Het alles dominerende NX650 Dominator topic - deel 2

Heeft iemand toevallig specifitatie's van Diameters zuiger/pomp

Brembo rempomp Domi 97'- ->
Brembo voorrem Domi 97'- ->
Nissin rempomp Domi 97'- ->
Nissin voorrem Domi 97'- ->
 
Hoi ttoo
stuur me eens een mail als je wil, dan kan ik je wat foto's zenden.
de kapjes onder de buddy heb ik liggen maar doe ze enkel weg als set de kleur is donkergrijs.
de km teller 20€ ja de verzendingskosten zijn bijna even hoog ;) doe een beter bod en wie weet.
Rood gaat het niet worden en diegene reageerde niet echt die teller wil ik wel :)

Dus zwart zadel van een nieuwer type.

Denk dat opnieuw laten bekleden duur is
 
Hoi, duurde even voor ik je email kon ontdekken :)
Kapjes krijgen een restoratie poging.
 
Aangezien m'n beestje sinds m'n laatst geplaatste foto alweer heel wat veranderingen heeft ondergaan, even een update.
Volgende stappen zijn brackets maken voor de nummerplaat/koplamp zodat de ty-wraps weg kunnen. Dan de kont eraf en vervangen door een beugel achter het zadel icm een nieuw achterlichtje. Oh en een achterspatbord.
fotokq.jpg
 
Gaat er steeds leuker uitzien Zoran!

CRF450 USD voorvork past er volgens mij redelijk makkelijk in, dit is al vele malen vaker gedaan bij de domi.


Zo even de een domi opgetuigt om mooiere foto's voor de verkoop te schieten,
2013-01-07115155_zps8911e443.jpg

2013-01-07115237_zpsb212a085.jpg

2013-01-07115143_zps1ca6b0d8.jpg


Ziet er toch nog niet zo gek uit ;)
 
Laatst bewerkt:
@timieh moet je hebben voor de voorvork? en ligt er nog ergens een schakel pedaaltje tussen die meuk :+
 
Laatst bewerkt:
Het liefst alles in 1x, dus je vraag blijft nog even achterwegen.

Schakelpedaaltje heb ik nog liggen, even over de mail afhandellen? want kan je niet pme
 
"i would avoid the crf forks unless you plan to be riding constantly at 100% (racing)
its difficult to set crf forks for road riding in other words your arms will be shaken from your shoulders.very annoying.
the crf fork upgrade seems to be done by many for the look cool factor in my opinion.
if your serious about function go for xr650r forks.loads of adjustment and superb off road.also very comfortable on road.
goodluck. "
 
dag Timieh

Timieh hier Patrick ( Dominator 1) uit Limburg Belgie .
Timieh verkoop je die Witte Handbeschermer's ook apart ?
zijn ze beschatig ?
( wat vraag je er voor ?)

groetjes fijne avond van Patrick uit Limburg Belgie
 
Mooie vorken !

Update over mijn Dommi :)
Dommi heeft nu mooie RVS remleidingen en er komt een prachtig nieuw overtrek over het zadel.
 
Heb besloten nog een goed voornemen voor 2013. Domi ombouwen naar
full


Zijn er nog mensen die hier iets aan zien wat niet klopt???
Ik ben verliefd.
Hij is al een paar keer voorbij gekomen maar nu weet ik het zeker.
 
Laatst bewerkt:
Zie dit meer als een boulevard motor, echt practisch lijkt het me niet en beetje zonde van een Dommi :)
Maar het ziet er prachtig uit !
Vind dit meer iets voor een XS650 ;)
 
ik vind die vork kawasjakie vork niet echt mooi.. liever dan van een 1000rr oid..
 
om zoon achterbrug er recht en betrouwbaar in te bakken ben je even bezig. Verder erg mooi ding. Weet iemand wat voor tank dat is?
 
@TTTOO Ja zal niet practisch zijn als het regent zo zonder spatborden. Verder zal een kentekenplaat het plaatje ook bederven. Ik weet niet wat je bedoeld met XS650??

@RC hoezo een 1000rr?? Vanwege de kleur?? Ik ben ook van de verschillende mooie kleuren, als het maar ZWART is. Maar dit vindt ik niet storend. Zover is het nog niet, eerst de achterbrug weer uit de kast halen.
 
Mijn XS650 heeft de rij eigenschappen van een kanonskogel heel leuk voor even maar niet voor lang en daar moet ik ook aan denken als ik deze zie.
 
HELLYEAH! Als je voor 19/01/2013 je lichte rijbewijs hebt.
Veranderd max 25kW naar 35kW dus de begrens set mag eruit Yihaa.
Komt perfect uit motor afstellen op vol vermogen ;)
 
17" voorwiel is binnen :) ! Mooi gepoedercoat oude achterwiel met RVS spaken. Iemand ideetjes over een voorspatbord en vorkbrace? Ik heb liever een laag model.
 
Voorspatbord weet ik niet, ik heb een hoge.
De vorkbrace kan je kopen bij Roukama of laten maken.
Ik doe dat laatste via iemand van het forum, mooier en goedkoper, maar het duurt inmiddels wel al heul lang...
 
Terug
Bovenaan Onderaan