Het Circuit Rondetijden Topic (Lees OP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verbetering Assen, langzame ruskenhoek
02:00.087 Wooney - Yamaha R1 2008
 
  • Leuk
Waarderingen: Tyl
Da's een knappe tijd met zo'n motor, zekers met de langzame RK. :t
Is opzich nog wel wat uit de halen denk ik, ik heb wat moeite met de bult oa. Dus er zijn nog wel wat dingetjes. 1:55,9 moet wel te halen zijn. En dat met 100kg lichaamsgewicht en enkel wat andere veren voorin en een andere shock achter! De rest van de motor is nog origineel zoals bijv de remschijven. Hij blijft me verbazen! Wonderen zijn de wereld niet uit hehe😏
 
Nou gisteren op Mettet gezeten. Ging goed tot sessie 2 gecrasht en daarna niet meer fatsoenlijke tijden gereden. Reset knop niet gevonden.
 
Nou gisteren op Mettet gezeten. Ging goed tot sessie 2 gecrasht en daarna niet meer fatsoenlijke tijden gereden. Reset knop niet gevonden.
Ik was er ook ;)
verbetering Mettet
1.10.635 DafalganHooligan-Suzuki gsx-r1000 2005

Bij temperaturen van max rond de 10° toch niet slecht.
Ik had niet verwacht die dag men tijd te verbeteren in de mertens bocht laat ik nog heel wat tijd liggen dus 1.10 plat of net onder de 1.10 moet mogelijk zijn heb een goeie voorrijder nodig nu tijd alleen gereden haha.
 
Nieuwe tijd!

Bilster Berg
02:02.862 Roy "R" - Suzuki GSX-R600 2011

Gaaf circuit, onder de 2min moet zat lukken maar eerste dag regen/droog/hagel/koud/enz. 2e dag nog steeds koud maar droog, mensen denken dat het weer zomer was en bijna elke sessie lag er iemand.
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe tijd metret

01:18:538 -Bassie- Suzuki GSX-R 750 1996

Nieuwe tijd Assen langzame ruskenhoek

2:13:179 -Bassie- Suzuki GSX-R 750 1996
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan