Het 11kw Rijders Topic (IV) - De vier van 4 takt?

De vier van 4 takt?

  • Ja 4 takt, lekker betrouwbaar en een echt motor geluid.

    Stemmen: 50 49,0%
  • nee 2 takt, meer illegaal vermogen en een dikke fun factor.

    Stemmen: 32 31,4%
  • Beide hebben wel wat kan ik dat ook kiezen?

    Stemmen: 12 11,8%
  • Doe mij dan maar een wankel motor!

    Stemmen: 8 7,8%

  • Totaal aantal stemmers
    102
Ik ben op dit moment aan het kijken naar andere uitlaten, nu zit er nog standaard op.
De uitlaat is niet echt goed te zien op de foto, maar ik zit te kijken naar Delkevic en dan complete uitlaten, niet heel duur en (volgens bekenden) geen verkeerd merk. Iemand ervaring mee?

Mijn buizenset is van delkevic, 1a2 maanden terug gemonteerd, tot nu toe meer als tevreden!
full

full
 
Haha goed Nederlands in mijn originele reactie :9
Bedoel uiteraard dat zij binnenkort wil beginnen, en ze heeft bewust A1 overgeslagen.
Ze zij "ik wil niet op zo'n 125cc brommer zoals jij had :+"

Ze heeft wel een paar eisen, en dat maakt het moeilijker vindt ik.
Ze wil persé een; zwarte sportmotor geschikt voor A2 onder de €2000,-
Er zijn al niet zo veel sportmotoren voor A2 maar nu wil ze ook nog een die het maximale vermogen benut dus o.a. niet een 250.

Mijn vriendin zat vanaf onze eerste date al achterop,
Namate ik langer A2 had begonnen het bij haar steeds meer te kriebelen.
Eind vorige jaar rond haar verjaardag zij ze dat ze binnenkort zelf motorrijbewijs wou halen,
nu vroeg ik haar soms wel (iets te vaak) of ze wou maar nu kwam ze er dus zelf mee. :)

Ondertussen heeft ze ook al een leder motorpak en had ze al een goede helm,
ze was ook mee naar de motorbeurs (waar ze proeflesje deed) en willen inderdaad samen een headset kopen.
Ik vindt dit zo leuk, dit is wel de droom van elke mannelijke motorrijder.. een motorrijdende vriendin :]

kijk of je een zwarte zxr400 kan vinden ofzo? dat moet nog lukken voor die prijs.
 
Klopt! Daarom vroeg ik het me juist af.
Weinig onderdelen te vinden in NL, maar ik ben wel een soort van origineel. :P

Had ik ook met mijn Mito SP525 (3 in NL op dat moment).
Maar net als bij mijn motor gok ik dat er wel vergelijkbare motoren door Suzuki worden verkocht,
Dus tenminste het hele blok en alle basis dingen zullen wel overeenkomen.
 
kijk of je een zwarte zxr400 kan vinden ofzo? dat moet nog lukken voor die prijs.

Zo, is het lente? topic is ineens heel druk haha :9
Ja zo iets dacht ik ook al ZXR400/FZR400, alleen dan nog een 25kW vinden (op kenteken).
Kan ook nog kijken naar een goedkope SV650 of een CB500S en dan nog een bodem kuip kopen.
Maar ze wou liever iets Europees en dan wordt het lastig haha.
 
Laatst bewerkt:

Ja maar dan niet rood misschien wel wat voor haar, is ook eigenlijk een sport SV650 maar dan uit Korea

ik wil ook het liefste een panigale voor 2000 gaat helaas niet lukken haha.

Haha dromen mag, over mooie motoren gesproken..
Ik ben nu aan het sparen voor een Daytona 675 '07 (in Scorched yellow)..
..eind dit jaar mag ik voor mijn A rijbewijs en kan ik mijn droom moto kopen :]
 
Zijn de 125cc motoren begrensd op de 15pk voor Nederland of is dat ook wel het maximale.

In Spanje mag je 125cc rijden met je B rijbewijs maar als er iets meer dan 15pk uitkomt zou dat mooi zijn.
 
Zijn de 125cc motoren begrensd op de 15pk voor Nederland of is dat ook wel het maximale.

In Spanje mag je 125cc rijden met je B rijbewijs maar als er iets meer dan 15pk uitkomt zou dat mooi zijn.

De blokken zijn specifiek gebouwd voor 125cc á 15 pk en dus (helaas) niet begrensd tot 15 pk. Met een 'big bore' kit zou je er eventueel 180cc van kunnen maken. ;)
 
Laatst bewerkt:
De blokken zijn specifiek gebouwd voor 125cc á 15 pk en dus (helaas) niet begrensd tot 15 pk. Met een 'big bore' kit zou je er eventueel 180cc van kunnen maken. ;)
Dat hoeft ook weer niet.
ik hoopte dat ze begrensd waren voor het A1 rijbewijs.
Maar een dempertje,luchtfilter en misschien een betere afstelling komt er nog ietsjes bij.

Hoe hard lopen jullie 125cc motoren dan?
 
Laatst bewerkt:
Dat hoeft ook weer niet.
ik hoopte dat ze begrensd waren voor het A1 rijbewijs.
Maar een dempertje,luchtfilter en misschien een betere afstelling komt er nog ietsjes bij.

Hoe hard lopen jullie 125cc motoren dan?

Daar kom ik deze week nog op terug! Dan komt mijn KTM weer terug van het afstellen. })
 
Hallo A1-rijders, wordt hier nog een beetje gereden? :9

Blijkbaar is iedereen in winterslaap :9
Mochten er nog mensen zijn die binnenkort voor hun A2 rijbewijs mogen heb ik nog een leuke motor in de aanbieding.

Mijn Ducati SuperSport 600 staat sinds kort te koop, een van de weinige A2 'sport' motoren.
Verkoop mijn motor bij voorkeur ook via MF dus als je interesse hebt reageer even op mijn motorshopper :)
Linkje naar advertentie.
 
Ondertussen overgestapt op A2, sinds vorige week mijn nieuwe pasje :]

'T honda'tje mag nog wel even lekker in de schuur staan on soms uitgelaten worden tot het voorjaar. :]
 
zijn er momenteel mensen die met een A1 motor in/rond utrecht rijden?
ik heb zelf een cbr125 uit 2011, en gezien het vakantie wordt zou ik graag eens met andere a1 rijders optrekken (haha }) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan