Help! ik ben op zoek naar een motor met zijspan

msnellins

Rookie
Lid geworden
3 jul 2021
Waarderingsscore
0
Ik rijd zelf geen motor of wat dan ook.
Maar voor een toneelproductie ben ik naarstig op zoek naar een oude motor met zijspan.
Deze wordt gebruikt in een stukje film voor de toneelproductie '100 jaar Veldhoven'/ 100 jaar op een hoop die wordt gebracht door de Veldhovense Revue.
Het is niet de bedoeling dat iemand zijn motor uitleent maar hem zelf bestuurd en figureert.
We zouden de motor -en bestuurder- 18 juli nodig hebben.
Ik hoor het graag zo snel mogelijk!
Bij voorbaat dank.
p.s. mocht u er zelf geen hebben, maar wel iemand weten die er een heeft en zijn medewerking zou willen verlenen, hoor ik dat ook graag.

Stel je vraag ff in het zijspandeel van dit forum.

En ik denk dat het relevant is uit welk jaartal. BMW K100 oud, of 2e wereldoorlog oud?

Ik ga ervan uit dat de motor dan ook naar Veldhoven moet..?
Dat wordt met een ouwe '58 AWO-met-span lastig als door de lage topsnelheid de afstand Twente-Veldhoven binnendoor moet..

Stel je vraag ff in het zijspandeel van dit forum.
:^

En verder....

Je zou gebruiker @Jer0en kunnen benaderen.
Qua span beantwoordt zijn Dnepr redelijk goed aan je beschrijving en hij woont volgens mij ook nog eens in Veldhoven.
Hij is overigens niet heel actief op MF en ik heb geen idee of hij het iets zou vinden...

Voor het laatst gepost.. Dat is iets anders. ;)

En het is maar een suggestie. "Nee" heeft TS en een "ja" kan 'ie wellicht krijgen.🤔

Zelf ben ik daar al via via voor benaderd, had het erg leuk gevonden maar krijg het op korte termijn niet geregeld helaas om de driewieler weer "betrouwbaar" rijdend te hebben. Iets met prioriteiten :9 (Had het anders zeker tof gevonden om de motor daarvoor in te zetten!!)

Wellicht kun je het ook nog op het UDCN forum proberen, daar zijn een hoop klassieke zijspanners.

Voor het laatst gepost.. Dat is iets anders. ;)

En het is maar een suggestie. "Nee" heeft TS en een "ja" kan 'ie wellicht krijgen.🤔
Oh leuk, ik heb ook een TS! Alleen dan zonder zijspan :)

Terug
Bovenaan Onderaan