MasterTommy
MF veteraan
Ja ik ga er effe achteraan. Ik heb het ontzettend druk dus het is me een paar keer ontschoten. Ik ga mn best doen.
Ik ben nooit iets anders tegengekomen dan een vd volgende componenten als veroorzaker:
- Dashboard (paarse draad doorknippen en isoleren, heeft verder geen functie).
- ABS unit (multistekker los, lekstroom weg betekent ABS regelapparaat als veroorzaker)
- Alarm (al uitgesloten)
- ZFE heb ik een keer gehad, dat werd een nieuw ZFE.
Ik zal even uitzoeken waar die stekker heenloopt. Het kan dus ook zijn dat de multistekker die je lostrekt de contante voedingsdraad bevat. Het ZFE heeft een constante en een geschakelde voeding, en bepaalt zelf wanneer ie de constante voeding gebruikt. Normaal gesproken zodra er spanning op de geschakelde draad staat.
Ik ben nooit iets anders tegengekomen dan een vd volgende componenten als veroorzaker:
- Dashboard (paarse draad doorknippen en isoleren, heeft verder geen functie).
- ABS unit (multistekker los, lekstroom weg betekent ABS regelapparaat als veroorzaker)
- Alarm (al uitgesloten)
- ZFE heb ik een keer gehad, dat werd een nieuw ZFE.
Ik zal even uitzoeken waar die stekker heenloopt. Het kan dus ook zijn dat de multistekker die je lostrekt de contante voedingsdraad bevat. Het ZFE heeft een constante en een geschakelde voeding, en bepaalt zelf wanneer ie de constante voeding gebruikt. Normaal gesproken zodra er spanning op de geschakelde draad staat.