Da's enkel een grille.Grille de Radiateur R&G Honda 1200 VFR F (sauf DCT) 2010/2017 pas cher - EMP
Découvrez la Grille de Radiateur R&G pour votre Honda 1200 VFR F (sauf DCT) de 2010 à 2017 au meilleur prix sur Ecomotospièces. Livraison gratuite dès 89€ecomotospieces.com
Zat ik ook aan te denken inderdaad... Ik heb nu van Ebay een aftermarket kuipset aangeschaft dus ik ben heeeel benieuwdAlle kleuren ook zilver origineel zijn na 13 jaar wel verschoten/verkleurd ten opzichte van de nieuwe fabriekslak. Een precies! matchend kuipdeel in kleur vinden zonder beschadigingen is een speld in een hooiberg, maar succes
Thanks voor de tip, ik ga even kijkenOf effe de sloperijen uit dit topic doorspitten
Omdat ik ook een paarhonderd jaar aan motorfietsen verzameld heb, waarvan sommige de waarde van een etentje met je wederhelft niet hebben is het natuurlijk kul om voor een motor nieuwe onderdelen te gaan kopen voor geld waarvoor je eigenlijk 3 tweedehandse complete motoren kan kopen. Omdat ik zelf veelvuldig hebruik maak van 2dehans heb ik de 8 meest voor de hand liggende sloperijen bijelkaar gezocht. Mocht je nog een heeeele goede weten, lamaar horen, dan zet ik 'm er bij
Motorparts-online.com | Nieuwe en gebruikte onderdelen voor uw motor
BOR Motorparts
MVK Motoren -...
- Rob RD
- Reacties: 31
- Forum: Brikken en klassiekers