Kwam deze twee heren tegen en die komen wel (als t droog is)
(Afbeelding)
Wat een mooie Blade heeft een van hem
Ps Pim bekend volk he?
Geef effe een gils als je de route zo op het laatste moment aanpast....
Geen burnouts op de verboot he!misschien kom ik de buurt ook wel onveilig maken
Geen burnouts op de verboot he!
Mooie nieuwe Kwakie heb je trouwens.
Dallie is er niet bij helaas en Miss Nitro zal het vanavond nog eens vragen !!!
Veul plezier iedereen!!!!!
ps
als je het pontje van Schoonhoven neemt ,dan moet je maar zeggen dat een je "vrienden" van mij ben dan kende mischien voor nop oversteken!!!!
Was wel lachen vorig jaar toen zijn wij als eerste groep erover gegaan ,voor nop en toen zei ik nog dr komt straks nog zn groepmet van die snelle gasten die horen ook bij ons ,maar toe bleven die gasten te lang op t terras zitten waardoor een andere (niet van de toertocht)gratis over vaarde !!!
(is een vader van een rolstoelbasketballertje wat ik getraint en gecoachst heb ,vandaar!!!
Maar goed dat je geen voorrijder bent want anders zouden we geheel de verkeerde kant uitgaan.
Als je op tijd bent zal dat zeker geen probleem zijn.hmm, mn post was weg
Maar ik kom denk ik ook als het weer goed blijft
Hoop dat ik achter iemand aan kan rijden met de route... op mijn plastic nep tank kan geen tas of kaarthouder
Als je op tijd bent zal dat zeker geen probleem zijn.
(Tip: voordat ik een bagster had plakte ik de route altijd in zo'n A4 insteekhoesje, met ductape op mijn tank. Mijn Appie heeft ook een plastic tank.)
Morgen is het weer de Ronde van de Molen in Oosterhout. Het is aan te raden komende vanuit Tilburg over Dongen te komen en niet via de Vijf Eikenweg!!!
Ben er met Haga ook bij.
Ik vertrek ca. 10.15u richting Oosterhout.Ben er met Haga ook bij.
Arno hoe laat vertrek jij komen anders wel bij jou langs
ZwijntjUHH