Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Van harte gefeliciteerd allemaal!

Vandaag een mooie rit staan binnendoor richting Tilburg, daarna een bakkie doen bij mijn motorzaak. Maatje komt zo langs gereden, heb er echt zin in. :)
 
rob_noijen (Rob): van harte gefeliciteerd met je 28e verjaardag.
proost.jpg
 
Jarigen weer van harte! *O*
En:.......Is het de verwachte, leuke rit geworden? En; welke motorzaak is 'jouw' motorzaak?
Het is een kei mooi weekend geworden. 8-)

Terrasje in Moergestel:
2019-02-23-13.46.53-Medium.jpg

Daarna een bakkie Bij Huybers in Schijndel (daar kom ik inmiddels alweer een paar jaar) en zondag nog richting Ede, binnendoor naar Apeldoorn en over Arnhem-Nijmegen en een stukje Duitsland weer naar huis. De eerste 400km weer erop zitten afgelopen weekend. 8-)
2019-02-23-15.14.33-Medium.jpg

2019-02-24-10.51.26-Medium.jpg
 
Wanneer wordt er weer gespeeld in omgeving Deurne? Mijn Twin wil buiten spelen.

Als je serieus interesse hebt om met andere motorfanaten leuke ritten te maken raad ik je aan om lid te worden van de (besloten) Facebook groep Motorclub Regio Eindhoven. De naam doet wellicht vermoeden dat het een officiële club is (is het niet). Gewoon een groep gezellig mensen die geregeld mooie ritten rijdt.

Hier op het forum wordt er (helaas) weinig georganiseerd.
 
Als je serieus interesse hebt om met andere motorfanaten leuke ritten te maken raad ik je aan om lid te worden van de (besloten) Facebook groep Motorclub Regio Eindhoven. De naam doet wellicht vermoeden dat het een officiële club is (is het niet). Gewoon een groep gezellig mensen die geregeld mooie ritten rijdt.

Hier op het forum wordt er (helaas) weinig georganiseerd.

Meh... Facebook, Eindhoven... Bedankt! Ik probeer het hier af en toe wel en kijk het even an.
 
Weekend erop hoop ik op goed weer, aangezien ik dan richting Zwolle ga voor een rit met wat jongens aldaar. :P

Maar idd, goed idee om weer eens wat vaker af te spreken, afgelopen jaar ook niet veel van gekomen. :)
 
Weekend erop hoop ik op goed weer, aangezien ik dan richting Zwolle ga voor een rit met wat jongens aldaar. :P

Maar idd, goed idee om weer eens wat vaker af te spreken, afgelopen jaar ook niet veel van gekomen. :)

Die regio ken ik ook wat mense en in dalfsen zit n kroegje waar ik een paar keer per week ook wel kom8)7 weet niet wanneer je die kant op wil gaan?
 
In Dalfsen woont (nu nog) een motorvriend van mij :P Toeval!
Welk cafe bedoel jij?

Zondags ben ik van plan te gaan rijden. :)
 
In Dalfsen woont (nu nog) een motorvriend van mij :P Toeval!
Welk cafe bedoel jij?

Zondags ben ik van plan te gaan rijden. :)

Roadrunner. Is doordeweeks een chauffeurs restaurant en in t weekend van alles eigenlijk. Die hebbe ook een fun bowlingbaan.
Als t lekker weer is vind ik t nie erg om volgende week zondag mee die kant op te gaan:]
 
Meh... Facebook, Eindhoven... Bedankt! Ik probeer het hier af en toe wel en kijk het even an.

Regio Eindhoven hé! Er zijn ook leden uit alle omliggende steden en dorpen. Fijne van deze groep is dat er veel georganiseerd wordt maar dat er ook veel (adhoc) korte ritjes gereden worden. Zo zijn er diverse Whatsapp groepen (voor elk wat wils) waarin regelmatig geopperd wordt om te rijden (soms dezelfde dag, soms een dag erna etc). Hierdoor heb ik al geregeld een leuke spontane rit met een man (en vrouw) of 5-6 gereden. Soms gewoon even na het eten voor een 2-3 uurtjes.

Daarnaast worden er ook diverse grote ritten georganiseerd voor de tourders onder ons. Volgens mij staat zondag de eerste rit op de planning.
 
Misschien kun jij wat rijders hier enthousiast maken; doe maar een voorstel....

Ik heb in het verleden al een aantal keer geopperd om te gaan rijden maar daar werd nagenoeg nooit echt op ingegaan. Vaak lezen mensen het bericht te laat etc. Met MRE is het een kwestie van een appje plaatsen in een whatsapp groep. Dat gaat vele malen beter/sneller ;-)
 
Beste Iedereen,
Ik ben nieuw met het motorrijden en woon in Geldrop,
mocht er plaats zijn om een keer mee te gaan rijden, dan ga ik graag een keer mee.
Heb zelf (vanaf a.s. woensdag waarschijnlijk) een Suzuki VZ800.

en zou graag gelijkgestemden leren kennen hier in de buurt om ervaringen op te doen, en vooral lekker te touren.

gr,

SystematicChaos (Joost)
 
Beste Iedereen,
Ik ben nieuw met het motorrijden en woon in Geldrop,
mocht er plaats zijn om een keer mee te gaan rijden, dan ga ik graag een keer mee.
Heb zelf (vanaf a.s. woensdag waarschijnlijk) een Suzuki VZ800.

en zou graag gelijkgestemden leren kennen hier in de buurt om ervaringen op te doen, en vooral lekker te touren.

gr,

SystematicChaos (Joost)
Hoi Joost; welkom op dit Forum!
Ook nog gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs en ga nu genieten van die motor! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan