te worden! Tot slot rijd hij volgens de dealer 1 op 23. Dat is heel zuinig en prijzenswaardig. 👍Bekijk bijlage 1388784
Ik ben nu aan het toeren in Duitsland en heb gisteren 1 op 25,4 gereden inclusief een stukje snelweg met 191 km p/u op de teller
 
Goed bezig Edpa,
zelf ook net terug uit de eifel met 1400km's op de Stelvio... gewoon hele fijne fietsen die Guzzi's, trouwens niet veel gezien daar...:X wel van de 100 motoren die ik ben tegen gekomen 90% GS..

Hoe is de windbescherming op de TT? nog een beetje te doen op de snelweg?
 
Goed bezig Edpa,
zelf ook net terug uit de eifel met 1400km's op de Stelvio... gewoon hele fijne fietsen die Guzzi's, trouwens niet veel gezien daar...:X wel van de 100 motoren die ik ben tegen gekomen 90% GS..

Hoe is de windbescherming op de TT? nog een beetje te doen op de snelweg?
Zeker 70% (B)ij(M)oto Guzzi (W)eggegooid tegen gekomen en geen enkele Guzzi.
Wat wind bescherming betreft heb ik er een soort flipup schermpje van Ali op gezet.
Dat scheelt een stuk en dat voor nog geen 15 euro.
Bij mij is er ongeveer 1100 kilometer bij gekomen
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, ik rijdt wat op en neer :] . Geen narigheid, veel plezier. Alleen moet ik eigenlijk eens gaan poetsen.....
 
Goedemorgen
Badslipper ik snap nu waarom jij toen in Duitsland die auto niet zag.
Op de V85TT zitten dezelfde spiegels volgens mij als op jou norge.
De spiegels die op mijn norge zaten zag je veel méér in.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan