Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
18.933
10.465
Op reis
Facebook
Het 14e Gereedschapstopic na het ongelukkige 13e deel, we blijven natuurlijk wel veilig sleutelen ;)

Show hier dus al je nieuwe maar ook oude/antieke maar ook zelfbedacht maar vooral zelf gemaakte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​






Gereedschap gerelateerde Links:




Inbus mania : These 16 Hex Key and Driver Options are Anything But Ordinary

Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:


full

ml01.jpg


Bekende merken gereedschap :

handgereedschap :
Gedore
Snap On
Teng Tools
Merkloos/huismerk zoals parkside
Facom
Hazet
Mannesmann (greenline)
Stahlwille
Pb Swiss
Werckman
Beta
Sonic
Wera
Bahco

Knipex (tangen)
Channellock (tangen)

electrisch gereedschap

Hitachi
Makita
Black&Decker
Bosch
Fein
Festool
Ferm
Parkside (lidl)
Elora
Metabo

Speciaal gereedschap

Laser
Midlock
BGS

Luchtgereedschap

Rodac


Overige

Calvé
Stroopwafels
Sonic-Tools-Mechanics-Tool-Assortment-Tray.jpg



En voordat men gaat klagen dat iemand offtopic bezig is :

Gereedschap - Wikipedia

Een gereedschap is een hulpmiddel om de bewerkingen uit te kunnen voeren die een mens (of dier) met zijn lichaam zelf niet of moeilijk kan uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Misschien ben ik een beetje onduidelijk geweest. Maar is het niet specifiek voor een werkbank. Het wordt gebruikt als bureau en assemblage van producten. Allemaal geen zware producten en geen ruw werk. Het blad zal ik daarom ook niet snel beschadigen denk ik.

Ik gebruik nu van die kliksysteem tafels van HBM met MDF blad. Op zich niets mis mee, maar de MDF bladen worden nogal snel vuil. En als je de middelste stelling eruit haalt is het geheel niet stabiel. En met middelste stelling kun je er niet aan zitten. Een tafel met fatsoenlijk blad is te prijzig voor waar ik het voor nodig heb. En vaak nog te laag in formaat. Omdat ik er meestal achter moet staan.

Vandaar dat ik opzoek ben naar een blad, want dit komt op een stelling van steigerpijp.
Ik denk dat ik eens richting Ikea ga om het verschil te bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Misschien ben ik een beetje onduidelijk geweest. Maar is het niet specifiek voor een werkbank. Het wordt gebruikt als bureau en assemblage van producten. Allemaal geen zware producten en geen ruw werk. Het blad zal ik daarom ook niet snel beschadigen denk ik.

Ik gebruik nu van die kliksysteem tafels van HBM met MDF blad. Op zich niets mis mee, maar de MDF bladen worden nogal snel vuil. En als je de middelste stelling eruit haalt is het geheel niet stabiel. En met middelste stelling kun je er niet aan zitten. Een tafel met fatsoenlijk blad is te prijzig voor waar ik het voor nodig heb. En vaak nog te laag in formaat. Omdat ik er meestal achter moet staan.

Vandaar dat ik opzoek ben naar een blad, want dit komt op een stelling van steigerpijp.
Ik denk dat ik eens richting Ikea ga om het verschil te bekijken.
In de aanbieding werkbladje bij praxis of gamma halen. Of 1 met een krasje er op.
 
Vorige week mijn eerste co2 lasapparaat gekocht en vandaag gebruikt om beugels aan mijn projectmotor te lassen. Het is wel ideaal om zelf dingen te kunnen lassen. Na de vakantie maar verder het wenslijstje afwerken.
 
Dito met aannemen van valuta in een supermarkt (ging om een biljet van €100). Ik heb geen reet te maken met beleid van een supermarkt, de waarde van mijn geld is gewaarborgd door ons rechtssysteem.

