Help! Ik zoek onderdelen maar kan ze niet vinden voor VTR1200F

StrykeZ99

Rookie
Lid geworden
25 jun 2023
Waarderingsscore
15
Hoi allemaal!
Ik heb een beetje hulp van het internet nodig! Ik zoek namelijk een radiator voor mijn VFR 1200 F uit 2010 en het linker kuip deel in het zilver (en het zwarte lagere deel).
Voor de kuip heb ik al wat aftermarket onderdelen gevonden maar ben bang dat die kleuren niet goed matchen (of de fitting). Heeft iemand hier ervaring mee?
Een OEM radiator heb ik al gevonden maar die is 1200 euro dus ik smacht naar tips en tricks!
Ik hoor graag tips of ervaringen

En ik zie dat ik de titel verkeerd heb, bedoel natuurlijk VFR1200F... 😅

Alle kleuren ook zilver origineel zijn na 13 jaar wel verschoten/verkleurd ten opzichte van de nieuwe fabriekslak. Een precies! matchend kuipdeel in kleur vinden zonder beschadigingen is een speld in een hooiberg, maar succes :t

Of effe de sloperijen uit dit topic doorspitten

Alle kleuren ook zilver origineel zijn na 13 jaar wel verschoten/verkleurd ten opzichte van de nieuwe fabriekslak. Een precies! matchend kuipdeel in kleur vinden zonder beschadigingen is een speld in een hooiberg, maar succes :t
Zat ik ook aan te denken inderdaad... Ik heb nu van Ebay een aftermarket kuipset aangeschaft dus ik ben heeeel benieuwd😅
Heb los van Ebay een verhaaltje gelezen van iemand die dat ook gedaan heeft en verrassend positief was.

Of effe de sloperijen uit dit topic doorspitten

Thanks voor de tip, ik ga even kijken

Terug
Bovenaan Onderaan