Het algemene Vulcan topic

Yup, ik had eerst zon kale polyester batwing ripoff...maar vond dat nix.
Toen deze batwing met binnenkuip gekocht.
Was eerst van plan zo'n Harley FLTR RoadGlide kuip erop te zetten.... maar toen ik die eenmaal had vond ik de Batwing wat eleganter en passender.... ik met motoren ben hetzelfde als mn vrouw met schoenen🙄

Ik heb alleen de buitenkuip besteld maar nu ik weet dat dit kan pas ik de bestelling aan.
 
Hier inmiddels de open uitlaat eronder, en de Maxiss White walls.

full



Volgende plan is een voorspatbord in dezelfde kleur vinden om deze achter te monteren, Achterlicht voor boven de kentekenplaat ( links van de as ) is al besteld.

De seats en sofa's zitting eraf, springer zadel monteren, en andere uitlaat ophanging ( al soort van besteld )
 
Hier inmiddels de open uitlaat eronder, en de Maxiss White walls.

[afbeelding]


Volgende plan is een voorspatbord in dezelfde kleur vinden om deze achter te monteren, Achterlicht voor boven de kentekenplaat ( links van de as ) is al besteld.

De seats en sofa's zitting eraf, springer zadel monteren, en andere uitlaat ophanging ( al soort van besteld )


Je bent goed bezig.
 
Detachabels voor Dyna of Sportster, passen prima op 800, volgens mij is de voorvork van de 1500 51 mm dus even zoeken naar de maat, maar dan zo binnen 2 seconden kan je de boel er af halen
 
Terug
Bovenaan Onderaan