Nu alleen de agenten nog mee krijgen O-)

ps je:
item gekocht voor aangeboden prijs ex btw.
boodschappen zijn achtergebleven bij supermarkt, ik mag er niet meer komen, maar heb wel een tegoedbon voor die supermarkt van €10,00 :') )
Ter info: Kan ik met een wettig betaalmiddel overal betalen?
 
Dito met aannemen van valuta in een supermarkt (ging om een biljet van €100). Ik heb geen reet te maken met beleid van een supermarkt, de waarde van mijn geld is gewaarborgd door ons rechtssysteem.

Nu alleen de agenten nog mee krijgen O-)

Mee krijgen waarheen of waarin :?

Die winkelier staat nl in z'n recht :X

De waarde van jouw 100 euro word gewaarborgd door de overheid maar de winkelier beslist zelf of hij een bb van 100 accepteert of niet, geen politieagent die daar iets aan kan veranderen. O-)
 
Zit me te verdiepen in een ultrasoonreiniger.

Hoe doen degene die dit bedrijfsmatig gebruiken met het afvalwater?
Er zijn reiniginsmiddelen welke biologisch afbreekbaar zijn; maar het afval water is doorgaans flink vervuild met olien of zware metalen. Deze zouden uit de vloeistof moeten worden gefiltert.

Zijn er mensen hier die dit doen? En zo ja welk filter gebruikt je?
 
Zit me te verdiepen in een ultrasoonreiniger.

Hoe doen degene die dit bedrijfsmatig gebruiken met het afvalwater?
Er zijn reiniginsmiddelen welke biologisch afbreekbaar zijn; maar het afval water is doorgaans flink vervuild met olien of zware metalen. Deze zouden uit de vloeistof moeten worden gefiltert.

Zijn er mensen hier die dit doen? En zo ja welk filter gebruikt je?

Dat afvalwater wordt opgeslagen, in een drum of IBC en eens in de zoveel tijd opgehaald voor verwerking. Kleine bedrijfjes zullen het denk ik in jerrycans doen. Net als afgedankte olie, die moeten ze ook op een nette manier afvoeren.
 
Voor de werkbank, een goede oplossing is ook een werkbank van stellingmateriaal. Zijn verschillende bedrijven die dit aanbieden. Mooi degelijk en makkelijk in/uit elkaar te halen.
Werkbanken-2700-1100-1000-2.jpg
 
Misschien ben ik een beetje onduidelijk geweest. Maar is het niet specifiek voor een werkbank. Het wordt gebruikt als bureau en assemblage van producten. Allemaal geen zware producten en geen ruw werk. Het blad zal ik daarom ook niet snel beschadigen denk ik.

Ik gebruik nu van die kliksysteem tafels van HBM met MDF blad. Op zich niets mis mee, maar de MDF bladen worden nogal snel vuil. En als je de middelste stelling eruit haalt is het geheel niet stabiel. En met middelste stelling kun je er niet aan zitten. Een tafel met fatsoenlijk blad is te prijzig voor waar ik het voor nodig heb. En vaak nog te laag in formaat. Omdat ik er meestal achter moet staan.

Vandaar dat ik opzoek ben naar een blad, want dit komt op een stelling van steigerpijp.
Ik denk dat ik eens richting Ikea ga om het verschil te bekijken.


aan de achterzijde een kruisverband erin maken en een vaste ligger dan geen stevigheid > kan je de middelste plank weglaten
 
Mee krijgen waarheen of waarin :?

Die winkelier staat nl in z'n recht :X

De waarde van jouw 100 euro word gewaarborgd door de overheid maar de winkelier beslist zelf of hij een bb van 100 accepteert of niet, geen politieagent die daar iets aan kan veranderen. O-)
Obv redelijkheid mag een winkelier een groot biljet weigeren. Daarvoor zijn stickers die bij ingang duidelijk te zien moeten zijn. In dit geval geen 200 en 500 euro biljetten.

En dan sta ik daar met mijn 100 euro biljet.

Geen enkele wettige reden meer voor winkelier om het niet aan te nemen (de grootste AH in Tilburg).
 
Terug
Bovenaan Onderaan