herrie

ushi-

Rookie
15 jan 2019
5
0
ik heb kawasaki ltd gekocht deze maakt voor mij te veel herrie iemand idee welke db killer ik kan moteren
 
het is volgens mij de orginele uitlaat zo,n trompet aan de achterzijde rond 80mm
en ze hebben de binnen kant gewoon vernacheld denk dus er een killer in te lassen of met popnagels vast te zetten
 
Try These.jpg
 
het is hier wel niet precies het tegniek topieck gelieve normaal te reageren ook want je kan vragen wat men precies wel niet bedoelt met de vraag daar kan je dan wel grapjes over maken maar verplaats je is eens in de ander zijn optiek je wilt toch zelf ook verder als je een probleem hebt maar een db killer er in lassen is natuurlijk een optie maar misschien ook even een foto bijplaatsen precies zodat we wat meer kunnen zien wat er aan de hand is of is dit antwoord al gegeven hahaha niet naar gekeken eigenlijk zie de foto wel precies niet verschijnen.
 
het is volgens mij de orginele uitlaat zo,n trompet aan de achterzijde rond 80mm
en ze hebben de binnen kant gewoon vernacheld denk dus er een killer in te lassen of met popnagels vast te zetten
Een DB killer is deel van een geheel. De DBkiller vormt met het inwendige van de uitlaat een demper, lijkt me dat je niet een DBkiller die je op straat vind in een vernachelde uitlaat kan vrotten: Tweedehands pijpie dus?
 
2de hands moet het wel zijn :) Misschien dat je op marktplaats een onderdelenfiets kan vinden die per toeval een uitlaat heeft staan.
Als de binnenkant al vernacheld is, kan je het alleen nog meer vernachelen, of herstellen met wat skill.
 
het is volgens mij de orginele uitlaat zo,n trompet aan de achterzijde rond 80mm
en ze hebben de binnen kant gewoon vernacheld denk dus er een killer in te lassen of met popnagels vast te zetten

Laat al die zeiksnollen in dit topic links liggen aan die gasten heb je helemaal niks.

Gewoon zo doen als je zelf al voorstelt, leer je ook nog eens het meest van !
 
Denk inderdaad dat je het beste een ander uitlaatje bij een sloperij kan scoren, uitlaat zal a/d buitenkant ook niet zo fantastisch meer zijn.....
Mocht je het toch nog willen proberen, zou ik voor een plaatje 2 mm dik, diameter 90mm gaan met 4 x 6 mm gaten +/- rond het midden, en dat vast laten lassen door iemand die dat kan......wel het materiaal dat er nog zit zo goed mogelijk schoonmaken (staalborstels op boormachine of dremel), weet je meteen of dat wat er nog zit, nog wel een beetje stevig is:Y.
En dan maar hopen dat het geluid meevaltO-).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan