Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Leuk! Die heb ik ook op de planning staan :) *O*

Mijn volledige lijstje (voor nu }) ):
vrijdag 17 mei
maandag 3 juni
vrijdag 7 juni
woensdag 14 augustus
donderdag 12 september
maandag 7 oktober

Allemaal op Assen, bij CRT. Jammer dat alleen CRT automatische incasso gebruikt (zouden er meer moeten doen...)...


Ga ik je dan zien !
CRt heeft dat idd als voordeel ( word ca 3 weken van te voren afgeschreven @Worldbeater ) nadeel vind ik dat de website voor geen meter werkt met inschrijven en betalen ( komt omdat ze overgaan op een nieuwe site of systeem, begreep ik )
 
Wij hadden in onze groepsapp nog een kleine opsomming van data staan, allen op het tt circuit ;

Racecracks
Di 4-6
Wo 5-6
Ma 26-8
Wo 11-9

Trackdays4all
Di 30 -4
Ma 13-5
Di 11-6
Di 13-8
Di 10-9

Circuitschool
Ma 29-4
Ma 6-5
Di 7-5
Ma 27-5
Di 28-5
Ma 12-8

CRT
Vr 26-4 begeleiding
Do 16-5 vrij
Vr 17-5 begeleiding+vrij
Ma 20-5 " "
Ma 3-6 " "
Vr 7-6 " "
Vr 12-7 begeleiding
Za 13-7 4x25min vrij rijden (€210,-)
Wo 14-8 vrij rijden
1.55-2.10, 2.10-2.25, 2.25 of hoger (€185,-)
Ma 9-9 vrij
Do 12-9 begeleiding+ vrij
Vr 13-9 begeleiding
Ma 7-10 14-8
Vr 11-10 begeleiding + vrij


Dit zijn dus niet alle aanbieders en ook niet alle data. Maar het kan voor sommigen misschien nog handig zijn ?!
 
Mijn kalender voor dit jaar. Hoop nog een dagje extra op Croix te kunnen boeken en een weekend dag op CPZ maar volgens mij zijn die er niet.

3C56B6E0-F364-499C-BE5A-548CC0D03BD0.jpeg
 
Vrij beperkte kalender Roy :P

Kom je dit seizoen zeker een keer opzoeken op assen

Not sure if sarcasm?
Had graag Lausitzring ook weer meegereden maar dan zit ik in Amerika.
Sowieso had ik wel meer willen rijden maar ja, heb al 33 van mijn 27,5 vakantiedagen opgenomen :)

En altijd doen! Koffie/thee/koekjes staan altijd klaar.

MF Gixxer dag: leuk man :t

Ja hebben een groep van zo’n 10man uit het wegmotor Gixxertopic.
 
Sarcasm it is !
Ga dit jaar "maar" 2 keer.. vriendin maar 1 x.
Wil een andere motor kopen en daar ook het e.e.a. aan verspijkeren.

Kom wel even een keer in t weekend of op maandag langs voor thee met een koekje :)
 
Not sure if sarcasm?
Had graag Lausitzring ook weer meegereden maar dan zit ik in Amerika.
Sowieso had ik wel meer willen rijden maar ja, heb al 33 van mijn 27,5 vakantiedagen opgenomen :)

En altijd doen! Koffie/thee/koekjes staan altijd klaar.



Ja hebben een groep van zo’n 10man uit het wegmotor Gixxertopic.

Het kan dus nog wel, iets leuks regelen via MF :]
 
Ja ben ook erg benieuwd, alleen nog hopen op goed weer. Het inderdaad wel een stukje rijden maar dat is Spanje ook :P
Nee het is niet echt bij een organisatie. Het is een clubje wat in samenspraak met Bobo racing (ITA) daar vrij gaat rijden. Het is ook op basis van een open pitlane concept en je betaalt pas bij het circuit op de dag zelf (110 euro per dag). Vanaf de vrijdag worden er ook diverse races gehouden zoals een endurance en wat sprint races. Je kunt wel eventueel de motor door ze laten vervoeren voor een hele schappelijke prijs (uit mijn hoofd gezegd 180 euro). Je kunt wel een kamer bij ze reserveren bij hotel / airbnb in de buurt kost amper iets. Nu 8 dagen in een luxe appartement voor 180 euro.
 
Ja ben ook erg benieuwd, alleen nog hopen op goed weer. Het inderdaad wel een stukje rijden maar dat is Spanje ook :P
Nee het is niet echt bij een organisatie. Het is een clubje wat in samenspraak met Bobo racing (ITA) daar vrij gaat rijden. Het is ook op basis van een open pitlane concept en je betaalt pas bij het circuit op de dag zelf (110 euro per dag). Vanaf de vrijdag worden er ook diverse races gehouden zoals een endurance en wat sprint races. Je kunt wel eventueel de motor door ze laten vervoeren voor een hele schappelijke prijs (uit mijn hoofd gezegd 180 euro). Je kunt wel een kamer bij ze reserveren bij hotel / airbnb in de buurt kost amper iets. Nu 8 dagen in een luxe appartement voor 180 euro.

Zo dat klinkt idd goed zeg! Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.
 
bummer, het circuit is dicht volgende week omdat de veiligheid nog niet op orde is :(
Nu uitwijken naar iets anders. Volgend jaar mogelijk deze dan weer op de agenda.
 
Mooie pleister op de wond, we gaan nu eind maart met focused events naar Circuit de España :) 4 dagen op het circuit Almeria / Andalucia.
Scherpe prijs, 675 voor 4 dagen, incl transport en hotel met ontbijt. vliegtickets geboekt voor 35 euro pp retour en huurauto kost ook geen drol ^^
 
Mooie pleister op de wond, we gaan nu eind maart met focused events naar Circuit de España :) 4 dagen op het circuit Almeria / Andalucia.
Scherpe prijs, 675 voor 4 dagen, incl transport en hotel met ontbijt. vliegtickets geboekt voor 35 euro pp retour en huurauto kost ook geen drol ^^

Wauw!
Dus voor 710 + huurauto + lunches + avondeten/drankjes heb je 4 dagen rijden?

Ik wil volgend jaar sowieso een voorjaarstraining doen omdat ik graag de Varsselring wil rijden. Die altijd al in mei dus ik wil dan al wel wat km’s hebben gemaakt buiten 1/2 races.
 
Mooie pleister op de wond, we gaan nu eind maart met focused events naar Circuit de España :) 4 dagen op het circuit Almeria / Andalucia.
Scherpe prijs, 675 voor 4 dagen, incl transport en hotel met ontbijt. vliegtickets geboekt voor 35 euro pp retour en huurauto kost ook geen drol ^^

Waar heb je die tickets vandaan? Ik hoor iedereen dat altijd zeggen, maar voorlopig heb ik 120 betaald voor de tickets....
 
ik heb gisteren geboekt bij ryan air, heenvlucht via weeze, terugvlucht naar Eindhoven (dichterbij). We hebben wel wat zitten spelen met data om goed uit te komen. Maken er een korte vakantie van :)
En wat ze ook aanbieden is een dag offroad rijden met een Kawa 450. Wellicht doen we dit er ook nog bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan