Het centrale motorbeurs 2013 topic

ehh misschien stom vraag, maar is het nog een beetje te doen qua temperatuur op de beurs?? of hebben jullie een sjaal, trui en een dikke jas aangetrokken??
Andere jaren leverde ik de jas in en loop ik in een trui, dat is goed te doen (alleen niet bij de show die buiten is.)
 
ehh misschien stom vraag, maar is het nog een beetje te doen qua temperatuur op de beurs?? of hebben jullie een sjaal, trui en een dikke jas aangetrokken??
Ik ging bijna dood van de hitte, maar dat krijg je als je binnen rondklost in je motorpak.

Most trouwens erg lachen om de "beursprijzen": ongeveer een half jaar geleden kocht ik in een willekeurige motorzaak een Schuberth C3 voor €385 (afgeprijst vanaf €479), en in meerdere stands kwam ik m.b.t. diezelfde helm erg "interessante" aanbiedingen tegen, zoals afgeprijst van €579 voor €489...

|(
 
nou.. ben zaterdag benieuwd of ik een leuk motortje kan scoren

Kijk eerst ook even goed op internet voordat je naar de beurs gaat ;)

Zag er overigens wel een zx10r 04/05 model voor 4750 staan.........dus er staan wel goedkoop geprijsde motorfietsen(normaal kost dit model 5950 gemiddeld op Marktplaats bij een dealer).
 
Broodje bal smaakte me wel, desondanks proefde ik toch een zaagselsmaak. Vermoedelijk hadden ze een hobbelpaard geslacht.
Het viel mij op dat Kawasaki afwezig was. Het was gezellig en ik heb een leuke dag gehad.
 
zo... mijn eerste motorbeurs en maar gelijk van top tot teen kleren gekocht. enige hekelpunt die ik had waren helmen die geen rekening hielden voor brildragers. enige die echt rekening hield met brildragers was shark. om eerlijk te zijn, het paste perfect, kon geen betere helm kopen. rond gekeken voor verschillende modellen, gepast en gekocht. een speed R voor 280€ , overige kleding ook maar direct gekocht. revit jasje/broekje/handschoentjes en A* schoenen

Edit: helm
[afbeelding]

Mooie botsmuts :) Wel apart trouwens, Arai heeft ook helmen met inkepingen voor een bril.
 
Gisteren bij de leertent in Amsterdam een paar Daytona Roadstar GTX gescoord voor 249,-

Qua kleding valt me daar zwaar tegen maar kon de laarzen niet laten liggen voor dat geld

De zaak stopt per 20 april, als iemand nog laarzen moet hebben ....
 
ehh misschien stom vraag, maar is het nog een beetje te doen qua temperatuur op de beurs?? of hebben jullie een sjaal, trui en een dikke jas aangetrokken??

hele dag in mn tshirt gelopen, als je geen koukleum bent is het te doen, behalve in het gangpad tussen twee hallen. deur staat wagenwijd open en heul veul rokers. stinkt |(
 
Een setje zadeltassen gescoord, een setje handschoenen en 2 oren vol pur bij de Alpine stand. Oja, en natuurlijk een broodje unox.
 
Gisteren bij de leertent in Amsterdam een paar Daytona Roadstar GTX gescoord voor 249,-

Qua kleding valt me daar zwaar tegen maar kon de laarzen niet laten liggen voor dat geld

De zaak stopt per 20 april, als iemand nog laarzen moet hebben ....

Stopt de Leertent :?

Mooi nog ff een Jackie scoren.. :P
 
Vraag ik het hier maar :) Ik ga morgen naar de beurs en zoek: Klan verwarmde handschoenen en knipperlicht (2 paar van de goedkoopste voor mijn pekelmotor en 1 paar goede kleine voor mijn Tuono, Kellerman ofzo).

Voordat ik me een slag in de rondte zoek.. zijn er misschien mensen hier die hetzelfde zochten en weten waar dit het goedkoopst is? :)

Thanks! :}
 
Leuk dagje gehad gister op de beurs.

Helaas geen mooi kevlar jeans kunnen scoren voor een mooie prijs. Maar had ook niet echt zin om op de beurs te gaan passen.

Wij waren met de auto en hadden uiteraard geen zin om € 12 parkeerkosten te betalen. Stukje doorgereden en de auto mooi op 10 min afstand gratis kunnen parkeren :)
 
Schijnt erg weinig uit te maken naar wat ik hoor, en Klan geeft ook levenslange garantie. En Klan vind ik net iets mooier... bovendien rijdt R1-Sjaak ook met Klan ;)
 
Omdat ik me altijd rot zoek op de beurs vraag ik het hier maar :) Ik ga morgen naar de beurs en zoek: Klan verwarmde handschoenen en knipperlicht (2 paar van de goedkoopste voor mijn pekelmotor, Booster ofzo? En 1 paar goede kleine voor mijn Tuono, Kellerman ofzo). En waar is kettingspray het goedkoopst?

Voordat ik me een slag in de rondte zoek.. zijn er misschien mensen hier die hetzelfde zochten en weten waar dit het goedkoopst is? :)

Thanks! :}
 
Laatst bewerkt:
Was er gister, was gezellig maar kwa aanbod en aanwezigheid viel het een beetje tegen. O.a. kawasaki ontbrak helemaal, andere merken waren er toch op kleinere schaal bij dan voorheen.

Ook zeker niet goedkoper. De SMX-5 laarzen welke ik 2 jaar geleden op de beurs kocht voor €159 zijn nu €175, bij dezelfde zaak nota bene. Bij andere zaken waren ze €185. |(

Wellicht een kip/ei kwestie, maar online ben je toch echt beter uit voor sommige dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan