Ik heb een rekje gemaakt zodat ik zadeltassen mee kan nemen. Gewoon van CVpijp en strip. Best goed gelukt vind ik zelf.
Hi Hellracer,
Welke spatbord heb jij gebruikt aan de voorkant? En hoe heb je die gemonteerd?
Thanks,
Ties
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een rekje gemaakt zodat ik zadeltassen mee kan nemen. Gewoon van CVpijp en strip. Best goed gelukt vind ik zelf.
Ik heb de F weer een beetje meer richting Adventure bike getransformeerd. Er zit nu een extra opzet ruitje op en een tanktas op het achterrekje.
Aangezien ik met Pasen het Belgische deel van de TET ga rijden (What is the TET? The Trans Euro Trail is Europe's dirt road adventure) heb ik ook maar eens een enduro helm aangeschaft.
Vanavond nog even een stukje wezen knallen:
Ondertussen rij ik met een TKC80 aan de voorkant. In los zand is het een verbetering maar verder rijdt het niet slechter met een allroad band.
Daarnaast is een MTB natuurlijk niet helemaal te vergelijken met een motor. Zeker in het terrein stuur je voornamelijk met je gas, dat lukt je niet met de MTB.
Uche uche, is een f800 duidelijk te prefereren boven een 700? (behalve dan kwa vermogen?)
Edit:er is discussie ontstaan met vrouwlief of ik niet beter een wat nieuwere kan kopen...
En nu kom ik ineens een f800gs tegen..
te laag in toeren rijden misschien ??Sinds ongeveer 3 maanden ben ook ik de trotse eigenaar van een F650. Tot nu toe vind ik het een hele leuke motor! Heb er nu bijna 3k km mee gereden en er staat nu bijna 20k op de teller, Dit zal snel op gaan lopen met een komend weekend eifel en over een maand een weekje naar de Vogezen.
Kofferrek komt origineel van een GL1100, heeft me vader op maat gemaakt voor de Funduro.
Als ik nu optrek dan lijk ik bij lage toeren in de eerste en tweede versnelling een soort geplof of gerommel te horen. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Normaal zou ik wel aankijken of het erger wordt maar voor een weekend weg wil ik het toch even zeker hebben.
Edit: het zou ook wel geratel van de ketting kunnen zijn, dat die versleten is.
Bekijk bijlage 1402758
Dat is een mooie veel plezier ermee!Even voorstellen: Marcel, 53, Den Haag. Afgelopen zaterdag hebt ik deze mooie F650ST aangeschaft met ~15.000km op de teller. Goed onderhouden, alles lijkt nog helemaal origineel. Alleen loop ik zelf tegen m'n richtingaanwijzer aan, waardoor die "krak" zegt en er nu bijbungelt. Het is op zich een nette breuk, als ik 'm kan lijmen zie je er niets meer van. Welke lijm pakt het beste (of überhaupt) op dit type plastic? Ik hoef toch niet echt op jacht naar een nieuwe richtingaanwijzer?
Voorgaande motoren: Triumph Legend TT, Aprilia Pegaso, BMW R65, BMW R75/9, Honda CB 900 F Bol d'Or, Suzuki SP370, en nog een paar die ik al vergeten ben... Ik ben vooral rijder (snelwegmijder), dan een beetje poetser, en zeer huiverige sleutelaar (ik ken m'n beperkingen). Bezit geen koekblik (meer), alles op het fietsje en nu dus ook met de brommert!
Aan iedereen hier: heel veel veilige kilometers gewenst!
PS: Ontzettend bedankt, @Hellracer, voor de Clymer manual!
de meeste zullen t klokje ook wel rond geweest zijn , lijkt mij ,dus de km st van 30000 zeggen dan ook weer niets