Het Drenthe & Groningen topic - Nieuwe Stijl Nine, nein, nein, nein!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, stel je voor dat je nieuwe banden slijten.
Wil je een herhaling van vorig jaar dan :?

riLoR74oT.gif
 
Vandaag een heel stuk opgereden vanaf Groningen, binnendoor via Waterhuizen en bij Glimmen de snelweg op. Was met een tweewielerpiloot op een zwarte Honda CBR, kenteken was iets met een F en 50 erin geloof ik. Man, BMW rugtas, Dainese pak, VR46 helm. Iemand van hier? :)

Zal me even voorstellen overigens; ik ben Ragni, 26, woonachtig in Smilde en rijd op een Honda CBR 600RR. Ben altijd in voor ritjes, maar zal soms wat lastig te combineren zijn met druk sociaal leven, bouwerij etc. Wie weet tot ziens!
 
Hoi Ragni, leuk dat je ons na een jaar weer hebt terug gevonden. De bedoeling is dat ons agenda dit jaar beter gevuld wordt dan vorig jaar. Houd dit topic dus in de gaten en sluit een keer bij ons aan. :]

De beschrijving die jij geeft kan ik niet plaatsen bij iemand uit dit topic, maar misschien heb je geluk en leest hij wel stiekum mee. Schijnt vaker te gebeuren, wat niet zo vreemd is daar hier alleen maar gezellige mensen aanwezig zijn. :Y
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier bij Archie....
... en wat betreft de 24ste... nope... AVG-spinning.
Andere avond... :? misschien dat Reanne dan ook kan... :')
 
Ik zal me ook even melden als bewoner van het hoge noorden, om precies te zijn Marum. Rijd sinds vorig jaar, ik heet Vincent en ik ben 21 jaar oud. Rijd een Z900, heb wel een foto maar ik las iets over foto's posten om de 100 posts oid.. In ieder geval, aangenaam!
 
Moi Prullebakje/Vincent welkom hier.
Zoals je wellicht reeds gelezen proberen we op korte termijn een avondritje te plannen.
Je bent welkom om aan te sluiten, maar wat bedoel je precies met een foto om de 100 posts :?

img_8852-jpg.1386742
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan