Het FZ750-topic

Kerel maak me blij en doe mij je kappen voordat je onderuit schuift....mijn kappen voor zijn helaas kapot gegaan door een fiets die er tegenaan is gevallen. Doe me alle kappen maar en de tank ook.......de topkuip is niet blauw toch?
Evt krijg je mijne of regel ik een andere kleurstelling ofzo
 
Kerel maak me blij en doe mij je kappen voordat je onderuit schuift....mijn kappen voor zijn helaas kapot gegaan door een fiets die er tegenaan is gevallen. Doe me alle kappen maar en de tank ook.......de topkuip is niet blauw toch?
Evt krijg je mijne of regel ik een andere kleurstelling ofzo
En ik zonder kappen :+
 
Idd, de mooiste kleur. Hebben DaWauZ en ik ook. Vandaar zijn interesse ;)

Heb je trouwens al het FZ-forum ontdekt?
 
Laatst bewerkt:
een achterwiel van een suzuki gsx600 f en bandit 600 bwj vanaf 2000 past erg vlot.
zie mijn verhaal op het fz forum.
gr rene
 
Idd, de mooiste kleur. Hebben DaWauZ en ik ook. Vandaar zijn interesse ;)

Heb je trouwens al het FZ-forum ontdekt?
idd een fraaie kleuren combi,blauw met geel lijntje is zeker ook het aanzien waard.

Forum al op mijn scherm gehad maar nog niet geregistreerd.
 
Zo, even wat leven in dit topic blazen...
full
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat er weer veel verbouwd wordt deze winter. Ik heb nog mooie velgen staan die vaak worden gebruikt om in te bouwen in een fz. 17 inch voor en achter. van een oude fzr 1000. Ik heb ook nog zijkappen van een 1986 fz750 maar dan het Amerikaanse model. en een cover voor de buddy. Alles staat op marktplaats.

Heb ook nog een FZ blok met 911 cc. rijdt erg leuk en veel vermogen. Ik rij al weer een paar jaar met het 1040 blok rond en het blok ligt veel stof te vangen.
full
 
Ik zie dat er weer veel verbouwd wordt deze winter. Ik heb nog mooie velgen staan die vaak worden gebruikt om in te bouwen in een fz. 17 inch voor en achter. van een oude fzr 1000. Ik heb ook nog zijkappen van een 1986 fz750 maar dan het Amerikaanse model. en een cover voor de buddy. Alles staat op marktplaats.

Heb ook nog een FZ blok met 911 cc. rijdt erg leuk en veel vermogen. Ik rij al weer een paar jaar met het 1040 blok rond en het blok ligt veel stof te vangen.[afbeelding]


Kan je geen PB sturen via MF, misschien kan jij mij mailen rob.geurs@hotmail.nl, heb interesse in je 911 blok.
 
Ben er ook met een bezig, toch wel leuke dingen die fz's..met een beetje geluk volgend jaar het circuit op ermee
 
Stille boel hier op deze FZ 750 topic :z

ff wakker maken *D

Ik heb er nu 2 ,af en toe lekker prutsen aan die oudjes :) mooi maken wat extra vertroetelen. :Y
full
 
Topic ff tot leven wekken :)

Ik zit er over te denken om een Superbikestuur te monteren op één van mijn FZ 750tjes.
Wie heeft dit al met succes uitgevoerd :?
Welke bovenplaat is er gebruikt en evt: risers of wat dan ook.
Het liefst monteer ik het op de bestaande bovenplaat maar die is niet vlak :N
Kabels leidingen kom ik wel uit maar die plaat hmmmmmm.

Ik weet/gevonden dat er leveranciers zijn voor een complete? set maar is best wel prijzig ruim boven! de €200,- ;(
 
Laatst bewerkt:
Zo staat de grijze er nu bij :)
Aangepast naar mijn smaak :9 ,ik zeg geslaagd.
full
 
Dag mensen,

Ik hoop me binnenkort ook bij de club te voegen. Ik heb al soort van een FZ750 gekocht, deze staat echter nog bij de vorige eigenaar (een goede vriend die 'm tijdelijk voor me bewaart). Over drie weken mag ik m'n AVD examen doen en dan hoop ik de A categorie af te vinken op mijn rijbewijs, uiteraard ga ik dan zo snel mogelijk de FZ naar huis rijden...

Het is niet moeders mooiste meer, maar ik heb er grootse plannen voor. Foto's volgen nog! *D
 
Succes alvast voor over drie weken en dan zien we graag een foto om je FZ te bewonderen :)

Mag uiteraard ook nu al als je die eentje hebt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan