Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Derde, want Melandri en Cortese rijden ook op Yamaha. Guandalini volgens mij ook, maar Ten Kate lijkt mij hoger aangeschreven te staan.

Gele kleur motor? Wishful thinking, maar zou Shell zijn ingestapt om het enige Nederlandse WSBK team te redden?

Vast niet. Maar man, zou dat mooi zijn!

Misschien gaat Ten Kate met 1 motor rijden in hun eigen kleuren met onderdelen van Yammie. Koninklijke olie, forget it. Evenmin als Randstad. Die pompen miljoenen in de F1. Maar zullen nooit Nederlandse teams of coureurs helpen.
 
Misschien gaat Ten Kate met 1 motor rijden in hun eigen kleuren met onderdelen van Yammie. Koninklijke olie, forget it. Evenmin als Randstad. Die pompen miljoenen in de F1. Maar zullen nooit Nederlandse teams of coureurs helpen.
Maar zich wel als titelsponsor verbinden aan de Shell Advance Asia Talent Cup bijvoorbeeld... Da's best zuur af en toe.
 
Gewone stervelingen zoals wij hebben zat aan een R1M joh. Klinkt nog eens heel wat beter ook.
Plus je houd nog eens meer dan de helft over voor (andere) leuke dingen :9
€85.000 is een hoop geld.

Maar als ik toch eens rijk was en niet zo knap dan wist ik het wel O-)

Edit: ik hoop op Suzuki waarmee ze in zee gaan.
Leuk beetje de underdog spelen... zoals in 2005 met Corser en Batta... en we weten allemaal wel waartoe dat geleid heeft hè })

De komst van Biaggi *O*
 
Dxha8lVX0AAhmo0
 
Man, die teasers. Verlos ons van de spanning, Ronald, Gerrit of Kervin!

Wat zou het super zijn als ze vanaf Aragon in de ESS stappen en direct kampioen worden. Wellicht met een Nederlandse coureur? Is van Wayne Tessels al bekend wat hij gaat doen?
 
Man, die teasers. Verlos ons van de spanning, Ronald, Gerrit of Kervin!

Wat zou het super zijn als ze vanaf Aragon in de ESS stappen en direct kampioen worden. Wellicht met een Nederlandse coureur? Is van Wayne Tessels al bekend wat hij gaat doen?

Zitten hier zelfs mannen op t forum die precies zeggen te weten wat er speelt.. denk dat die eerder reageren ;)
Ik denk een OW motor maar ESS zou heel mooi zijn, Hartog heeft al een WSS deelname en met een andere Nl coureur zie ik ze zo geen kampioen worden
 
Ik vraag me af of Tessels genoeg sponsor geld bijeen kan krijgen voor het Ten Kate team.
Want daar gaat het uiteindelijk om, in nieuwleusen zullen ze best weer willen. Maar het moet betaald worden.
 
Man, die teasers. Verlos ons van de spanning, Ronald, Gerrit of Kervin!

Wat zou het super zijn als ze vanaf Aragon in de ESS stappen en direct kampioen worden. Wellicht met een Nederlandse coureur? Is van Wayne Tessels al bekend wat hij gaat doen?
Wayne zijn Kawa staat wel te koop, dus wie weet :]
 
Man, die teasers. Verlos ons van de spanning, Ronald, Gerrit of Kervin!

Wat zou het super zijn als ze vanaf Aragon in de ESS stappen en direct kampioen worden. Wellicht met een Nederlandse coureur? Is van Wayne Tessels al bekend wat hij gaat doen?

:^ Helemaal eens Joris. Maar ergens vind ik die teasers ook wel weer grappig :Y Vanaf nu kan het alleen maar weer beter gaan.
 
:^ Helemaal eens Joris. Maar ergens vind ik die teasers ook wel weer grappig :Y Vanaf nu kan het alleen maar weer beter gaan.
Ik vind het ook een heel goed signaal. In Nieuwleusen weten ze wat de toekomst gaat brengen, en die is zeker genoeg om al te onthullen dat er 'iets' met Yamaha gaande is. Dat we met teasers tot aan Philip Island of misschien zelfs Aragon worden lekker gemaakt, nemen we dan maar voor lief. :)

En ik hoop echt dat het iets op WK niveau is, liefst met een Nederlandse coureur. Als het achteraf blijkt iets in de OW cup te zijn, zou ik dat toch wat te veel consternatie vinden. Zelfs IDM of BSB zou ik ze liever niet naar zien terug stappen.
 
Haha nee hoor. Maar mijn redenering is hetzelfde als @VTR Jeroen , en tel daarbij op wat hij gepresteerd heeft, vrij weinig dus.

Maar het gaat blijkbaar toch gebeuren :X 8)7


Wie had je er anders op willen zetten? Hij heeft idd niet veel gepresteerd, maar de keuze is nou niet bepaald reuze op dit moment. En hij heeft wel eea aan ervaring.
Begrijp me goed, ik zag ook liever VDM weer bij Ten Kate maar dat gaat ff niet gebeuren.
Dus tsja... soms moet je wat.

Het is dat ie dat gezeik met die doping heeft, maar anders had ik voor Anthony West gekozen. Bak ervaring, nog steeds best wel snel en super gemotiveerd. Maar Baz zal wellicht ook wat centjes meebrengen en ik vermoed dat ze dat wel kunnen gebruiken.
 
Wie had je er anders op willen zetten? Hij heeft idd niet veel gepresteerd, maar de keuze is nou niet bepaald reuze op dit moment. En hij heeft wel eea aan ervaring.
Begrijp me goed, ik zag ook liever VDM weer bij Ten Kate maar dat gaat ff niet gebeuren.
Dus tsja... soms moet je wat.

Het is dat ie dat gezeik met die doping heeft, maar anders had ik voor Anthony West gekozen. Bak ervaring, nog steeds best wel snel en super gemotiveerd. Maar Baz zal wellicht ook wat centjes meebrengen en ik vermoed dat ze dat wel kunnen gebruiken.


West zou ook mijn 1ste keuze zijn, verwacht alleen dat wij die niet meer aan de start van FIM wedstrijden gaan zien.. schijnt nu naar brazilie te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan