Het algemene Vulcan topic

Deanevo

MF veteraan
28 jun 2009
11.545
3.176
Nou ja topic, beter gezegd topicje.
Behalve VN800's zijn er niet veel Vulcanrijders denk ik..
Hier voor de VN's, Vulcans, Drifters en Meanstreakers.

vulcan_logo.jpg






IMG_8997Web.jpg






Kawasaki-Vulcan-750-wallpaper.jpg






KawasakiVulcan500_034.jpg






rhs.jpg






DSC_0037.jpg






Drifter015.jpg






finished_paint_005.jpg






floridabikendirtbikefamilypics021.jpg






DSCN0827.jpg






Rubbe01.jpg






VN201500.jpg






Vulcan-Logo1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Stiekem vind je hem eigenlijk wel erg mooi he?
Het is die angst, ik snap het nu helemaal.
Ik hoop wel dat je een beetje kan slapen vanavond...
 
Laatst bewerkt:
Mooie bikes. Zelf vulcan 800 classic. *O* Harley rijders zullen nooit toegeven dat de japanners betere technieken toepassen, die vervolgens door Harley worden geimiteerd. Scheelt namelijk de opvangbak voor de losse onderdelen bij een rit.
 
Mooie bikes. Zelf vulcan 800 classic. *O* Harley rijders zullen nooit toegeven dat de japanners betere technieken toepassen, die vervolgens door Harley worden geimiteerd. Scheelt namelijk de opvangbak voor de losse onderdelen bij een rit.


sorry.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het niet kunnen, dat je in dit Vulcan topic pics gaat plaatsen van je HD e.d.
Andersom gebeurt dat ook niet, respectloos!
Ik stel voor dat je die openingspost gewoon weghaalt.




Gecondoleerd en .......sterkte.
 
Ik heb ook een VN1500A uit 1990. Ik heb er wel een ander zadel opgezet, omdat ik die standaard zadels afgrijselijk vind. En een paar treeplanken voor het gemak.
full
 
Gelijk een hele andere motor..

Ik heb ook een VN1500A uit 1990. Ik heb er wel een ander zadel opgezet, omdat ik die standaard zadels afgrijselijk vind. En een paar treeplanken voor het gemak.[http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/846698/f1e79cfa0b9fb2e886bba738f371a8b8 (afbeelding)]
 
Soesterberg...

Dit is mijn Vulcan en het boeid me geen reet als men er comentaar op heeft ik heb er een hoop plezier van.[http://94.100.116.101/1314650001-1314700000/1314689501-1314689600/1314689524_6_p3xU.jpeg (afbeelding)]
 
Dit is de mijne 900 uit 2006. Tot nu toe zeer betrouwbaar gebleken.

Ja,ja weet het ,veel te veel chroom!! :+
full
 
Laatst bewerkt:
De afgelopen paar dagen meer dan 500km gereden met El Toro Negro :Y en dat is me zeer goed bevallen. Een gemiddeld verbruik van 1 : 20 vind ik persoonlijk niet verkeerd.

Nu is het zo dat het bochtenwerk natuurlijk heel anders is dan met mijn vorige motor, maar de achterband van de Vulcan is eigenlijk vierkant en in het midden te glad. Door het "vierkante" van de band is het moeilijker de bocht om te krijgen dan met de banden die ik eerder gewend was.

Binnenkort moet ik dus aan een nieuwe achterband. Op dit moment zit er een band onder van 140 breed en als ik het goed heb kan ik probleemloos tot 160?! Klopt dat?

Hebben jullie een suggestie voor een goede achterband?
 
Volgens mij is 160 het breedste.
Ikzelf moet eerdaags een nieuwe achterband, wordt ook een bredere.


De afgelopen paar dagen meer dan 500km gereden met El Toro Negro :Y en dat is me zeer goed bevallen. Een gemiddeld verbruik van 1 : 20 vind ik persoonlijk niet verkeerd.

Nu is het zo dat het bochtenwerk natuurlijk heel anders is dan met mijn vorige motor, maar de achterband van de Vulcan is eigenlijk vierkant en in het midden te glad. Door het "vierkante" van de band is het moeilijker de bocht om te krijgen dan met de banden die ik eerder gewend was.

Binnenkort moet ik dus aan een nieuwe achterband. Op dit moment zit er een band onder van 140 breed en als ik het goed heb kan ik probleemloos tot 160?! Klopt dat?

Hebben jullie een suggestie voor een goede achterband?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan