Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Gewone stervelingen zoals wij hebben zat aan een R1M joh. Klinkt nog eens heel wat beter ook.
Plus je houd nog eens meer dan de helft over voor (andere) leuke dingen :9
€85.000 is een hoop geld.

Maar als ik toch eens rijk was en niet zo knap dan wist ik het wel O-)

Edit: ik hoop op Suzuki waarmee ze in zee gaan.
Leuk beetje de underdog spelen... zoals in 2005 met Corser en Batta... en we weten allemaal wel waartoe dat geleid heeft hè })
 
Laatst bewerkt:
Gewone stervelingen zoals wij hebben zat aan een R1M joh. Klinkt nog eens heel wat beter ook.
Plus je houd nog eens meer dan de helft over voor (andere) leuke dingen :9
€85.000 is een hoop geld.

Maar als ik toch eens rijk was en niet zo knap dan wist ik het wel O-)

Edit: ik hoop op Suzuki waarmee ze in zee gaan.
Leuk beetje de underdog spelen... zoals in 2005 met Corser en Batta... en we weten allemaal wel waartoe dat geleid heeft hè })
In het geval van Batta was dat wellicht meer de underolifant dan de underdog :+
 
In het geval van Batta was dat wellicht meer de underolifant dan de underdog :+
Ben ik niet met je eens, 18 podia's op het hele seizoen en 54 punten voor op de 2de in het kampioenschap. De K5 was ook niet meer geknepen tov de ducati, bij de k3/4 zag je dat hij in ademnood kwam op het einde van een recht stuk dankzij de restricties die toen werden gehanteerd. Dacht dat het Laconi was als piloot, maar toen zag je al het potentieel.
 
Ben ik niet met je eens, 18 podia's op het hele seizoen en 54 punten voor op de 2de in het kampioenschap. De K5 was ook niet meer geknepen tov de ducati, bij de k3/4 zag je dat hij in ademnood kwam op het einde van een recht stuk dankzij de restricties die toen werden gehanteerd. Dacht dat het Laconi was als piloot, maar toen zag je al het potentieel.
Toch even wat foto's van Batta terugzoeken... ;)
 
Suzuki zou fantastisch zijn, die horen ook gewoon in de SBK's mee te strijden. En die nieuwe GSXR is een goede basis volgens mij.
Daar weten ze wel raad mee bij TKR, als ze dan ook gewoon fatsoenlijk ondersteunt worden door Hamamatsu kan zo maar een succes worden.

Maar....Het zou mij eigenlijk niet verbazen als er Ducati V4's uit Nieuwleusen te voorschijn komen. Ducati kan alle hulp gebruiken om die Panicale V4 zo snel mogelijk voorin het veld te krijgen. })
 
Na al die maanden ellende kon het niet erger, maar toch wel dus. Dit is niet best zeg. Echt niet goed :N
 
🤔?

ag5did.jpeg
 
Toch maar speculeren. Hoe mooi zou het zijn als ze naast het team met volledige Yamaha ondersteuning, met nog een 2e team komen met Ten Kate?
 
Toch maar speculeren. Hoe mooi zou het zijn als ze naast het team met volledige Yamaha ondersteuning, met nog een 2e team komen met Ten Kate?
Derde, want Melandri en Cortese rijden ook op Yamaha. Guandalini volgens mij ook, maar Ten Kate lijkt mij hoger aangeschreven te staan.

Gele kleur motor? Wishful thinking, maar zou Shell zijn ingestapt om het enige Nederlandse WSBK team te redden?

Vast niet. Maar man, zou dat mooi zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan