de huidige ECU kan ook herschreven worden met een DP mapping. Is exact hetzelfde als vervangen voor een andere ECU.
Je moet wel even de TPS (laten) resetten bij het vervangen of herschrijven van je ECU. Kan ik ook voor je doen eventueel
TPS staat voor Throttle Position Sensor. Deze wordt door je ECU gemeten en bepaald de injectie hoeveelheid.
Als de TPS meting niet klopt weet de ECU ook niet exact de gasstand positie. Dan klopt je mengselverhouding dus ook niet.
en het mooiste is als je ook je Lambda sonde en exhaust valve uitschakeld. Dan heb je een andere motor die veel soepeler loopt in het onder en middengebied. Dus minder de koppeling erbij hoeven pakken bij laag toeren
en het mooiste is als je ook je Lambda sonde en exhaust valve uitschakeld. Dan heb je een andere motor die veel soepeler loopt in het onder en middengebied. Dus minder de koppeling erbij hoeven pakken bij laag toeren
Ik heb zo'n zelfde ecu nieuw bij me termis gekocht. Het viel me een beetje tegen, aangezien hij niet zo soepel loopt als gehoopt en bij de 4200 toeren hield hij heel licht in. Ik heb deze ecu dan ook laten herschrijven. Daarbij bleek dat deze ecu niet helemaal lekker stond. https://myalbum.com/photo/7hefeSULA05V/1k0.jpg
Ik heb het HIER laten doen voor 135,- . Is de Ducati Performance mapping die hij geladen heeft
Ook de lambda en uitlaatklep kunnen loskoppelen zonder dat er foutmeldingen in de display verschijnen.
Een heel verschil met de standaard mapping
Ik heb het HIER laten doen voor 135,- . Is de Ducati Performance mapping die hij geladen heeft
Ook de lambda en uitlaatklep kunnen loskoppelen zonder dat er foutmeldingen in de display verschijnen.
Een heel verschil met de standaard mapping
Hallo, zal me maar eens opnieuw voorstellen,
Als Duckati heb ik me zo'n 4 jaar geleden al eens aangemeld, m'n Monster 600 uit '97 heb ik nog steeds, alleen heb ik voor de lange afstandenen woon-werk een tijdje geleden een Pan European gekocht. (hebben we een ander forum voor )