Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Iedereen bedankt voor de info!

Ik heb 3 juni de volgende circuitdag gepland staan dus dan kan ik alsnog even daar gaan kijken :t
(maar nu eerst de motor weer oplappen en zelf een beetje herstellen)
 
Iedereen bedankt voor de info!

Ik heb 3 juni de volgende circuitdag gepland staan dus dan kan ik alsnog even daar gaan kijken :t
(maar nu eerst de motor weer oplappen en zelf een beetje herstellen)

Veel schade?
 
Mwa op zich valt het nog wel mee:

-subframe krom
-topkuipframe krom
-stepje links afgebroken
-schetsplaat links afgebroken
-clipon links krom
-koppelingshendel krom
-kuipdeel links geschaafd
-topkuip beschadigd en een stukje afgebroken
-kuipwerk kontje geschaafd/gebarsten
-achterlicht stuk
-kuipruit gebroken
-dynamodeksel geschaafd

lijkt op zich heel wat maar technisch gezien lijkt in eerste instantie alles in orde, de motor loopt nog gewoon goed en ook lijkt er niks aan de hand te zijn met de vering, remmen enz. :)

Verder heb ik nog wel wat reserve dingen liggen en de rest ga ik zo even online bij elkaar zoeken.
3 juni heb ik weer een circuitdag en dan wil ik hem in ieder geval technisch weer in orde hebben, optisch zal er nog wel wat te zien zijn van mijn crash denk ik ;)
 
Aankomende maandag de baan op bij circuitschool.nl, ben benieuwd hoeveel db de zx10r produceert dus ga zeker eens even langs !
100.4 dB zonder dB killer 🤗 ZX4R (de enige echte ZXR 400)

1395432


Doe de groeten aan Peter
 
Ik rij met een CBR900rr uit 2000:

full


Hij is alleen iets minder smetteloos als op de foto aangezien ik hem vorige week hem neergelegd :X
 
Wie gaat er vrijdag 31 mei naar croix en komt uit Zeeland.
Ik zoek nog vervoer voor de heenweg, m'n motor en toebehoren staan er al.
 
Vrijdag Mettet,op de ZXR 400,op metzeler M5 🤔 bandenspanning gaat wat lager maar niet te laag 🤗
Zaterdag SAM race demo Ermelo,s'avonds door naar Assen om zondag mijn broer aan te moedigen bij de ducati clubraces👍

Autoritje van 883 kilometer💪😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan