Het Ducati Monster topic *deel 43*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iets heel anders. Rizoma maakt hele fraaie onderdelen voor Ducati en andere merken. Zo heb ik zelf schitterende bar-end spiegels van Rizoma. Uiteraard is dat mooie spul vrij prijzig.

Tijdens de laatste motorbeurs kwam ik op de MDI stand. Daar verkochten ze Puig, Lijkt wel iets op Rizoma. Mijn eigen inschatting is dat Puig (uit Spanje) nét iets goedkoper is, doordat de onderdelen in een iets lagere categorie zitten. (Inschatting, weet niet of dat zo is).

Anyway, Puig wordt in NL vertegenwoordigd door MDI, zie mdi-online.nl Catalogus van Puig vind je hier: puigmoto.nl/
 
Heeft er nog iemand een setje stuur risers liggen voor een oude type monster?

(Monster 900 2002, zelfde stuur/type als 620, 695, 750, 800, 900, 1000 en s2r dark)
 
Op mijn monster zitten knipperlichtjes van Shin-Yo, kwam ik achter na even googlen.

Weet iemand iets over de kwaliteit van dit merk? Zelf zit ik te twijfelen of ik ze ga vervangen voor Barracuda knippers. Ze zijn wel mooi klein, maar ik weet niet of de lichtopbrengst wel zo goed is.
Het gaat om deze knippers:

Shin-Yo LED Knipperlicht Spark
 
Op de 620 zit nog weldegelijk een choke op het stuur. Daar had ik nog niet over nagedacht, opsich wel een goede noodoplossing!
Ik zal even kijken of het mogelijk is nog een shimring er tussenuit te halen en de benzineslang checken.
Bedankt Ruud-je en superduc-again

Er blijken meerdere gereageerd te hebben 👍🏻
 
Laatst bewerkt:
Hi all,

Ik wil hier ook zo nu en dan komen buurten dus zal me even voorstellen. Dennis Hogewoning, 28 jaar en woonachtig in Lisse. Vandaag een mooie Ducati Monster 1100 uit 2010 gekocht met slechts 12.000 op de teller en een Termignoni systeem erop. Als het goed is binnen 1-2 weken ophalen aangezien er nog nieuwe Rizoma spiegels op komen en een mooie Garmin Nuvo navigatie.

[afbeelding]

[afbeelding]

Als er nog iemand in de buurt woont en af en toe zin heeft in een ritje (rijstijl sportief maar geen doodswens) dan hou ik me zeker aanbevolen!

Zondag 24 juni is het Ducati regiocafe zuid -west open . Zie link hieonder:
 
Op mijn monster zitten knipperlichtjes van Shin-Yo, kwam ik achter na even googlen.

Weet iemand iets over de kwaliteit van dit merk? Zelf zit ik te twijfelen of ik ze ga vervangen voor Barracuda knippers. Ze zijn wel mooi klein, maar ik weet niet of de lichtopbrengst wel zo goed is.
Het gaat om deze knippers:

Shin-Yo LED Knipperlicht Spark

Dat kan je toch makkelijk zelf constateren,zet de knippers aan en ga op een behoorlijke afstand kijken hoe goed je ze nog kan zien.
 
Op mijn monster zitten knipperlichtjes van Shin-Yo, kwam ik achter na even googlen.

Weet iemand iets over de kwaliteit van dit merk? Zelf zit ik te twijfelen of ik ze ga vervangen voor Barracuda knippers. Ze zijn wel mooi klein, maar ik weet niet of de lichtopbrengst wel zo goed is.
Het gaat om deze knippers:

Shin-Yo LED Knipperlicht Spark

Volgens de beschrijving staat er een E-keur op. Zou dus OK moeten zijn.

Zelf heb ik de misschien iets "lompe" knipperlichten laten zitten, juist omdat ik gezien wil worden. Voordeel trouwens van LED is dat het véél langer meegaat. Om die reden heb ik het achterlicht van mijn Monster vervangen door een LED-achterlicht (plug-and-play type).
 
Hallo..kom weer eens buurten :P

Na 14 jaar de M620 verkocht en een M1100evo aangeschaft.

Grt Carfixer
full
 
Laatst bewerkt:
Voor de oudgediende die mij nog van dit topic kennen..(heb de eerste 10 topics bijgehouden :+ )
de M620 nog ff :+

full
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje.... weet iemand een electrische schema te vinden van een monster s2r 800 2005 ?
Mvg stefan
 
Even een vraagje.... weet iemand een electrische schema te vinden van een monster s2r 800 2005 ?
Mvg stefan

Ik heb een keer een werkplaatshandboek (wphb) gedownload. Ik kan het je toesturen, maar dan moet je ff jouw email adres toesturen per persoonlijk bericht.

In het wphb het electrisch schema, maar ook afbeeldingen waar de kabels lopen op het frame.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een keer een werkplaatshandboek (wphb) gedownload. Ik kan het je toesturen, maar dan moet je ff jouw email adres toesturen per persoonlijk bericht.

In het wphb het electrisch schema, maar ook afbeeldingen waar de kabels lopen op het frame.

Top !!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan