Het centrale motorbeurs 2013 topic

Zo, ik ben aan het wachten totdat de beurs open gaat. Het oogt nog allemaal heel rustig hier.. alleen een paar mooie dames die langslopen
 
Waar niet :? Je kan overal gratis parkeren in de buurt van de beurs. Snap ook echt niet dat mensen gaan betalen om te parkeren. Of je moet heel erg lui zijn..

Parkeer nooit bij de beurs vanwege de drukte. En vroeger ging ik altijd met de motor.
Nu ik tegenwoordig met het koekblik ga parkeer ik bij Breukelen en pak de trein.
Maar als er parkeermogelijkheden zijn dan zou ik het graag concreet willen weten welke straat of straten of parkeerplekken. ;)
 
Dit heeft Martijns motorkleding op facebook gezet!

Martijns Motorkleding En Accessoires
‎25 minuten geleden ·
Vandaag dag 2 van beurskorting online en in onze winkel. 15% korting op kleding, helmen, laarzen etc. Op de beurs toch goedkoper? Bel ons voort de scherpste prijs.
 
Was er gister, was gezellig maar kwa aanbod en aanwezigheid viel het een beetje tegen. O.a. kawasaki ontbrak helemaal, andere merken waren er toch op kleinere schaal bij dan voorheen.

Ook zeker niet goedkoper. De SMX-5 laarzen welke ik 2 jaar geleden op de beurs kocht voor €159 zijn nu €175, bij dezelfde zaak nota bene. Bij andere zaken waren ze €185. |(

Wellicht een kip/ei kwestie, maar online ben je toch echt beter uit voor sommige dingen.

SMX-plus gister op de beurs gekocht voor €149,- :W :+ Bij de goedhart stand... :)

IMG_20130221_193150.jpg


IMG_20130221_193158.jpg


Maar, prijzen voor andere dingen lagen niet (veel) goedkoper als de winkelprijs... één verkoper probeerde mij nog een pak aan te smeren, schreef op een papiertje "899 699", ga ik op internet kijken, is de adviesprijs 699 :') Verkopers... :r :+
 
Waar heb je ze vandaan en hoeveel was je er voor kwijt? Ga namelijk op zoek naar laarzen en deze stonden op mijn lijstje om te passen/ bekijken...

Stand van kalsbeek motoren!
zijn afgeprijsd van 209 naar 179!
Ook de enigste stand die ik heb kunnen vinden met een redelijk groot aanbod voor laarzen in de stand.

De meeste standjes hebben 1 rekje laarzen, en bij kalsbeek hadden ze een hele wand vol, daar kan je dus wel f lekker in snuffelen!
 
Laatst bewerkt:
SMX-plus gister op de beurs gekocht voor €149,- :W :+ Bij de goedhart stand... :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar, prijzen voor andere dingen lagen niet (veel) goedkoper als de winkelprijs... één verkoper probeerde mij nog een pak aan te smeren, schreef op een papiertje "899 699", ga ik op internet kijken, is de adviesprijs 699 :') Verkopers... :r :+

Die ben ik misgelopen :X Hadden ze die toevallig ook in zwart?
 
Ik heb hier meerdere keren gelezen dat KAWASAKI ontbreekt... maar mijn doel bij de beurs is om te zoeken naar een mooie Z750...

Staat er helemaal NIKS wat betreft KAWASAKI of alleen in kleine aantallen? Want anders ga ik eigenlijk voor niks wat betreft aankopen...
 
Kawasaki als merk is niet aanwezig met een eigen stand. Er zullen vast wel Kawa's staan bij de onafhankelijke motorzaken en bij de merkenclubs.
 
Laatst bewerkt:
Waar staat de stand met de gieters?

Ik zoek me hier het ongangs. Ben nu in hal 2.



***verzonden met een Samsung Galaxy***
 
Stand van kalsbeek motoren!
zijn afgeprijsd van 209 naar 179!
Ook de enigste stand die ik heb kunnen vinden met een redelijk groot aanbod voor laarzen in de stand.

De meeste standjes hebben 1 rekje laarzen, en bij kalsbeek hadden ze een hele wand vol, daar kan je dus wel f lekker in snuffelen!


Ik heb bij dezelfde stand ook deze laarzen gekocht voor 179 maar zag ze later bij een andere stand (weet ff niet meer welke) voor 209 :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan