Heropstapper wil graag in groepsverband rijden

Kammetje

MF veteraan
13 apr 2019
2.274
2.474
Beste medeforummer,

Zal me eerst even voorstellen.

Zoals de titel al aangeeft heb ik, na lang niet gereden te hebben, weer een motor aangeschaft. Een Yamaha Fazer van 2002. Wil deze gebruiken voor woon-werkverkeer en af en toe een toerrit.

Hoe mooi ik motorrijden ook vind, ik merk wel dat ik als 44-jarige anders tegen zaken aankijk dan toen ik 22 was. Eerlijk gezegd heb ik nog het nodige koud watervrees al is het alleen maar omdat de agressie in het verkeer is toegenomen.

Graag zou ik aansluiten bij een toerrit met één of meerdere motorrijders om op die manier het nuttige (minder koudwatervrees) met het aangename (ben een gezelligheidsdier) te verenigen. Bij voorkeur Amsterdam en omstreken.

Hoop graag te vernemen.

Met vriendelijke groet,

Kammetje
 
persoonlijk zou ik eerst weer zelfstandig gaan rijden voor je in een groep gaat rijden. het rijden in een groep vraagt veel van alle bestuurders. en de groepsdruk maakt het voor mensen die niet veel recente ervaring hebben heel verleidelijk om boven hun kunnen te gaan rijden met alle mogelijke gevolgen van dien. en als je toch al bij amsterdam zit probeer een keertje een rondje om het IJsselmeer over de dijken. gezelligheid krijg je vanzelf tijdens het stoppen voor een leuk terras.
 
Een groep zou ik niet doen, met z'n tweeën kan best.

Als ik naar Roof dragend en vloggend Amsterdam kijk, krijg ik de indruk dat je alleen beter af bent.
 
@Onkichnotti, idd veel Roofhelmen in de stad.

@MF veteraan, ik ben tram mijdend.

Maar goed; zou leuk zijn wanneer iemand interesse heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan